Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat is de beste stijltang volgens jullie?

Pagina's : [1] 2

ouiam19
28-06-2009, 23:37

Ik ben op zoek naar een goede stijltang voor mijn haar. ik heb heel veel krullen (nniet kroes) en zoek een goede stijltang wellicht kunnen jullie mij helpen?

marokkaanttje_
28-06-2009, 23:50
chitang is echt goed hy is 150 euro

aisa84
28-06-2009, 23:52
chi is de beste

ouiam19
28-06-2009, 23:56
maar heb gehoord dat er een soortgelijke tang is als de chi en goedkoper. maar wel met hetzelfde resultaat. weten jullie welke ik bedoel en waar ik die kan krijgen?

hoofdpijn
29-06-2009, 00:15

maar heb gehoord dat er een soortgelijke tang is als de chi en goedkoper. maar wel met hetzelfde resultaat. weten jullie welke ik bedoel en waar ik die kan krijgen? van carmen heeft ook kermatische en ionische platen en maar 35 euro Bij mij geeft die echt mooi resultaat en hij is maar 35 euro bij de kijkshop je hebt er ook van remingthon http://www.kijkshop.nl/product/595/4875-4922-4926/persoonlijke-verzorging/haarstyling/straighteners/carmen-straightener-cr2090/ bijzondere aan chi zijn die platen dan hebben andere stijltangen nu ook misschien is chi toch net iets beter maar je komt in de buurt

sweetsense
29-06-2009, 00:16
chitang beste!!!

Pink_Pearll
29-06-2009, 00:18
Onzin... Chi is de beste en er bestaat geen goedkopere versie van.. Chi heeft 100% keramische platen (verbrand je haar niet door deze beschermende platen) en de rest is all fake... Wat wil zeggen, het is keramisch laagje... De laag wordt ook steeds minder met de keren dat je de tang gebruikt... Chi ;)

ouiam19
29-06-2009, 01:30
uperdepuuuuuuppiieesss........

hoofdpijn
29-06-2009, 01:40
Onzin... Chi is de beste en er bestaat geen goedkopere versie van.. Chi heeft 100% keramische platen (verbrand je haar niet door deze beschermende platen) en de rest is all fake... Wat wil zeggen, het is keramisch laagje... De laag wordt ook steeds minder met de keren dat je de tang gebruikt... Chi ;) Kan best dat het de ci het beste is maar wat ik wil zeggen er is een goedkopere optie voor degene die niet veel willen uitgeven waar je je haar gewoon goed stijl mee kan krijgen.

Meysa_82
29-06-2009, 08:59
Ik ben op zoek naar een goede stijltang voor mijn haar. ik heb heel veel krullen (nniet kroes) en zoek een goede stijltang wellicht kunnen jullie mij helpen? Een vriendin van mij die veeeeel krullen heeft gebruikt een stijltang en een haardroger te gelijk om haar haren te brushen. Vraag me niet of dat goed is, maar haar haren zijn dan super plat. Ze doet het maar 1 keer om de maand of zo en zegt dat haar haren niet te hard beschadigd zijn ...

ouiam19
29-06-2009, 12:37
Een vriendin van mij die veeeeel krullen heeft gebruikt een stijltang en een haardroger te gelijk om haar haren te brushen. Vraag me niet of dat goed is, maar haar haren zijn dan super plat. Ze doet het maar 1 keer om de maand of zo en zegt dat haar haren niet te hard beschadigd zijn ... oke, en wat is het voor iets hoe heet het?;)

Meysa_82
29-06-2009, 14:14
oke, en wat is het voor iets hoe heet het?;) Stijltang van Babyliss kostte iets van 25 Euro ...

MAROCCIA-DELUXE
29-06-2009, 14:59

Stijltang van Babyliss kostte iets van 25 Euro ... Die is echt heel slecht. Voor een goedkopere optie. zal ik je de Carmen aanraden in de kruidvat en blokker 20 euro. Is zeker goed voor een styltang voor die prijs.

Romaysah
29-06-2009, 17:39
Ga.Ma tang is die tang die nog beter is dan de CHI. hij is te koop bij kapperspeciaalzaken en i.c.m met biosilk van Farouk (dat serum voor je haar dat eigenlijk van CHI is, krijg je echt heel mooi stijl haar. hij is 70 euro. je kunt t ook via internet bestellen. geloof me, CHI is echt een irritante tang die blijft haken, maar de Ga.Ma tang glijd lekker door je haar en is ook volledig keramisch. echt een professionele kapperstang.

ouiam19
29-06-2009, 23:34
Ga.Ma tang is die tang die nog beter is dan de CHI. hij is te koop bij kapperspeciaalzaken en i.c.m met biosilk van Farouk (dat serum voor je haar dat eigenlijk van CHI is, krijg je echt heel mooi stijl haar. hij is 70 euro. je kunt t ook via internet bestellen. geloof me, CHI is echt een irritante tang die blijft haken, maar de Ga.Ma tang glijd lekker door je haar en is ook volledig keramisch. echt een professionele kapperstang. Dat was de naam die ik zocht GA. MA. maar ik ben vandaag naar een kappersspeciaalzaak geweest maar ze hebben die niet. ze hebben wel een hele goede van baylisspro Titanium pulse.. schijnt heel goed te zijn en proffessioneel die ze ook in kapsalons gebruiken. Hij kost 90 euro. Ik heb hem gehaald en heb hem geprobeerd op een pluk haar werkte goed. maar dat weet ik natuurlijk nu nog niet dus morgen ga ik mijn haar stylen en dan vertel ik het jullie wel.. :banana:

Pagina's : [1] 2