Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Sonja bakker dieet 29-06-09

Pagina's : [1] 2

Oktober_Bride
28-06-2009, 23:17

wie begint er morgen ook aan de sonja bakker dieet ? hoe veel kilo wil jij afvallen? ik ga morgen inscha'allah morgen beginnen dus wie doet er mee:o mijn streefgewicht is 63 kilo weeg nu 71 kilo :o laten we elkaar helpen en steunen

sai77
29-06-2009, 21:24
hey meid ik ben ook vandaag begonnen met de zomereditie van sonja bakker wil het nu ook wel eens gaan volhouden

to_the_point
29-06-2009, 22:21
haai dames ik wil ook meedoen maar ik ga pas na de vakantie beginnen met bereik je ideale gewicht... mijn gewicht is 64 streefgewicht 50/52 lengte: 1.58 ik ga over een paar dagen naar marokko en daar kan ik moeilijk sonja bakkeren... is het goed als ik pas na de vakantie mee kan doen met jullie??? ik ga het ook combineren met Zumba... ik heb ze besteld en als het goed is moeten ze deze week binnen komen...:D

to_the_point
29-06-2009, 22:22
hey meid ik ben ook vandaag begonnen met de zomereditie van sonja bakker wil het nu ook wel eens gaan volhouden hoelang had je het volgehouden... en hoeveel was je afgevallen in die tijd?

Oktober_Bride
29-06-2009, 23:04

dames ik ben de fout in gegaan het ging zo goed allemaal heb 2loempia's gegeten avond eten dus verder heb ik me wel aan het dieet gehouden heb in iedergeval niet gesnoept vandaag !

Oktober_Bride
29-06-2009, 23:04
haai dames ik wil ook meedoen maar ik ga pas na de vakantie beginnen met bereik je ideale gewicht... mijn gewicht is 64 streefgewicht 50/52 lengte: 1.58 ik ga over een paar dagen naar marokko en daar kan ik moeilijk sonja bakkeren... is het goed als ik pas na de vakantie mee kan doen met jullie??? ik ga het ook combineren met Zumba... ik heb ze besteld en als het goed is moeten ze deze week binnen komen...:D nou ik zal je vertellen ik val zo ie zo in marokko af ik eet geen zoetigheid daar hou daar niet van hellemaal niks maar ik ga wel op mijn eten letten

Oktober_Bride
29-06-2009, 23:06
hey meid ik ben ook vandaag begonnen met de zomereditie van sonja bakker wil het nu ook wel eens gaan volhouden en hoe is het gegaan vandaag bij jou?

Ridha
30-06-2009, 01:18
afvallen door meer te bewegen is gezonder dat dieeten Khalid Yasin, met een boodschap voor de jongeren.http://www.youtube.com/watch?v=mQeCjCGW-dc&feature=channel_page http://www.youtube.com/watch?v=mQeCjCGW-dc&feature=channel_page zuster wil Jihad doen en belt tijdens een tv uitzending Sheikh 3awidi.http://www.youtube.com/watch?v=SAsESJukGwU&feature=channel http://www.youtube.com/watch?v=SAsESJukGwU&feature=channel

sai77
30-06-2009, 10:50
en hoe is het gegaan vandaag bij jou? ging goed had wel een tussendoortje moeten nemen was yoghurt moeten nemen en japanse mix maar had geen honger

Oktober_Bride
30-06-2009, 10:52
ging goed had wel een tussendoortje moeten nemen was yoghurt moeten nemen en japanse mix maar had geen honger goed joh ik moet nog gaan ontbijten :maf: ik ga even snel wat maken de middag komt eraan :o

to_the_point
30-06-2009, 12:46
nou ik zal je vertellen ik val zo ie zo in marokko af ik eet geen zoetigheid daar hou daar niet van hellemaal niks maar ik ga wel op mijn eten letten ze hebben daar niet echt wat lekkers... zelfs die chocola is niet te vreten joh...:S

Oktober_Bride
30-06-2009, 12:56
ze hebben daar niet echt wat lekkers... zelfs die chocola is niet te vreten joh...:S ja klopt is echt niet te eten en die ijs maak niet uit of je dure ijs koopt het is niet te eten 2 jaar geleden ben ik 15 kilo afgevallen in 3 weken tijd was echt extreem ik deed niks ik at niks dronk veel water ben dit jaar heel wat kilo's aan gekomen ik moet het kwijt ik wil er mooi uit zien in mijn bruidsjurk:hihi:

to_the_point
30-06-2009, 13:11

ja klopt is echt niet te eten en die ijs maak niet uit of je dure ijs koopt het is niet te eten 2 jaar geleden ben ik 15 kilo afgevallen in 3 weken tijd was echt extreem ik deed niks ik at niks dronk veel water ben dit jaar heel wat kilo's aan gekomen ik moet het kwijt ik wil er mooi uit zien in mijn bruidsjurk:hihi: aaah wat leukk.. gefeliciteerd... :kus: hoeveel moet je afvallen...? ik zelf rond de 10 a 14 kilo... :D

Oktober_Bride
30-06-2009, 13:41
aaah wat leukk.. gefeliciteerd... :kus: hoeveel moet je afvallen...? ik zelf rond de 10 a 14 kilo... :D dank je wel:kus: ik wil ik wil tot 10 kilo afvallen als het me lukt

to_the_point
30-06-2009, 14:20
dank je wel:kus: ik wil ik wil tot 10 kilo afvallen als het me lukt ik neem aan dat oktober je deadline is...?? en je bent al begonnen met dieeten? welke boek gebruik je van SB

Pagina's : [1] 2