Bekijk volle/desktop versie : UiTgEhUwElIjKt dAn PaS VerLiEfD Deel II



Pagina's : [1] 2 3

27-06-2009, 15:28
[SIZE="3"]Ik heb hier de Deel 2 Voor Jullie,,,,,aangezien jullie Deel I al Zo leuwk vonden dacht ik,,,waarom geen Deel II erbij
Mhm,,,hier is het dus

BEEP BEEP BEEP,,,,,,Ik stond op zette me Gsm even op stil want het was de wekker van me Gsm en ik deed die dus even uit stond op en zag dus dat het 8.00uur is ik ging naar de Kamer van Eymane hij was ondertussen dus al 17Jaar,,,ik deed de deur open maakte hem wakker ik rende naar beneden en ging dan ontbijt maken voor ons Samir stapte naar beneden en kuste me op de wangen
Ik:"Goeiemorgend,,,"
Samir:"Goeiemorgend Schat alles goed???"
iK:"Goed een met jouw???"
Samir:"Ja gaat goed schatje een vertel eens wat ga je vandaag doen???"
Ik:"Alles inpakken,,,,en dan Overmorgen wegwezen Gekkeerd"
Samir:"Aah Zooo dan Iwa is goed,,,ik ga maar eens naar het werk schatje tot straks,,,,help ik je nog met inpakken"



VERTEL MAAR OF IK VERDER MOET GAAN

27-06-2009, 15:29


upp,,! Maar mag ik de link van deel 1 miss

27-06-2009, 16:02
oOWW,,,Tuurlijk meid hier de link

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2286333

27-06-2009, 16:37

Citaat door Sjirin:
oOWW,,,Tuurlijk meid hier de link

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2286333


Dankjewel

X.

27-06-2009, 17:11


uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

28-06-2009, 22:37
Ik:”Is goed Gekkerd,,, tot straks” ik wilde net naar boven gaan toen plots Eymane me raar aan keek
Eymane:”Mam,,,mag ik de autosleutels???”
Ik:”Oow,,,Tuuuuurrllijkk,,,niet waarom???”
Eymane:”Om naar School te gaan,,,,,,daarom”
Ik:”Ooww,,,Heeft meneertje Rijbewijs,,,,???”
Eymane:”Neej”
Ik:”Voorlopige Rijbewijs???”
Eymane:”Ook niet,,,,maar kom op mam,,,ik ben de zoon van de Succesvolste Zakenman hier in Nederland,,,,waarom kan je dat niet regelen,,,,of papa,,,,,”
Ik:”Omdat ik niet wil dat je iets overkomt”Voor ik nog iets kon zeggen voelde ik me plots misselijk,,,,ik stond precies op het punt te gaan overgeven,,,,ik rende zo snel ik kon naar de toilet en deed de wc bril open en kotste het allemaal uit Eymane Klopt plots op de deur
Eymane:”Mamm,,,gaat het wel???”
Ik:”Ja het gaat ga jij maar naar school geld zit op de tafel”
Eymane:”Weet je het zeker???”
Ik:”Ja gaa gewoon” Ik hoorde beneden de deur dicht gaan ik stapte naar buiten ik ging op me bedje liggen,,, en maakte een afspraak bij de dokter,,,ik wilde het zeker weten,,,want dit is niet de eerste keer dat ik weer het eruit moest hebben,,,,ik belde en ik kon na de middag even langs komen,,,,ik pakte me jas en sleutels en ging er dan vandoor ik zat daar dus in de WachtKamer en zat daar maar,,,,tot eindelijk ze me naam riepen
Sanne xxxxxx
Ik:”Aanwezig” ik liep met de verpleegster even de onderzoekskamer binnen en ging dan even zitten,,,,

30-06-2009, 00:12
ga verder meid

30-06-2009, 00:16
ga zuww verder

30-06-2009, 01:28

Citaat door Sjirin:
ga zuww verder


ga nu verder schrijven meid of niet

02-07-2009, 17:22
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

03-07-2009, 10:04

Citaat door bouyafer-meisje:
verder

het kan wat duren maar beloof dat het tegen de avond klaar is=p Ben namelijk met een XXXXL vervolg bezig

