Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk cadeau voor een docent..

Pagina's : [1] 2

miss_ielhem
27-06-2009, 21:37

ik heb een geweldige docent gehad, hij gaf me super veel steun...( omdat het een jaartje niet zo goed ging op school) Hij motiveerde me altijd als ik geen zin meer had. kortom, hij was echt perfect. Ik ben van die school af. dus wil ik nog een cadeautje voor hem halen. Kweet alleen niet wat ik moet halen? ik dacht aan bos bloemen, een kaartje en nog iets.. maar wat is dat iets? kan iemand helpen..:sjans:

saviisgoed
27-06-2009, 21:39
chocolade ofzeuh:kweetnie:

miss_ielhem
27-06-2009, 21:41
ja kan ook, maar dat leek me een beetje standaard.. :kweetnie:

Juszt___Iki
27-06-2009, 21:42
Pakje merci, met een kaartje en bos bloemen? Is het een Hollander? Cause, die zijn meestal al tevreden met iets kleins.

miss_ielhem
27-06-2009, 21:44

Pakje merci, met een kaartje en bos bloemen? Is het een Hollander? Cause, die zijn meestal al tevreden met iets kleins. :lol: whahhahahaa jaa he! yeps het is een hollander

Juszt___Iki
27-06-2009, 21:48
:lol: whahhahahaa jaa he! yeps het is een hollander Haha, lekker makkelijk dus. Bos bloemen, pakje Merci en een kaartje erbij zou ik hebben gegeven.

Doritosgek
27-06-2009, 22:01
Een leuk mandje met; chocola en lekkere dingetjes + kaartje en eventueel nog iets extra's. :)

miss_ielhem
27-06-2009, 22:01
Haha, lekker makkelijk dus. Bos bloemen, pakje Merci en een kaartje erbij zou ik hebben gegeven. ja ik denk dat ik dat maar ga doen..of anders bloemen kaartje en een kleine douch setje ofso.. :kweetnie: :maf: kweet nie wat docenten leuk vinden

miss_ielhem
27-06-2009, 22:04
Een leuk mandje met; chocola en lekkere dingetjes + kaartje en eventueel nog iets extra's. :) oja! dat zou ook kunnen..

Appelwangetje_
27-06-2009, 22:11
ik zou niet voor hem een douche setje kopen:hihi: is niks voor hem, je kan merci, en bosbloemen doen:o

madame
27-06-2009, 22:11
Ik had voor mijn stage begeleidster vorig jaar een muizenmat voor je computer gekocht en laten bewerken bij de Expo, Er stond op Beste ....., Bedankt voor je steun tijdens mijn stage periode! Groetjes, .... Je kan de tekst en plaatje of foto zelf uitkiezen Maar ik heb voor dat gekozen omdat ik in een kantoor stage liep en dat heel goed van toepassing kon zijn. Je kan ook kiezen voor een mok en dat laten bewerken. Van me stage begeleidster zelf had ik 2 hele mooie pennen gekregen in zo een hoesje. Dat is ook een idee. Die pennen heb ik nog steeds en zijn van goede kwaliteit.. Succes!

miss_ielhem
27-06-2009, 22:12
ik zou niet voor hem een douche setje kopen:hihi: is niks voor hem, je kan merci, en bosbloemen doen:o whahaha echt?? merci is zo standaard of nie??

miss_ielhem
27-06-2009, 22:14

Ik had voor mijn stage begeleidster vorig jaar een muizenmat voor je computer gekocht en laten bewerken bij de Expo, Er stond op Beste ....., Bedankt voor je steun tijdens mijn stage periode! Groetjes, .... Je kan de tekst en plaatje of foto zelf uitkiezen Maar ik heb voor dat gekozen omdat ik in een kantoor stage liep en dat heel goed van toepassing kon zijn. Je kan ook kiezen voor een mok en dat laten bewerken. Van me stage begeleidster zelf had ik 2 hele mooie pennen gekregen in zo een hoesje. Dat is ook een idee. Die pennen heb ik nog steeds en zijn van goede kwaliteit.. Succes! jaa goed idee!! een mokk gevuld met chocolaatjes!! perfect! dat is wat ik ga doen ik was laatst bij expo, ik zag alleen van die verjaardag’s mokken waar leeftijden op stonden.. waar kan ik een mok halen met een bedankje erop? ow ik lees nu pas dat je em kan laten bewerken :hihi:

madame
27-06-2009, 22:17
jaa goed idee!! een mokk gevuld met chocolaatjes!! perfect! dat is wat ik ga doen ik was laatst bij expo, ik zag alleen van die verjaardag’s mokken waar leeftijden op stonden.. waar kan ik een mok halen met een bedankje erop? Boven meestal in de Expo heb je die mensen die tshirts, mokken, matten etc bewerken. Je kan een lege mok bij expo zelf kopen, gwn neutraal en dan met eigen tekst die je kiest bewerken. Is echt leuk!!:goedzo: gezien de hollanders veel koffie en thee drinken,, Het is ook niet zo duur misschien 7 a 8 euro.. Je kan de mok indd vullen met chocolaatjes of snoepjes.

miss_ielhem
27-06-2009, 22:37
Boven meestal in de Expo heb je die mensen die tshirts, mokken, matten etc bewerken. Je kan een lege mok bij expo zelf kopen, gwn neutraal en dan met eigen tekst die je kiest bewerken. Is echt leuk!!:goedzo: gezien de hollanders veel koffie en thee drinken,, Het is ook niet zo duur misschien 7 a 8 euro.. Je kan de mok indd vullen met chocolaatjes of snoepjes. 8 euro incl bewerken toch? safe dit wordt em denk ik.. lekker apart enseu!

Pagina's : [1] 2