Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zwarte henna.. Wat nu??!!!

Me_again
28-06-2009, 02:18

selam allemaal, Ik heb een vraagje, wie heeft hier ervaring met het verfen van haren als er zwarte henna in zit. Ik wil namelijk mijn haar verfen maar heb van begin af aan begrepen dat het niet zonder ontkleuring kan. Ik moet dus eerst mijn haar bij de kapper laten ontkleuren en vervolgens pas verfen. Ik heb begrepen dat dat erg slecht voor mijn haar is, het kan namelijk afbreken. Ik ben net bij een kapper geweest die beweert dat ze het kan ontkleuren zonder dat mijn haar beschadigd omdat ze bekende merk gebruikt Loreal. Daar zit volgens haar dat slechte stof voor mijn haar niet in. Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik ben namelijk bang dat wanneer ik het doe, ik mijn krullen kwijt ben

Rozegeur
01-07-2009, 12:46
Haar met Henna erin kun je niet verven of ontkleuren. Er bestaat dan een kans dat je haar oplost in het niets, door de chemische reactie van metalzouten die in Henna zitten en de de verfstoffen. Eerst moet je Henna eruit groeien.

Sissa
01-07-2009, 13:05
Nee, als je zwarte henna heb gedaan kan je het niet zomaar weer verven. Die shit moet er eerst uit ;)

MFKCJNM
01-07-2009, 13:05
dat is wel het beste, maar toevallig ben ik nogal super eigenwijs, dus ik had nadat ik mijn haar 2 weken geleden met zwarte henna had geverft , alweer met donkerbruine normale loreal verf geverfd, en gelukkig is er niets gebeurd.

Dorra
01-07-2009, 13:08

selam allemaal, Ik heb een vraagje, wie heeft hier ervaring met het verfen van haren als er zwarte henna in zit. Ik wil namelijk mijn haar verfen maar heb van begin af aan begrepen dat het niet zonder ontkleuring kan. Ik moet dus eerst mijn haar bij de kapper laten ontkleuren en vervolgens pas verfen. Ik heb begrepen dat dat erg slecht voor mijn haar is, het kan namelijk afbreken. Ik ben net bij een kapper geweest die beweert dat ze het kan ontkleuren zonder dat mijn haar beschadigd omdat ze bekende merk gebruikt Loreal. Daar zit volgens haar dat slechte stof voor mijn haar niet in. Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik ben namelijk bang dat wanneer ik het doe, ik mijn krullen kwijt ben Bruin permanente kleur in blijven gooien tot het zelf verlicht dan doen watje wilt doen

ikkie87
01-07-2009, 13:51
Zwarte henna is het beste van het slechtste, je haar word er droog van en je kan het niet kleuren.Het zit al een jaar in me haar en kan me haar nog steeds niet kleuren omdat de kleuren nog aan de puntjes zit. En je krullen raak je niet kwijt want die ben ik ook niet kwijt geraakt