Bekijk volle/desktop versie : Amsterdamse Jongens zijn the best????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

11-11-2002, 22:52

Citaat door samir badour:
Volgens Columnschrijver Saleh van Yasmina.nl zijn de Amsterdammers the best.............Vraag vooral aan het vrouwelijk volk gericht uit de Randstad wat vinden jullie hiervan?
Volgens mij vinden de zuidelijke meiden hun juist zo "best" omdat ze zo dom zijn en hun niet doorhebben welk spelletje er gespeeld wordt met ze...........hahahaha als ik die verhalen van die meiden hier uit het zuiden hoor dan lig ik altijd in een deuk van het lachen, ze houden echt van die jongens omdat ze zo dom zijn!!!!!!! Ik denk dat de vrouwen uit de randstad ze niet moeten hebben omdat ze hun geen uitdaging vinden om een relatie mee te beginnen...TE SIMPEL MISSCHIEN!!!!!!!
.

12-11-2002, 19:06


tazzz, wat een onderwerp

12-11-2002, 21:17
hallo

ik als brabantse marokkaan,zie alleen een verschil in gedrag. marokkanen in het zuiden der lands zijn mijn inziens veel rustiger. zowel de dames als de heren, ten opzichte van onze noordelijke gebroeders. Niet negatief bedoeld ofzo t.o.v noordelijke marokkanen, maar het is mij wel opgevallen.


ma3asalama,


nouel

12-11-2002, 21:41
ja is waar wij van het zuiden zijn rustiger!!! relaxed!

12-11-2002, 21:44



Citaat:
Origineel gepost door samir badour
Volgens Columnschrijver Saleh van Yasmina.nl zijn de Amsterdammers the best.............Vraag vooral aan het vrouwelijk volk gericht uit de Randstad wat vinden jullie hiervan?
Volgens mij vinden de zuidelijke meiden hun juist zo "best" omdat ze zo dom zijn en hun niet doorhebben welk spelletje er gespeeld wordt met ze...........hahahaha als ik die verhalen van die meiden hier uit het zuiden hoor dan lig ik altijd in een deuk van het lachen, ze houden echt van die jongens omdat ze zo dom zijn!!!!!!! Ik denk dat de vrouwen uit de randstad ze niet moeten hebben omdat ze hun geen uitdaging vinden om een relatie mee te beginnen...TE SIMPEL MISSCHIEN!!!!!!!
wat een dom gelul zeg......je weet dat je niet mag liegen in de ramadan

12-11-2002, 21:47

Citaat:
Origineel gepost door Nawera
Zal ik eens zeggen wie de "beste Marokkaanse " jongens zijn?....Niks nada, guys from A'dam of Den Bosch etc....Maar jongens die hun verantwoordelijkheden kennen en zich bezighouden met hun geloof...Jongens die een goed voorbeeld zijn voor de andere jongens die zich meestal bevinden op het verkeerde pad...Da zijn in mijn ogen "de beste jongens, ( net als mijn broers, love you guys)......
zit wat in

12-11-2002, 21:55

Citaat:
Origineel gepost door NA3 NA3
zit wat in
brood...daar zit wat in

13-11-2002, 14:22

Citaat:
Origineel gepost door CasawiaZina
brood...daar zit wat in
EN IN WAT ZEI HEEFT GEZEGD NIET?

13-11-2002, 14:25
Ik mag ze niet daar uit amsterdam!!!!! ze doen allemaal stoer zev inden zichzelf allemaal heel wat enzo!!! neej sorry maar ik mag ze niet!!!! (misschien niet allemaal zo maar veel wel)

18-11-2002, 03:19

Citaat:
Origineel gepost door MrCharme
Samir Badour,

Laat me raden...je voelt je ook zo minacht nadat je dat culomn hebt gelezen als Marokkaan Brabant/Limburgzijnde der mannelijkheid.

Wat ik hierbij kwijt wil is dat hij te werk gaat en zo goed probeert te formuleren wanneer het gaat het spelletje wij en zij. Zijn culomninhoud heeft en geeft totaal geen positiviteit tegenover de marokkaanse gemeenschap hier in Nederland dan dat de noordelijke marokkanen beter zijn dan de zuidelijke Marokkanen wanneer het als onderwerp duikt over Hollywood circusshow . Je weet wel,.... kleding onwerkelijke liefde, machogedrag en de imagosfeer onder de marokanen betreft.

Hij formuleert het op zo´n manier dat je het beter kan gaan nummeren en uiteindelijk de resultaat kan zien wie de betere zijn volgens in zijn ogen der Hollywood circusshow, namelijk; zoiezo Marokkaanse noordelijken staan nummer 1 des lands, nummer 2 komen de zuidelijke Marokkaanse vrouwen en dan pas op nummer 3 de zuidelijke marokkaanse mannen.

Hij beschrijft dan ook de zaken zo letterlijk en figuurlijk mogelijk zodat men dan gewoonweg voor de noordelijke kant moet gaan kiezen en in de rest van de onzin moet gaan geloven van zijn opgestelde en uitgebreide informatie waar hij zich op voor heeft bereidt. In werkelijkheid is dit precies de tegenovergestelde wanneer het gaat over belangrijkere zaken als studie, arbeidsmarkt...dus het geheel wat een Marokkaanse Brabander/Limburger zijn belang stelt en heeft in de Nederlandse maatschappelijke der positieheid.