03-07-2009, 11:25

Citaat door Sjirin:
het kan wat duren maar beloof dat het tegen de avond klaar is=p Ben namelijk met een XXXXL vervolg bezig


is goed meid

04-07-2009, 23:40


VERVOLLGGG!!!!!! Voor me Fannetjes



ik ging weer zitten en keek dan naar de Dokteresse,,,
Dokter:”En wat is er gaande mevrouw???”
Ik:”Wel ik kom een zwangersschapstest doen,,,”
Dokter;”Okeej dan hier een bekertje vul dit met urine de toilet is daar de eerste deur links”
Ik kwam er terug uit en ik gaf die bekertje ze ging die even checken geschrokken zit ik keek haar geschrokken aan en
Ik:”En???,,,,”
Dokter:”Ik weet niet of ik je moet feliciteren of niet maar toch,,,gefeliciteerd u bent Zwanger”
Ik keek haar glimlachend aan die ik dus alzeker niet meende ik schudde haar hand betaalde af bij de ballie en ging dan weer weg,,,ik rende naar me auto en ging dan naar Samir,,,,ik stapte de Bedrijf binnen en ging met de lift naar boven ik vroeg Marie waar Samir was
Marie:”Eej Sanne,,,hij is in de vergaderzaal”
Ik:”Kun je hem heel even roepen zeg dat het dringend is en zeg ook dat ik hem dringend zoek okeej”
Marie:”Is goed waar moet ik hem dan sturen”
Ik:”Naar zijn kantoor”
Ik stapte zijn kantoor binnen en zat daar op zijn bureau me ogen staarde maar naar de deur,,,het duurde niet lang of hij stond al bij de deur hij deed de deur dicht
Samir:”Wat is er schatje,,,is er wat aan de hand???,,,” hij stapte naar me toe
Ik:”Schatje,,,ik kon niet wachten je dit te vertellen,,,,wel,,ik ben vandaag naar de dokter geweest,,,en wel,,,,ik ben zwanger schatje!!!!”
Samir:”Wat??”
Ik hield hem vast
Ik:”Ben je niet blij schat???”

06-07-2009, 10:13
VERVOLG!!!!!!!
Samir:”Ik ben wel,,blij,,,maar weet je het zeker???”
Ik:”Ja ik bedoel ik heb 3 zwangerschapstesten gedaan en het was allemaal positief ben weeral eens naar de dokter gegaan vandaag om zeker te weten”
Samir:”Aah,,,,”Hij hield me stevig vast omarmde me en pakte me op en dan weer legde me weer op de grond en hield me vast
Ik:”Schat niet te overdreven Knijpen niet vergeten schat dat ik je kind draag
Samir:”Oow,,Sorry vergeten
Ik keek hem aan en kuste hem even,,,,
Samir:”Heb je al ingepakt???”
Ik;Ja,,,ben bijna klaar Eymane nog,,,,”
Samir:”Schat we gaan vanavond!!!”
Ik:”Waarom zo vroeg???”
Samir:”Want ik kan niet wachten jouw weer te zien in een bikini,,,,daarom,,,,,,;P”
Ik;”Hahaha,,,,”
Samir;”Neej gewoon ik had voor Privé Jet gezorgd maar alleen vanavond kan alleen”
Ik:”Okeej dan ik ga maar alvast alles in de auto stoppen”
Samir:”Eej Bel Samira en Hamza en de meiden dan om zich te spoeien met inpakken”
Ik:”Ja Is goed moest toch vandaag naar ze toe gaan”
Samir”WaaroM??”
Ik:”Wel alles in me auto zetten we gaan samen schatje”
Samir:”Is goed dan tot straks lieverdje,,,,,en oW,,,,”
Ik:”Jaa,,???”
Samir:”Wees voorzichtig”
Ik knipoogde even
Ik:”Ja lieverdje”
Ik reed naar Samira hun Koffers stonden al in de gang ik stopte die allemaal in me auto er was genoeg plaats,,,ik reed daarna naar Sjirin me vriendin en bij hen hetzelfde ik deed alles weer in de koffer,,,,
Samira en Hamza zaten al in de auto Sjirin wilde met haar auto gaan dus ik volgde haar naar me huis en daar wachten we tot Eymane en Samir weer thuis waren ik had alvast de eten gemaakt die stond op hen te wachten ik keek even op en zag aan de deur mijn 2 engeltje staan
Samir:”En zijn jullie klaar???”
Iedereenn;”JAAAAAAhh!!!”
Samir:”Waar wachten we dan op????”
Ik:”Iedereen zied laten we gaan”
Sjirin ging met Hamza,,Samira,,,Sjirin(Me zusje) in de auto
Ik ging met me schatje in de auto,,,bedoel me 2 schatjes(Me kleintje in mij),,,en daar waren we dan we stonden op te wachten door onze stewardessen ik keek me ogen uit,,,ik stapte af wilde net me koffers pakken toen plots Samir:”Euh,,,? Schat??? Wat doe je???”
Ik:”Koffers uitladen,,,,tenminste dat probeer ik dus”
Ik trok met al me kracht die koffers,,,,uit de kofferbakje maar ter vergeefs,,,

