Bekijk volle/desktop versie : ROC weren Marokkanen



Pagina's : [1] 2

28-06-2009, 22:39
'ROC's Amsterdam weren Marokkanen'

Verschillende ROC's in Amsterdam worden ervan beschuldigd een Marokkanen-stop te hanteren.

Dit schrijft dagblad Trouw vandaag. Het zou gaan om een school in West en om het ROC aan de Gaasterlandstraat in Zuideramstel. Meerdere instanties melden dat er bij de toelating op de scholen maar een beperkt aantal Marokkaans-Nederlandse leerlingen worden toegelaten. Pure discriminatie vinden zij en dus is er een klacht ingediend bij de gemeente. De school ontkent de aantijgingen en laat weten scholieren alleen af te wijzen als er geen kans op een baan is. Verantwoordelijk wethouder Ossel gaat nu de klachten laten onderzoeken.



Tegenwoordig mag je alles, groepen kleineren/ discrimineren/ ze in een hoekje wegzetten/ ze werk weigeren omdat ze een hoofddoek op hebben en of vanwege afkomst, kleur en ras etc. Dat hebben we te danken aan bepaalde populistische clownen als politici's.


http://www.at5.nl/artikelen/19053/roc-s-amsterdam-weren-marokkanen

28-06-2009, 22:45


Europa zit te veranderen en gaat stilletjes een aanval zetten tegen de Islam.

Zo in Belgie met hoofddoekverbod en zo in Nederland met wilders de zionist.

28-06-2009, 22:46

Citaat door Arab4power:
Europa zit te veranderen en gaat stilletjes een aanval zetten tegen de Islam.

Zo in Belgie met hoofddoekverbod en zo in Nederland met wilders de zionist.



Eat your heart out.

28-06-2009, 22:48
Hoe zou dat nou komen joh? Het zijn zulke voorbeeldjongeren.

28-06-2009, 22:52



Citaat door mokka-punt:
Hoe zou dat nou komen joh? Het zijn zulke voorbeeldjongeren.


Hoe zou het komen dat Nederlanders gediscrimineerdt worden ? Zijn ze allemaal Wildersstemmers ?

28-06-2009, 22:53

Citaat door Arab4power:
Hoe zou het komen dat Nederlanders gediscrimineerdt worden ? Zijn ze allemaal Wildersstemmers ?


Leg dit eens uit jochie?

28-06-2009, 22:57

Citaat door Arab4power:
Europa zit te veranderen en gaat stilletjes een aanval zetten tegen de Islam.

Zo in Belgie met hoofddoekverbod en zo in Nederland met wilders de zionist.


Je doet het klinken of dat nodig is waarom altijd alles bij anderen zoeken, steek de hand eens in eigen boezem...

Het zijn altijd anderen die het moslims aandoen, maar ondertussen moet het wel normaal zijn dat europa zich laat uitkotsen door de mensen die er kennelijk niet willen leven en vooral moeite hebben zelf het fatsoen te nemen iets te laten ipv het altijd maar te willen eisen

Altijd maar tolerantie eisen...

28-06-2009, 22:59
Ik denk dat tolerantie een andere betekenis begint te krijgen...

En dan bedoel ik voor iedereen...

28-06-2009, 23:04

Citaat door Horus:
Je doet het klinken of dat nodig is waarom altijd alles bij anderen zoeken, steek de hand eens in eigen boezem...

Het zijn altijd anderen die het moslims aandoen, maar ondertussen moet het wel normaal zijn dat europa zich laat uitkotsen door de mensen die er kennelijk niet willen leven en vooral moeite hebben zelf het fatsoen te nemen iets te laten ipv het altijd maar te willen eisen

Altijd maar tolerantie eisen...


Wie zegt dat..
ik zeg enkel dat ze stilletjes bezig zijn met een dubbele agenda.
waarom denk jij dat wilders nu de grootste is ?

28-06-2009, 23:19

Citaat door Arab4power:
'ROC's Amsterdam weren Marokkanen'

Verschillende ROC's in Amsterdam worden ervan beschuldigd een Marokkanen-stop te hanteren.

Dit schrijft dagblad Trouw vandaag. Het zou gaan om een school in West en om het ROC aan de Gaasterlandstraat in Zuideramstel. Meerdere instanties melden dat er bij de toelating op de scholen maar een beperkt aantal Marokkaans-Nederlandse leerlingen worden toegelaten. Pure discriminatie vinden zij en dus is er een klacht ingediend bij de gemeente. De school ontkent de aantijgingen en laat weten scholieren alleen af te wijzen als er geen kans op een baan is. Verantwoordelijk wethouder Ossel gaat nu de klachten laten onderzoeken.



Tegenwoordig mag je alles, groepen kleineren/ discrimineren/ ze in een hoekje wegzetten/ ze werk weigeren omdat ze een hoofddoek op hebben en of vanwege afkomst, kleur en ras etc. Dat hebben we te danken aan bepaalde populistische clownen als politici's.


http://www.at5.nl/artikelen/19053/roc-s-amsterdam-weren-marokkanen

Loop niet te janken. De overige 176 nationailteiten hebben nergens last van. Het zijn alleen maar de marokkanen. Als het waar en ik denk van niet dan is het begrijpelijk dat scholen de welwillenden accepteren en de etterbakken weigeren. Je kunt je afvragen waar het probleem ligt.
Bij de rasistisch en crimineel opgevoede marokkaantjes of bij de overige culturen die wellicht een beschaafdere culturele achtergrond hebben.

28-06-2009, 23:22

Citaat door eppo:
Tjaaa, misschien tijd om te vertrekken voor bepaalde mensen.


Waar naar toe ....

28-06-2009, 23:23

Citaat door eppo:
Tjaaa, misschien tijd om te vertrekken voor bepaalde mensen.


Waarom zouden de Moslims moeten vertrekken a h3maar ?.

28-06-2009, 23:24



Citaat door Laszlo:
Loop niet te janken. De overige 176 nationailteiten hebben nergens last van. Het zijn alleen maar de marokkanen. Als het waar en ik denk van niet dan is het begrijpelijk dat scholen de welwillenden accepteren en de etterbakken weigeren. Je kunt je afvragen waar het probleem ligt.
Bij de rasistisch en crimineel opgevoede marokkaantjes of bij de overige culturen die wellicht een beschaafdere culturele achtergrond hebben.

Waarom moest Hitler alleen Joden pakken ?

28-06-2009, 23:28

Citaat door Arab4power:
Waarom moest Hitler alleen Joden pakken ?

Vraag dat maar aan jou grootmoefti die met hitler heulde.

28-06-2009, 23:30

Citaat door Arab4power:
Wie zegt dat..
ik zeg enkel dat ze stilletjes bezig zijn met een dubbele agenda.
waarom denk jij dat wilders nu de grootste is ?


Nou, ik wordt steeds nieuwsgieriger naar die uitleg van je, maar ik denk dat ik hem tien jaar geleden al had kunnen voorspellen, niet wilders maar je uitleg...

Ik denk dat die hele politiek stinkt, maar ik geloof ook in oorzaak en gevolg en je wilt me niet vertellen dat wilders zo groot is omdat bv marokkanen zich zo goed gedragen om een voorbeeld te geven...

Pagina's : [1] 2