Bekijk volle/desktop versie : You ain't nothing like the girl I used to know.



28-06-2009, 09:57
Nou dat zei hij gister tegen me.

Per sms ook nog. Hij belde me zevenduizendkeer en waarschijnlijk dacht hij laat me nu maar een smsje achterlaten.
Ik weet niet of hij in de auto zat en muziek zat te luisteren en dit zinnetje er in voor kwam en dacht hey dat ga ik smsen! Maar het raake me wel even.

'Toen je nog niet wist dat ik je zag zitten, was je zo leuk en vrij. Nu lijkt het net alsof je bij elke woord die je naar me toegooit té goed nadenkt alvorens je die uitspreekt.'

Ik vind hem ook wel een beetje leuk hoor, hij is echt een kanjer. Maar nee, het is een ex slet.

28-06-2009, 10:01



Citaat door MossibaElKe7la2:
Nou dat zei hij gister tegen me.

Per sms ook nog. Hij belde me zevenduizendkeer en waarschijnlijk dacht hij laat me nu maar een smsje achterlaten.
Ik weet niet of hij in de auto zat en muziek zat te luisteren en dit zinnetje er in voor kwam en dacht hey dat ga ik smsen! Maar het raake me wel even.

'Toen je nog niet wist dat ik je zag zitten, was je zo leuk en vrij. Nu lijkt het net alsof je bij elke woord die je naar me toegooit té goed nadenkt alvorens je die uitspreekt.'

Ik vind hem ook wel een beetje leuk hoor, hij is echt een kanjer. Maar nee, het is een ex slet.



from the ex to the next wella ?

28-06-2009, 10:02

Citaat door HBAJLI:
from the ex to the next wella ?


Momenteel sta ik op standby. Ik wil helemaal niets, maar ze zoeken me allemaal op.

28-06-2009, 10:05

Citaat door MossibaElKe7la2:
Momenteel sta ik op standby. Ik wil helemaal niets, maar ze zoeken me allemaal op.



yeah right...........

like you dont like it..........

heb je honing aan je reet wella ?

28-06-2009, 10:22



Citaat door HBAJLI:
yeah right...........

like you dont like it..........

heb je honing aan je reet wella ?


Wie houdt er nou niet van aandacht.

28-06-2009, 11:31

Citaat door HBAJLI:
yeah right...........

like you dont like it..........

heb je honing aan je reet wella ?


Waarom zo verbaasd ! ! !

Kanda ze3ma nie awla ?