Wat betreft dit, zeg ik je in de naam der positieheid van Marokkaanse jongeren in het Brabant/Limburgshuis;

wanneer ik hierin een column van moet opstellen en onze positiviteit van moet gaan vergelijken met die van Saleh, dat zal hem dit zeer telleurstellend zijn en zwaar overtreffend overkomen wanneer het over de realiteiten gaat ten opzichte van zijn onwerkelijkheid van de Marokkaanse kwesties in vergelijking van het zuidelijke en het noordelijke.

Echter...hij gaat in sommige gevallen te ver. Hij promoot zijn noordenlijke aanhangers van zijn gecreeërde hollywoodcircushow-vergelijkingen wat zover voor de zuidenlingen leidt om het voor onszelf geminacht moet blijken. Ik dacht het niet....

Ja ja...hij maakt zelfs reclame voor de vrouwen van zuiden. Ze3ma; beter een Marokkaanse man uit het noorden dan die van het zuiden. Waar ga je heen met je uitlatingen van nonsens in je column die je makkelijk en heel eenvoudig kon uitleggen in een paar regeltjes???

Heb jij de twee forums van dit site wel eens gelezen, namelijk; man zoekt vrouw en vrouw zoekt man? Vraag maar niet af uit welke gedeelte van Nederland dit groep mensen meestal vandaan komen. Het zijn jouw gepromote mensen in je jouw zogenaamde gedeelte van Nederland (ahuuum) in je geschreven en beschreven column.

Ik vraag me af, en namens de meeste Marokkaanse hooggeschoolden van het zuiden, hoe ze aan zo´n type zijn gekomen voor het plaatsen van columns.

Kunnen jullie beter mij niet gebruiken voor een positievere publiciteit voor alle Marokkanen in dit land dan alleen voor het noordenlijke die door Saleh zogenaamd zo prachtig zijn verwoord? Dan komt er wat teminste wat posetiefs in te staan wat we met z´n allen graag zullen lezen.

Echter, zo´n type als hij, verminderd de aanwezigheid van leden en het tegenzin bekijken van de site yasmina.marokko.nl

Groetjes
MrCharme
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Die Saleh heeft zo'n kortzichtige kijk op de zaken met zijn propaganda voor mensen uit de Randstad. Met zijn zotte realiteitszin stelt hij 'droogjes' vast dat de marrokaanse jongens uit 't Zuiden maar een stelletje naapers zijn die hun plaats in het schaduw van de marokkanen in de Randstad moeten kennen. Ten tweede zou hij moeten weten dat een groot deel van de marokkanen in Brabant een gruwelijk hekel aan carnaval hebben. Meer woorden zal ik aan die dorpsgek ook niet vuil maken. Dat zulke mensen columns mogen schrijven onvoorstelbaar!!!

19-11-2002, 12:48
ey Samir ik denk dat er in elke stad wel slechte jongens tussen de goede zitten.......

24-11-2002, 15:51

Citaat:
Origineel gepost door MrCharme
De marokkanen van Amsterdam lopen zwaar achter...zoiezo van alle grote steden....ze hebben daar en kampen met te veel problemen.

Als ik hier met harde voorbeelden en feiten kom...wollah jullie gaan paf staan...en hier hou ik het bij.
kom maar op! niet dat ik van amsterdam ben, ik ben van limburg

24-11-2002, 20:18


Ik vind het wel meevallen met de jongens Van Amsterdam

Ik bedoel soort zoekt soort... Een goed meisje zal een goeie jongen aantrekken en een slecht meisje een slechte... Alleen een meisje in De Randstad moet 2 x zoveel op haar hoede zijn omdat er een paar nietsnutten bij zitten.. Maar ik bedoel jongens uit Breda of zo zijn niet veel beter dan jongens iN Amsterdam.. sterke nog Amsterdamse Jongens zijn wat moderner en op hun manier Traditioneel... ( hechte veel waarde aan hun marokkaanse afkomst ) dat mag ik wel.. dus zo denk ik er over

Bent Dagilia

24-11-2002, 20:37

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik vind het wel meevallen met de jongens Van Amsterdam

Ik bedoel soort zoekt soort... Een goed meisje zal een goeie jongen aantrekken en een slecht meisje een slechte... Alleen een meisje in De Randstad moet 2 x zoveel op haar hoede zijn omdat er een paar nietsnutten bij zitten.. Maar ik bedoel jongens uit Breda of zo zijn niet veel beter dan jongens iN Amsterdam.. sterke nog Amsterdamse Jongens zijn wat moderner en op hun manier Traditioneel... ( hechte veel waarde aan hun marokkaanse afkomst ) dat mag ik wel.. dus zo denk ik er over

Bent Dagilia
locatie zegt niets! ik ben van limburg en ook een patriotist!

24-11-2002, 20:47
Lokatie heeft wel invloed op je gedrag en dus ook deeld op je ontwikkeling.. mensen uit Friesland zijn namelijk niet zo modern als mensen In de randstad... dat is een feit...

Bent Dagilia

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6