Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk H&M online bestellen

Lalla_Shabakia_
28-06-2009, 19:41

Bestellen jullie altijd 20 euro als jullie online shoppen?? De site geeft aan dat je minimaal 19, 90 euro moet besteden inclusiefff de kortingen. Nu zat ik eraan te denken om maar iets erbij te nemen wat ik gewoon niet wil en dan terug brengen naar de winkel .Iemand ervaring hiermee? Kan dit gewoon. krijg je je geld terug of krijg je een tegoedbon

Lalla_Shabakia_
28-06-2009, 19:49
upp, iemand die zijn ervaring met mij wil delen...

SgattigMeisje
28-06-2009, 19:58
Tegoedbon! Ik heb dat ook gedaan & ik vond iets niet leuk dus terug brengen. Kreeg ik een tegoedbon & ik wou die 50 gwn contant:moe:. Ging ik zoeken naar iets wat 50 kostte in de winkel en weer terug brengen kreeg ik geld!

Lalla_Shabakia_
28-06-2009, 20:03
Tegoedbon! Ik heb dat ook gedaan & ik vond iets niet leuk dus terug brengen. Kreeg ik een tegoedbon & ik wou die 50 gwn contant:moe:. Ging ik zoeken naar iets wat 50 kostte in de winkel en weer terug brengen kreeg ik geld! Wel slim! Maar als je met tegoedbon betaald en je brengt dat artikel terug krijg je niet weer een tegoedbon. Trouwens hoe zit het met artikelen die afgeprijsd zijn??

SgattigMeisje
28-06-2009, 20:04

Wel slim! Maar als je met tegoedbon betaald en je brengt dat artikel terug krijg je niet weer een tegoedbon. Trouwens hoe zit het met artikelen die afgeprijsd zijn?? Bij mij was dat niet 't geval. Kreeg gewoon geld. Artikelen die afgeprijst zijn kan je ook gewoon retourneren hoor.

Lalla_Shabakia_
28-06-2009, 20:06
Bij mij was dat niet 't geval. Kreeg gewoon geld. Artikelen die afgeprijst zijn kan je ook gewoon retourneren hoor. Dank je wel! K ga nemlijk voor t eerst iets bestellen. T punt is dat je dan 20 euro minmaal moet uitgeven. Ik heb trouwens ook gehoord dat je artiklen kan terug sturen, heb jij dat wel eens gedaan?

SgattigMeisje
28-06-2009, 20:10
Dank je wel! K ga nemlijk voor t eerst iets bestellen. T punt is dat je dan 20 euro minmaal moet uitgeven. Ik heb trouwens ook gehoord dat je artiklen kan terug sturen, heb jij dat wel eens gedaan? Aha oke;; ja klopt 20 minimaal.. Ja klopt je kan artikelen terug sturen. Maar dat doe ik nooit teveel gedoe & gezeik. Gewoon back 2 the winkel!

Lalla_Shabakia_
28-06-2009, 20:12
Aha oke;; ja klopt 20 minimaal.. Ja klopt je kan artikelen terug sturen. Maar dat doe ik nooit teveel gedoe & gezeik. Gewoon back 2 the winkel! chokran meid voor de info:kus: check je hoekje!

SgattigMeisje
28-06-2009, 20:13
Graag gedaan meissie:kus:! Zie jou hoekje back!

Achmed_N
28-06-2009, 20:34
Ik bestel wel meer dan 20 euries :giechel: