Bekijk volle/desktop versie : Zoek: Liefdes gedicht ...



28-06-2009, 23:53
Ben op zoek na een liefdes gedichten voor me vriend die vast zit kan nikss mooies vinden,meschien kan 1 van julie me helpen:$

28-06-2009, 23:55


Ik ben een homo en ik hou van de popo.

28-06-2009, 23:55
Homo ?

28-06-2009, 23:58

Citaat door Mag_Ik:
Ik ben een homo en ik hou van de popo.



ik ben een homo en heb voor jou een jojo

je bent mijn lieve man.. die ene die alles kan

ik mis jouw gaatje ooh mijn homomaatje

want ik ben een homo en heb voor jou een jojo




28-06-2009, 23:59



Citaat door fatimake:
ik ben een homo en heb voor jou een jojo

je bent mijn lieve man.. die ene die alles kan

ik mis jouw gaatje ooh mijn homomaatje

want je bent mijn homo mijn lieve jojo






Haha wij kunnen zo de studio induiken.

29-06-2009, 00:00
VMBO idioten.. zijn VRIEND heeft een gedicht nodig voor een meisje..

Ik weet wel een mooi gedicht, hier:

Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen.

En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn.

Het licht

29-06-2009, 00:01

Citaat door Mag_Ik:
Haha wij kunnen zo de studio induiken.



gaan we verder?

29-06-2009, 13:32

Citaat door Slaz:
VMBO idioten.. zijn VRIEND heeft een gedicht nodig voor een meisje..

Ik weet wel een mooi gedicht, hier:

Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen.

En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn.

Het licht



geweldig.(dat van de idioten)

29-06-2009, 13:34

Citaat door Slaz:
VMBO idioten.. zijn VRIEND heeft een gedicht nodig voor een meisje..



Iemand voelt zich hoog ze3ma.

29-06-2009, 13:34

Citaat door Slaz:
VMBO idioten.. zijn VRIEND heeft een gedicht nodig voor een meisje..

Ik weet wel een mooi gedicht, hier:

Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen.

En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn.

Het licht


!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESP ECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!! !RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPE CT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!! voor jou broeder!!

29-06-2009, 13:45

Citaat door chikita:
!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESP ECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!! !RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPE CT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!!!!RESPECT!! voor jou broeder!!