Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk zonnecreme!!!



Pagina's : [1] 2

27-06-2009, 21:40
Ik wil een zonnecreme die je huid goed beschermt maar dat je toch nog op een snelle manier bruin kan worden.. meestal is het zo dat je dan minder snel bruin wordt door een zonnecreme.. maar dat wil ik niet..

welke moet ik nemen ?

28-06-2009, 13:40


Ik ken er wel eentje maar die is alleen dat je bescherming hebt en sneller bruin wordt, maar voor de zonnebank

28-06-2009, 14:45

Citaat door Moslima4ever:
Ik ken er wel eentje maar die is alleen dat je bescherming hebt en sneller bruin wordt, maar voor de zonnebank


jammer! zal minder effectief zijn onder de echte zon denk ik..

28-06-2009, 15:04
wie heeft juist een zonnerbrandcreme waar je helemaal niet mee bruin wordt????????????

28-06-2009, 15:14



Citaat door __Sunshine:
je hebt een goeie bij Minerva, ben alleen de naam kwijt.
zit ook een soort notencreme in waardoor je snel bruin van wordt maar toch goed beschermd. ik zou bij Minerva zelf verder gaan informeren. kostte rond de 9/10 euro. x


minevera, nog nooit gehoord. kweet niet of we het hiero hebben

hoe ziet het eruit? zal kruidvat of etos em hebben denk je ?

28-06-2009, 17:34

Citaat door Moslima4ever:
Ik ken er wel eentje maar die is alleen dat je bescherming hebt en sneller bruin wordt, maar voor de zonnebank


Welke bedoel je ?

28-06-2009, 17:41

Citaat door TangerTropicana:
Jullie moeten olie kopen, het beschermt je huid en je wordt er snel bruin van! Vorige zomer had ik die ook en ik kreeg er ook nog eens een zachte huid van... ik had deze en deze zomer ga ik em ook gebruiken




nog nooit gezien
waar kan ik die vinden, en voor hoeveel ongeveer?

28-06-2009, 18:01
Olie beschermt de huid niet! Integendeel het wordt alleen aangeraden als je al een gebruinde huid hebt.

28-06-2009, 18:29

Citaat door TangerTropicana:
Ik was btw vorige zomer helemaal door deze olie heen en toen heb ik bij pharmacie in marokko olie gekocht van nivea.. die was ook heel erg fijn/goed.. die kocht ik voor 30 dirham..



ja dat hoorde ik mijn nicht ook zeggen, maar zeker zo een kleine he?

28-06-2009, 18:30

Citaat door Moeskiela:
Olie beschermt de huid niet! Integendeel het wordt alleen aangeraden als je al een gebruinde huid hebt.


zoiets als een aftersun lotion bedoel je?

28-06-2009, 19:01

Citaat door TangerTropicana:
Klopt hij is wel klein.. maar het is maar 30 dirham dusja



dat verwacht je ook voor zo een bedrag

28-06-2009, 20:04
Ik heb zonnebankoli gehaald bij de tuinen, het beschermt en je wordt sneller bruin.. je kan m ook voor in de zon gebruiken.

28-06-2009, 20:37



Citaat door Mor_gana:
Ik raad olie af!! Je moet het zien als je huid die bakt onder de zon. Ik spreek uit ervaring ik ben vorige zomer flink verbrand, waardoor ik blaren kreeg en uiteindelijk flink ben gaan vervellen. Resultaat kleurverschil op je huid, alsof ik pigment vlekken had. Mocht je bruin zijn dan kan het denk ik geen kwaad, maar ik zou het rustig opbouwen door eerst te smeren met creme..


ja maar dat is toch normaal? ik vervel ook best vaak, dat ik zelfs vlekjes over hou, maar op den duur verdwijnt dat en zie je er niks meer van

28-06-2009, 21:12

Citaat door miss_ielhem:
jammer! zal minder effectief zijn onder de echte zon denk ik..


jaah klopt


Citaat door hayatk:
Welke bedoel je ?


Supertan €24.50 je wordt er 3 keer zo snel bruin!




01-07-2009, 00:14
bedankt meid waar kan je dit vinden !!!

Pagina's : [1] 2