Bekijk volle/desktop versie : weet het niet meer!



28-06-2009, 11:43
Salaamaleykoum allemaal,

ik ben 4 jaar getrouwd. Mijn man weet geen nederlands hij komt pas uit Marokko. Dus ik regel alles voor hem... hij zit diep in de schulden ik moet al die betalingsafspraken regelen... ik hield heel erg van hem maar nu voel ik niets meer omdat ik me erg eenzaam voel. En ik heb er genoeg van om alles te regelen terwijl hij niet eens zijn best doet om de taal te leren en hij is vaak niet thuis. ik werk zelf ook maar ik moet wel, want ik betaal al-les thuis... Het lijkt wel alsof ik de man ben thuis. En dan vraagt hij van mij ook nog meer aandacht. Maar ik ben er zo moe van, ik ben leerkracht, wat ook heel zwaar is en dan moet ik thuis ook van alles en nog wat regelen en ook nog de zaken van mijn man, ik weet het niet meer... Niet omdat ik dit alles niet wil doen... maar hij heeft geen nut thuis.... als je van iemand houdt dan doe je toch wel iets voor???

ik wil gaan scheiden... : (((
kan iemand mij helpen, ik weet t echt niet meer...

28-06-2009, 11:46


Bespreek dit met hem, zeg dat hij een baan moet zoeken om zo zijn steentje bij te dragen aan de situatie waar jullie je in bevinden. En als je er al helemaal geen moeite meer voor wilt doen kan je meteen zeggen; 'ik kap ermee kerel'.

28-06-2009, 11:48
hij w8 voor de 5de jaar... en daan gaat hij vanzelf de deur uit !!!

28-06-2009, 11:51
Tja sommige Marokkaanse jongens gedragen zeg net als vrouwen en willen onderhouden worden helaas pindakaas. Om deze reden zou ik dus nooit met iemand uit Marokko trouwen bhel je bent zijn moeder dat je hem alles moet vertellen, zo moedeloos word je ervan.

28-06-2009, 11:51


hij houdt wel van mij : ((( maar helaas brengt liefde geen brood thuis...
hij werkt ook wel, maar ik weet echt niet wat hij allemaal doet met t geld, heb t ook gevraagd maar iedere keer zegt hij dat hij iemand moest gaan betalen, .... ???

28-06-2009, 12:09
Bespreek het eerst met hem,, als dat geen nut heeft, dan moet je maar scheiden, als hij zoveel van je hield dan zou hij moeite doen om je gelukkig te maken en dan zou hij het voelen dat je het niet meer aan kan en ongelukkig bent

28-06-2009, 12:13

Citaat door sarah07:
Salaamaleykoum allemaal,

ik ben 4 jaar getrouwd. Mijn man weet geen nederlands hij komt pas uit Marokko. Dus ik regel alles voor hem... hij zit diep in de schulden ik moet al die betalingsafspraken regelen... ik hield heel erg van hem maar nu voel ik niets meer omdat ik me erg eenzaam voel. En ik heb er genoeg van om alles te regelen terwijl hij niet eens zijn best doet om de taal te leren en hij is vaak niet thuis. ik werk zelf ook maar ik moet wel, want ik betaal al-les thuis... Het lijkt wel alsof ik de man ben thuis. En dan vraagt hij van mij ook nog meer aandacht. Maar ik ben er zo moe van, ik ben leerkracht, wat ook heel zwaar is en dan moet ik thuis ook van alles en nog wat regelen en ook nog de zaken van mijn man, ik weet het niet meer... Niet omdat ik dit alles niet wil doen... maar hij heeft geen nut thuis.... als je van iemand houdt dan doe je toch wel iets voor???

ik wil gaan scheiden... : (((
kan iemand mij helpen, ik weet t echt niet meer...

misschien is hij wel gokverslaafd?

hebben jullie eigenlijk kinderen samen?

ik vind dat je dit niet moet accepteren en hem een ultimatum moet stellen, niemand verdient het om zo behandeld te worden.

28-06-2009, 12:14

Citaat door hanoene:
Bespreek het eerst met hem,, als dat geen nut heeft, dan moet je maar scheiden, als hij zoveel van je hield dan zou hij moeite doen om je gelukkig te maken en dan zou hij het voelen dat je het niet meer aan kan en ongelukkig bent

denk je niet dat ze dat allang met hem heeft besproken na al die jaren?

28-06-2009, 12:27
Salaam meid..

Ga met hem praten, maak hem duidelijk wat je voelt en dat het niet
meer zo verder kan gaan..
Zeg dat ie een baan moet zoeken en beter zijn best moet doen..
En verder wens ik je veel sbar toe..
En inschallah komt het goed..

Wa3alaikom aslaam