Bekijk volle/desktop versie : Beverwijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-05-2004, 23:12
Ik ben zondag pas voor t eerst in me leven geweest!!!

10-05-2004, 23:31

Het is net alsof je gaat winkelen! Samen bij heel veel allochtonen! Geen een winkel is van een Nederlander! Maar wel leuk!!

10-05-2004, 23:33
Reuze gesjellig maar uh je moet wel een dikke poromanaie mee nemen heur.

Pfff al de spullen die ja anders mondjesmaat koopt bakken en zakken vol. Dus volgepakt met een op de bumper hangende auto ga je weer weg.

Net of ef naar beb el kebir bent geweest.

Of naar derb Relf.

11-05-2004, 01:05

Citaat:
Origineel gepost door Naizah
ik was er ook op zondag. Misschien zijn we elkaar tegen gekomen

11-05-2004, 08:34

ik was er ook is wel lachen daaro maar die ...shoarma....en knoflook saus

11-05-2004, 08:49

Citaat:
Origineel gepost door Naizah
Heee ik was er zaterdag voor mijn tweede keer ( eerste keer was vorige week zaterdag..........ik heb de smaak dus al flink te pakken )
Op zaterdag is het altijd minder druk dan op zondag!!

11-05-2004, 08:59
Heb je vorige keer de Smaakpolitie gezien op tv? Daar gingen ze eten van die tentjes op de bazar onderzoeken, en het was echt SLECHT!!!!

Er zaten gewoon poepbacterieen in het eten daar! Ik neem volgende keer gewoon een pakje brood mee hoor!!

Maar wel gezellig daar!

11-05-2004, 09:06
dat vind ik heel verstandig ja! een eigen lunchpakketje.........

getverjakkie

11-05-2004, 09:45

Citaat:
Origineel gepost door babyvanbelisma
Heb je vorige keer de Smaakpolitie gezien op tv? Daar gingen ze eten van die tentjes op de bazar onderzoeken, en het was echt SLECHT!!!!

Er zaten gewoon poepbacterieen in het eten daar! Ik neem volgende keer gewoon een pakje brood mee hoor!!

Maar wel gezellig daar!
Bah........ik hoorde het inderdaad............het is beter om je eigen eten mee te nemen!!

Ik neem volgende keer lekker mijn briwat en zelfgemaakte turkse pizza mee!!

Het is daar gewoon heel gezellig.........zoveel spulletjes, zoveel te zien.........heerlijk!!

11-05-2004, 09:56
En mooie marokkaanse jurken!!!!!!

Maarre....duur he!

11-05-2004, 10:13

Citaat:

Maar wel gezellig daar!
Ieuwww getsie..........maar beverwijk is en blijft super leuk.........

11-05-2004, 10:16
Alleen wat minder de laatste tijd vanwege al die hekken die geplaatst zijn bij de grote parkeerplaatsen. Op straat parkeren is trouwens goedkoper, als je niet zo lang blijft, namelijk 1 euro per uur.

11-05-2004, 10:21

Ik vind het beetje..... te veel.........

11-05-2004, 10:28

Citaat:
En mooie marokkaanse jurken!!!!!!

Maarre....duur he!
Wat betreft de jurken vind ik het eerlijk gezegd heel erg tegenvallen!!! Niet echt van die leuke modelletjes, maar echt van die standaard iheboezjen-jurken!!

Ook de stof vind ik daar echt tegenvallen.........veel van die stof zag ik vorig jaar in rotterdam op de markt!!!!

11-05-2004, 10:31
wauw iheboezjen....van wie ken je dat woordje?...jij bent echt GEEN berber dus..... .... masterlijk fdagtie roegak al mtiwia

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6