Bekijk volle/desktop versie : Dringenddd!!!



28-06-2009, 12:36
Salaam mo aleikom dames,

Ik wil graag de meiden bedanken van de serveergroep Marwa Weddingplanner jullie hebben gisteravond top werk geleverd op de bruiloft van mijn vriendin.

Dames ik raad jullie echt deze dames aan, waarom? De meiden zijn spontaan, vriendelijk, vlot en netjes. Doen hun werk uitstekend en staan voor alles klaar. Zo hoort het.

Als ik nog meiden ken die gaan trouwen dan raad ik jullie aan en voor me zelf insha allah

28-06-2009, 18:50



Citaat door Keukenprinses21:
Salaam mo aleikom dames,

Ik wil graag de meiden bedanken van de serveergroep Marwa Weddingplanner jullie hebben gisteravond top werk geleverd op de bruiloft van mijn vriendin.

Dames ik raad jullie echt deze dames aan, waarom? De meiden zijn spontaan, vriendelijk, vlot en netjes. Doen hun werk uitstekend en staan voor alles klaar. Zo hoort het.

Als ik nog meiden ken die gaan trouwen dan raad ik jullie aan en voor me zelf insha allah




Ik heb ook via via gehoord dat zij ook best wel goedkoop zijn en heel vlot! is zeker een aanrader.

28-06-2009, 18:54

Citaat door BerberseBoerin:
Ik heb ook via via gehoord dat zij ook best wel goedkoop zijn en heel vlot! is zeker een aanrader.
marwa uit almere is een topper

28-06-2009, 19:37
ben jij F de vriendin van S voor wie ik gister heb gewerkt?

groet Fatiha
Weddingplanning Marwa

28-06-2009, 21:02



Citaat door WpMarwa:
ben jij F de vriendin van S voor wie ik gister heb gewerkt?

groet Fatiha
Weddingplanning Marwa



Ja schat dat ben ik je assistente van gisteravond. alles goed verder meid... Wallah echt top werk. je hebt de dag van mijn vriendin echt compleet gemaakt met jou aardigheid, en spontane meiden.

28-06-2009, 21:21
wat gezellig meid! Alhamdoulilah met mij gaat het goed, hoop met jou ook.
Bedankt voor je compliment meid, alles voor het dagje van S he
Nou, je hebt me kaartje dus wees welkom insha allah in de toekomst

13-08-2009, 23:34

Citaat door Keukenprinses21:
Salaam mo aleikom dames,

Ik wil graag de meiden bedanken van de serveergroep Marwa Weddingplanner jullie hebben gisteravond top werk geleverd op de bruiloft van mijn vriendin.

Dames ik raad jullie echt deze dames aan, waarom? De meiden zijn spontaan, vriendelijk, vlot en netjes. Doen hun werk uitstekend en staan voor alles klaar. Zo hoort het.

Als ik nog meiden ken die gaan trouwen dan raad ik jullie aan en voor me zelf insha allah


Heb je een mail adres of nummer van hun? en weet je hoeveel ze vragen?

13-08-2009, 23:35

Citaat door WpMarwa:
..

kan mijn vraag beter aan jou stellen haha, maar ik pm je..

13-08-2009, 23:36

Citaat door Nizel:
kan mijn vraag beter aan jou stellen haha, maar ik pm je..


Ik kan je idd wel helpen, pm me maar

13-08-2009, 23:39

Citaat door WpMarwa:
Ik kan je idd wel helpen, pm me maar


check pm

14-08-2009, 14:48
Up, Serveergroep Marwa Nu zomeraktie.
Pm voor de aanbieding!!

21-08-2009, 12:12
http://www.weddingplanningmarwa.nl

23-08-2009, 13:06


http://www.weddingplanningmarwa.nl