06-07-2009, 10:14
Samir:”Weet je wat laat mij die koffers maar uitladen zie ik je daarbinnen wel”
Ik:”Owkeej dan”
Ik stapte in en ging op een stoeltje zitten keek via het raam naar Samir die daar stoer begon te doen,,,,Pff,,,kan ik ook hoor dacht ik dus maar in mijn situatie gaat het wel moeilijk gaan hoor:P
De meiden waren al ingestapte iedereen was er dus konden we vertrekken,,,,ik keek op en zag dat Samir naast me kwam zitten ik legde me hoofd op zijn schouders en raakt zijn borstkast,,,,
Samir daarentegen deed zijn hand over me heen en met de andere hield hij de mijne vast,,,en daar lagen we dan tegen elkaar aangedrukt,,,Ik zag Sjirin en Brahim daar ook lekker liggen,,,ik stond even op en wilde net een colaatje uit de koelkastje rechts van me halen ik stapte er naar toe toen plots Samira naar me toe kwam
Samira:”Jullie lagen daar wel lekker knussig hé”
Ik:”Weet je sinds we vertrokken waren denk ik dat we toch iemand vergeten zijn”
Samira:”Hoe bedoel je iedereen is er,,,ik jij Samir,,Sjirin Sjirin,,Hamza,Brahim,,,,Eymane,,,Fatima”
Ik keek haar aan
Wij:”FATIMMAAA!!!!!”
Ik rende naar de Cokpit en vroeg om terug te keren
Co-Piloot:”Dat gaat niet” Samir voegde zich toe,,,,”
Samir:’Wat is er aan de hand’
Ik:”We zijn FATIMA vergeten,,,ik vroeg net om terug te keren”
Samir:”Weet je het zeker!!!”
Ik;”Schat ik weet het heel zeker”
Samir:”Maar lieverd wind je toch niet zo op,,,zodra we daar zijn stuur ik iemand wel naarder toe”
Ik:”Wel dan blijf ik hier stappen jullie dan zo uit”
Samir:”Schat doe eens normaal”
Ik:”Moet ik normaal doen???,,,,Ik heb het haar belooft”
Ik rende naar de telefoon drukte haar Gsm nr op
Beep,,,,,,,BEEEPPP,,,,,Beeeppppp
.:.Hallo???”
Ik:”Eej Fatima!!”
.:.Nikste ééyyy fatima,,,,ik zit hier op het vliegvbeld op jullie te wachten bleek dat jullie een uur geleden al vertrokken zijn zonder mij”
Ik:”Sorry schat,,,,ik heb al gevraagd terug te keren maar kan helaas niet”
.:.Kom die Jet dan terug straks als jullie landen???”
Ik:”Ja ik ga mee terug dan ben jij lekker niet alleen”
.:.Oow,,,Wat lief van je,,,is goed dan zie ik je over een paar uurtjes dan hier hé;D”
Ik:Is goed lieverdje tot zo meteen”
Ik hakte af Samir kwam naast me zitten ik negeerde hem volkomen,,,,ik keek door het raam,,,en bleef daar dagdromend naar te staren wajaaw zo klein die huisjes en die mensen lijken wel mieren,,,
Samir:”Sanne,,,,,Sannnneee”
Samir:”SANNEE!!!”
Ik:”Huh???,,,,wat???”
Samir:”Luisterde je wel???”
Ik:”Sorry was even weg aan het dromen”
Samir:”We zijn er!!”
Ik:”Goed dan,,,stappen jullie maar lekker af,,,,tot straks”
Iedereen:”WAT??,,,,???”
Ik:”Jongens ik blijf hier ik keer terug naar Fatima en haal der op!!!”
Samira:”Waarom Sanne Doe eens normaal je bent niet goed bij je hoofd deze mensen weten wat ze doen hoor,,,bedoel,,,zij gaan Fatiman wel halen hebben wij nog tijd om lekker te gaan ontspannen bij de Sauna en zo voort!”

Pagina's : [1] 2 3