Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kledingverkoop fadoua26!

_Fadoua26_
28-06-2009, 17:46

[Salaam alaikom lieve zusters. Ik hab hier ooit een topic staan met het verkoop van mijn kleding. Iemand heeft hier een paar jeans van me gekocht, maar het adres van die dame staat in mijn pm-box van Fadoua26, die nu verbannen is, ivm het verkopen van kleding hier, wat blijkbaar niet mag. Zou diegene zich hier willen melden, zodat ik het alsnog kan opsturen? Anders wordt het pas volgende week, dan is mijn ban opgeheven. Wa salaam alaikom, Fadoua] Moderators: nee, ik ben niets aan het verkopen. Het is slechts een mededeling. :)

SgattigMeisje
28-06-2009, 18:38
Up voor jou! Kan een mod niet in jou pm snuffelen om dat adres eruit te halen?

leila_chah
28-06-2009, 18:40
[Salaam alaikom lieve zusters. Ik hab hier ooit een topic staan met het verkoop van mijn kleding. Iemand heeft hier een paar jeans van me gekocht, maar het adres van die dame staat in mijn pm-box van Fadoua26, die nu verbannen is, ivm het verkopen van kleding hier, wat blijkbaar niet mag. Zou diegene zich hier willen melden, zodat ik het alsnog kan opsturen? Anders wordt het pas volgende week, dan is mijn ban opgeheven. Wa salaam alaikom, Fadoua] Moderators: nee, ik ben niets aan het verkopen. Het is slechts een mededeling. :) wrm ben je verbannen :stout:

_Fadoua26_
28-06-2009, 21:21
Up voor jou! Kan een mod niet in jou pm snuffelen om dat adres eruit te halen? Er staan ook persoonlijke pm's in, lieverd. Dan wil ik niet dat een moderator in mijn pm-box loopt te snuffelen. :ego: Alles goed, hbiba? :sjans:

_Fadoua26_
28-06-2009, 21:22

wrm ben je verbannen :stout: Haha, zo spannend is het niet. Ik heb een topic geopend, met het verkoop van mijn kleding. Maar dat mag hier kennelijk niet, daardoor heb ik een ban gekregen.

SgattigMeisje
28-06-2009, 21:26
Er staan ook persoonlijke pm's in, lieverd. Dan wil ik niet dat een moderator in mijn pm-box loopt te snuffelen. :ego: Alles goed, hbiba? :sjans: Ja oke daar heb je dan wel weer gelijk in.. Goed hamdulillah, hoe gaat 't bij jou beetje rustiger?