Bekijk volle/desktop versie : trut



28-06-2009, 19:07
sinds een paar weken woont er een braziliaanse met haar surinamer en haar kind van ongeveer 2 ,3 jaar oud.
je hoort haar elke dag schreeuwen tegen haar kind. dat kind mag niet eens in de balkon spelen. zij zit daar bijna de hele dag en haar kind mag niet?
dan hoor je haar schreeuwen"binnen" of '"eten" ze praat nooit normaal tegen hem. altijd praat ze met heve toon tegen haar kind en haar man.
ik vraag me af of haar zoontje weleens naar buiten gaat of sluit ze hem binnen in zijn kamer. je hoort hem altijd huilen en smeken.
gadverdamme wat een moeder. ik heb echt medelij met die jongetje. het is een klein kind. die wil spelen , en zij altijd"binnen"
ik baal hier echt van. vind het zielig voor die jongetje. het zijn mjn zaken niet maar vind dit echt niet leuk. wat zouden jullie doen?

28-06-2009, 19:09


ik zou het gewoon goed in de gate houden

als je dingen hoort die niet te vertrouwen zijn

bel dan iemand van kinderbescherming

ik vind dat als een vrouw geslagen word ofzo

niet zo erg als een kind mishandeld wordt

zo een klein mensie kan tog niet voor zich zelf opkomen

28-06-2009, 19:14
Wat een zieke huisvrouwen zijn jullie toch!
Leef en laat leven, kom met iets nuttigs anders hou je onzin voor je...

28-06-2009, 19:15
desprite houswifes

28-06-2009, 19:24


Ik zou hélemááál niks doen? Elke vrouw bepaald zelf hoe ze haar kind opvoedt, misschien hoor jij alleen die woordjes toevallig maar leest zij savonds laat heel lief een boekje voor aan haar kind en is ze dol op haar kind, welke moeder niet.

Mensen alsjeblieft overdrijven is ook een vak.

28-06-2009, 19:26
ja is idd zo

maar stel dat ze hoort dat zo een kind klappen krijgt

dan ist wat anders tog

maar ja schreeuwen

is idd niks

als het maar geen andere dingen worden

28-06-2009, 19:31
dat mens lijkt me echt agressief. ik zelf ben albang van haar. het rare ervan is, is dat ze bloedmooi is en dan hoor je even later zo een beest brullen. zij dus.

l

28-06-2009, 19:40

Citaat door ezinariffi:
sinds een paar weken woont er een braziliaanse met haar surinamer en haar kind van ongeveer 2 ,3 jaar oud.
je hoort haar elke dag schreeuwen tegen haar kind. dat kind mag niet eens in de balkon spelen. zij zit daar bijna de hele dag en haar kind mag niet?
dan hoor je haar schreeuwen"binnen" of '"eten" ze praat nooit normaal tegen hem. altijd praat ze met heve toon tegen haar kind en haar man.
ik vraag me af of haar zoontje weleens naar buiten gaat of sluit ze hem binnen in zijn kamer. je hoort hem altijd huilen en smeken.
gadverdamme wat een moeder. ik heb echt medelij met die jongetje. het is een klein kind. die wil spelen , en zij altijd"binnen"
ik baal hier echt van. vind het zielig voor die jongetje. het zijn mjn zaken niet maar vind dit echt niet leuk. wat zouden jullie doen?


Haar nationaliteit doet er niet toe, maar verder zou ik het zeker wel in de gaten houden. Liever een melding teveel dan te weinig, dus als je echt iets vermoedt schakel dan de kinderbescherming of politie in.

28-06-2009, 19:45

Citaat door Tijgertje:
Haar nationaliteit doet er niet toe, maar verder zou ik het zeker wel in de gaten houden. Liever een melding teveel dan te weinig, dus als je echt iets vermoedt schakel dan de kinderbescherming of politie in.



ik hou het zeker in de gaten. vertrouw dit niet.

28-06-2009, 20:10
Weet je wat ik me afvraag? Waarom de topic trut heet Heeft toch niks met het verhaal te maken?

28-06-2009, 20:17
Wat voor een triest geval ben jij zeg, bemoei je eens met je eigen leven in de plaats van hier een of andere virtuele schijn hoot te houden. Moest je werkelijk met het kind te doen hebben, zou je gelijk op haar afstappen. Sterker nog, moest je niet zo levensloos en gefrustreerd zwerveren zou je je op een dag mss wel een huis kunnen permitteren waar zulks sowieso niet snel zal voorvallen

28-06-2009, 20:20

Citaat door Meryoema:
Weet je wat ik me afvraag? Waarom de topic trut heet Heeft toch niks met het verhaal te maken?



zonoem ik haar altijd als ik haar zo tekeer hoor gaan. en op dat moment deed ze dat. hahahaaaaaaa

28-06-2009, 20:22



Citaat door Sfinks:
Wat voor een triest geval ben jij zeg, bemoei je eens met je eigen leven in de plaats van hier een of andere virtuele schijn hoot te houden. Moest je werkelijk met het kind te doen hebben, zou je gelijk op haar afstappen. Sterker nog, moest je niet zo levensloos en gefrustreerd zwerveren zou je je op een dag mss wel een huis kunnen permitteren waar zulks sowieso niet snel zal voorvallen
op haar afstappen? alatief. wat zeg jij daar.