Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat voor type (kleding) ben jij?

Pagina's : [1] 2

_imane_
28-06-2009, 13:56

Hoe kleed je je? Wat voor kledingstijltype ben je? • een girly girly type (rokken, kleedjes, roze, ballerina's, juwelen, opvallend...) • een basic type met extra touch (simpel, maar speciaal afgewerkt) • een classic type • een whatever-type ("maakt niet uit als ik maar iets aan heb!") • een origineel-typetje • .... andere (verzin zelf maar iets)

Princess_N
28-06-2009, 14:12
whatever type :p heeel soms netjes, veel sportief en vooral gwn lekker simpel iest uit de kast trekken

--JUSTME
28-06-2009, 14:21
• een basic type met extra touch (simpel, maar speciaal afgewerkt) En op sommige dagen Chique. En jij Imane?

Dorra
28-06-2009, 14:23
Hoe kleed je je? Wat voor kledingstijltype ben je? • een girly girly type (rokken, kleedjes, roze, ballerina's, véél juwelen,...) • een basic type met extra touch (simpel, maar speciaal afgewerkt) • een whatever-type ("maakt niet uit als ik maar iets aan heb!") • een origineel-typetje • .... andere (verzin zelf maar iets) :banana:

Doritosgek
28-06-2009, 14:28

Sportief en Netjes.

nassima_sweety
28-06-2009, 14:43
Hoe kleed je je? Wat voor kledingstijltype ben je? • een girly girly type (rokken, kleedjes, roze, ballerina's, véél juwelen,...) • een basic type met extra touch (simpel, maar speciaal afgewerkt) • een whatever-type ("maakt niet uit als ik maar iets aan heb!") • een origineel-typetje• .... andere (verzin zelf maar iets) Een mix tussen die 2

slapen
28-06-2009, 14:52
Hoe kleed je je? Wat voor kledingstijltype ben je? • een girly girly type (rokken, kleedjes, roze, ballerina's, véél juwelen,...) • een basic type met extra touch (simpel, maar speciaal afgewerkt) • een whatever-type ("maakt niet uit als ik maar iets aan heb!") • een origineel-typetje • .... andere (verzin zelf maar iets) eerst was ik een basic type maar de laatste tijd meer een whatever type.... ik hou me er niet meer echt mee bezig

KIRIKI--
28-06-2009, 14:54
Ik ben heel classic, soms té.

girl13
28-06-2009, 14:54
Hoe kleed je je? Wat voor kledingstijltype ben je? • een girly girly type (rokken, kleedjes, roze, ballerina's, véél juwelen,...) • een basic type met extra touch (simpel, maar speciaal afgewerkt) • een whatever-type ("maakt niet uit als ik maar iets aan heb!")• een origineel-typetje • .... andere (verzin zelf maar iets) Soms denk ik wel zo, maar niet altijd

maryam1989
28-06-2009, 15:16
ik ben een meisjes meisje ik hou van rokken jurken etc maar het moet wel netjes zijn

IJsblokje_
28-06-2009, 15:26
Ik trek van alles aan, van netjes tot basic.

maroc_4_live
28-06-2009, 15:27
een basic type met extra touch (simpel, maar speciaal afgewerkt)

Achmed_N
28-06-2009, 15:42

Basic. Ik wil liever net dat extra's in mijn accesoires hebben, dan kan ik ook meer combineren enzo.

Ik_Deug_Nie
28-06-2009, 15:43
Hoe kleed je je? Wat voor kledingstijltype ben je? • een girly girly type (rokken, kleedjes, roze, ballerina's, véél juwelen,...) • een basic type met extra touch (simpel, maar speciaal afgewerkt) • een whatever-type ("maakt niet uit als ik maar iets aan heb!") • een origineel-typetje • .... andere (verzin zelf maar iets) ik bn een alles type,. draag alles elke dag wat anders.! :hihi:

____Knapperd
28-06-2009, 15:48
Misschien is het leuk om foto's te laten zien, zodat wij ook weten wat je bedoeld met whatever typetje, basic etc. :o

Pagina's : [1] 2