Bekijk volle/desktop versie : Serveersters Elwardet



Pagina's : [1] 2

29-06-2009, 08:41
Hey lady's,

Ik wil jullie erg bedanken voor het serveerwerk van afgelopen zaterdag. We waren heel erg enthousiast over jullie. We hadden het gister continue over jullie, hoe vlot en netjes jullie wel niet zijn. We hebben prettig samen gewerkt en willen jullie hiervoor erg bedanken, namens catering El Emiera.

PS: Zijn jullie nog goed thuisgekomen??? Ik moest wel om jullie lachen lady's.

Nou het is zeker voor herhaling vatbaar dat wij jullie de volgende keer weer nemen. Voor a.s. bruidjes: ELWARDET zijn TOP!!!!!!


Ik zie de foto's tegemoet A. Dus wees snel

Dikke kus N.

29-06-2009, 09:02



Citaat door gezochtserveer:
Hey lady's,

Ik wil jullie erg bedanken voor het serveerwerk van afgelopen zaterdag. We waren heel erg enthousiast over jullie. We hadden het gister continue over jullie, hoe vlot en netjes jullie wel niet zijn. We hebben prettig samen gewerkt en willen jullie hiervoor erg bedanken, namens catering El Emiera.

PS: Zijn jullie nog goed thuisgekomen??? Ik moest wel om jullie lachen lady's.

Nou het is zeker voor herhaling vatbaar dat wij jullie de volgende keer weer nemen. Voor a.s. bruidjes: ELWARDET zijn TOP!!!!!!


Ik zie de foto's tegemoet A. Dus wees snel

Dikke kus N.



Hoi meid

Het was zeker leuk om te doen, jullie zijn ook super heb echt kapot gelachen maar ook gewerkt natuurlijk dat hoort er bij we zijn goed thuis aangekomen als je een goede teamverband heb dan kom je ver met je werk ik heb de fotos op pc staan ik hoor van je

Mvg,

Serveersters Elwardat


29-06-2009, 09:05
Hey meid,

Was zeker een geslaagde dag! Zeker voor herhaling vatbaar...Nou ik zie de pictures wel tegemoet...

Dikke kus...

Up voor de lady's.....zeker de moeite waard!

29-06-2009, 09:22

Citaat door gezochtserveer:
Hey meid,

Was zeker een geslaagde dag! Zeker voor herhaling vatbaar...Nou ik zie de pictures wel tegemoet...

Dikke kus...

Up voor de lady's.....zeker de moeite waard!



Dank je wel meid

Mvg,

Serveersters Elwardat


29-06-2009, 12:22


upperde up...up uppie

29-06-2009, 17:59

Citaat door gezochtserveer:
Hey lady's,

Ik wil jullie erg bedanken voor het serveerwerk van afgelopen zaterdag. We waren heel erg enthousiast over jullie. We hadden het gister continue over jullie, hoe vlot en netjes jullie wel niet zijn. We hebben prettig samen gewerkt en willen jullie hiervoor erg bedanken, namens catering El Emiera.

PS: Zijn jullie nog goed thuisgekomen??? Ik moest wel om jullie lachen lady's.

Nou het is zeker voor herhaling vatbaar dat wij jullie de volgende keer weer nemen. Voor a.s. bruidjes: ELWARDET zijn TOP!!!!!!


Ik zie de foto's tegemoet A. Dus wees snel

Dikke kus N.



ELWARDAT BABY!

29-06-2009, 18:21
Het zijn idd schatten van meiden en weten ook hoe ze te werk moeten gaan

Up voor deze topic

29-06-2009, 19:59
choukran damess

30-06-2009, 09:23
Elwardet

Atje is ook zo een schatje en behulpzaam he

30-06-2009, 09:25

Citaat door Kwebbel_Tante:
Elwardet

Atje is ook zo een schatje en behulpzaam he



Hoi meid

Choukran voor je lieve reactie, ik help mensen graag met plezier

Mvg,

Serveersters Elwardat


30-06-2009, 12:18
up voor deze dames...al ken ik ze niet..heb er wel vaak van gehoord en gelezen..top dames..ga zo door

30-06-2009, 12:59
Deze meiden zijn én gezellig én ze verrichten hun werk

Liefs Nisrin

30-06-2009, 15:08


choukran dames voor jullie reactie's

19-07-2009, 14:21
Uppp

Groetjes collega van serveersters elwardat

19-07-2009, 14:28
up voor deze TOPserveersters!!!

xxx Aya
Aya Cakes

Pagina's : [1] 2