Bekijk volle/desktop versie : #'' Ik die een eigen leven begon ''#



28-06-2009, 22:05
heey myn verhaal gaat over een meisje yasmina die haar eige leven beogn ze werd mishandeld haar vader verliet hun by de bevaling van de zusje.
de moeder was depresief en kon niet meer voor haar zusje lina zorgen.
dus vertrok ze .

Wil je weten wat er veder gebeurdt uppsz dan


Xje

28-06-2009, 22:09


Uitgeput kwam ik thuis ik ging naar me kamer en deed me middag dutje want ik kon niet zonder me middag dutje !
Het was 6 uur en ik deed me groene oogjes open en keek op de klok .
Me moeder riep Yasminaa kom eten !!
Ik liep naar beneden en daar zaten me moeder, vader aan tafel ik nam plaats en we begonnen in alle stilte te eten.
De sfeer in het huis was al niet meer zoals vroeger me moeder liep met haar dikke buik rond en was al 8 maanden zwanger dus ze had een depressiefe bui .
En onderling hadden ze ruzie dat merkte ik gewoon ik voelde me thuis ook niet meer op me gemakt ik voelde me op school nog beter dan thuis .
Als ik van sgool naar huis ging dacht ik altijd weer hooh we gaan weer terug naar huis me dagjee lachen wordt verpest . na het eten ruimde ik de keuken op voordat er weer gezeik kwam dat ik helemaal nisk doe blaa blaa .


28-06-2009, 22:21

Nadat ik de keuken opruimde vluchte ik naar me kamer en ging op de pc
Ik zwerfdee wat op m.nl totdat ik weet de voetstappen van me moeder hoorde ik wist gewoon dat er wat was ze deed de deur van me kamer open en pakte me bij me haren en sleurde me naar beneden .

Moeder : is dit hoe jij opruimt alleen de keuken wat denk jij niet wel ik heb me hele leven moeten schoonmaken nu de woonkamer en gang opruimen .
Ik kreeg nog een paar klappen en ik begon op te ruimen de woonkamer en gang waren al netjes dus ik begreep niet wat er gedaan moest worden .

Ik werd maanden lang mishandeld door me moeder en me vader die toe keek en helemaal niks deed de man van het huis die gewoon toe keek .
Sins myn moeder zwanger is , is ze gewoon zo agressief.
Ik kon het niet uitstaan maar ik lie haar me gewoon slaan want ze is desnoots zwanger ik heb altijd al gedacht dat het wel over gaat als ze bevallen is .

Terug in het verhaal .
Ik ging naar me kamer het was 9 uur en ik besloot te gaan slapen want morgen moet ik vroeg op . ik was net in diepe slaap en toen hoorde ik …..


29-06-2009, 01:19
upppppppppppppppppppppppppppppppppppp meid je doet het goed
xxx