Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat is de beste stijltang volgens jullie?



Pagina's : 1 [2]

29-06-2009, 23:34
bedankt damesss..


uppperdepup

29-06-2009, 23:40


check jullie hoekje damess...

30-06-2009, 00:12

Citaat door Pink_Pearll:
Onzin...
Chi is de beste en er bestaat geen goedkopere versie van..
Chi heeft 100% keramische platen (verbrand je haar niet door deze beschermende platen) en de rest is all fake... Wat wil zeggen, het is keramisch laagje... De laag wordt ook steeds minder met de keren dat je de tang gebruikt...

Chi




onzin of het nou keramische platen zijn van een chi, van een carmen of een fohn die je haar alleen droogt of wat dan ook, er komt uit alle hete lucht, dus ze verbranden allemaal je haar, de chi wat minder maar verbrand zeer zeker wel. Dat zeiden ze ook bij de kapper. Maar de chi maakt zeker wel je haar styler dan al die andere

30-06-2009, 00:36
Inderdaad, ik maak nu ook al een 1 jaar gebruik van de Ga.Ma tang, en hij bevalt me uitstekend!

02-07-2009, 01:13


De stijltang die ik heb gehaald is helemaal toppie!!!! echt geweldiggg!!

02-07-2009, 02:59

Citaat door Romaysah:
Ga.Ma tang is die tang die nog beter is dan de CHI. hij is te koop bij kapperspeciaalzaken en i.c.m met biosilk van Farouk (dat serum voor je haar dat eigenlijk van CHI is, krijg je echt heel mooi stijl haar.
hij is 70 euro. je kunt t ook via internet bestellen. geloof me, CHI is echt een irritante tang die blijft haken, maar de Ga.Ma tang glijd lekker door je haar en is ook volledig keramisch. echt een professionele kapperstang.


Heb ik deze week gekochtBen er blij mee!!!

Chi koop ik wel zodra ik een eigen inkomen heb ofzo

02-07-2009, 11:01

Citaat door sara_21:
Heb ik deze week gekochtBen er blij mee!!!

Chi koop ik wel zodra ik een eigen inkomen heb ofzo



gelijk heb je meid!! geniet ervan

02-07-2009, 14:06
carmen stijltang 20,-
gebruik hem zelf ook topresultaat

Pagina's : 1 [2]