Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk D&G shoes Suede (heren)

nadia_tjuh
27-06-2009, 22:22

Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar de volgende schoenen, maar dan in een andere variant namelijk met suede.. Oja het liefst omgeving Amsterdam Ik ben al bij Shoebaloo geweest, PLayers, Tip de Bruin en Didato alleen kan ik daar niet de juiste maat vinden. Ze zijn namelijk zo goed als uitverkocht. Dus ik ben op zoek naar een andere winkel Ik hoor het graag van jullie.. Foto: http://www.speedyshare.com/236590933.html

xjamalx
27-06-2009, 22:52
heb je D&G store aan de PC Hooftstraat geprobeerd? en anders kan je kijken op dolcegabbana.com ze hebben deze week een online shop gelanceerd..

xjamalx
27-06-2009, 23:01
Nadia waar je ook kan kijken is bij Velvet Uomo, zit in de Magna Plaza ik dacht de bovenste verdieping. Je heb er 2 boven, 1ntje met oude collectie (soort van outlet), en die andere die moet je hebben daar heb je alleen de nieuwe dingen, hij zit op het hoekje naast die cafe, kan je niet missen als je binnen loopt is een fucking grote ruimte lijkt wel catwalk ruimte.

nadia_tjuh
27-06-2009, 23:08
ok thnxx. Ik was vandaag op de Pc hooftstraat maar ik heb de D&G store niet gezien.. Stupid.. Anders ga ik morgen even kijken, ga ik ook meteen langs de Velvet.. Nogmaals bedankt

xjamalx
27-06-2009, 23:21

ok thnxx. Ik was vandaag op de Pc hoofdstraat maar ik heb de D&G store niet gezien.. Stupid.. Anders ga ik morgen even kijken, ga ik ook meteen langs de Velvet.. Nogmaals bedankt geen dank succes met je zoektocht..:goedzo:

nadia_tjuh
27-06-2009, 23:29
geen dank succes met je zoektocht..:goedzo: Ik heb nog een vraagje, weet je toevallig of de D&G store ook (sport) schoenen verkoopt..