Bekijk volle/desktop versie : Cosmetica tast vruchtbaarheid mannen aan



Pagina's : [1] 2

27-06-2009, 09:44
Het gebruik van cosmetica kan de vruchtbaarheid van mannen aantasten. Uit de voorlopige resultaten van onderzoek door UMC Radboud in Nijmegen onder honderden mannen blijkt dat mannen die twee of meer cosmeticaproducten als lotion en deodorant gebruiken, een vijf keer groter risico lopen dat hun zaad minder vruchtbaar wordt. Een woordvoerster van het UMC heeft zaterdag een bericht daarover in de Volkskrant bevestigd.

Volgens de onderzoekster, Nel Roeleveld, is het voor het eerst dat dergelijke uitkomsten over cosmetica worden gevonden. ,,De uitkomsten zijn met een onzekerheidsmarge omgeven'', tekent ze daarbij aan.


BRON

27-06-2009, 09:46


Het zekere voor het onzekere nemen, gedaan met deo.

gebruik het eigenlijk maar zelden, vooral nadat ik te weten ben gekomen dat vrouwen mannenzweet lekker vinde

27-06-2009, 09:51

Citaat door Izythedon:
Het zekere voor het onzekere nemen, gedaan met deo.

gebruik het eigenlijk maar zelden, vooral nadat ik te weten ben gekomen dat vrouwen mannenzweet lekker vinde


Bron ?



27-06-2009, 09:56

Citaat door truebeauty:
Bron ?




FLAIR

plus persoonlijk ervaring

27-06-2009, 09:58



Citaat door Izythedon:
FLAIR

Ongeldige bron.

Een man moet juist wel goed verzorgd zijn, zolang die maar van mijn make-up tasje afblijft.

27-06-2009, 09:59

Citaat door truebeauty:
Het gebruik van cosmetica kan de vruchtbaarheid van mannen aantasten. Uit de voorlopige resultaten van onderzoek door UMC Radboud in Nijmegen onder honderden mannen blijkt dat mannen die twee of meer cosmeticaproducten als lotion en deodorant gebruiken, een vijf keer groter risico lopen dat hun zaad minder vruchtbaar wordt. Een woordvoerster van het UMC heeft zaterdag een bericht daarover in de Volkskrant bevestigd.

Volgens de onderzoekster, Nel Roeleveld, is het voor het eerst dat dergelijke uitkomsten over cosmetica worden gevonden. ,,De uitkomsten zijn met een onzekerheidsmarge omgeven'', tekent ze daarbij aan.


BRON

Daarom mijd ik ook vrouwen die parfum gebruiken . Ik ben er allergisch voor bovendien.

27-06-2009, 10:00

Citaat door aplat:
Daarom mijd ik ook vrouwen die parfum gebruiken . Ik ben er allergisch voor bovendien.

Dan ben je ook allergisch tegen mij.

27-06-2009, 10:02

Citaat door truebeauty:
Dan ben je ook allergisch tegen mij.


Nee.

Maar gelukkig gaan die chemische parfum moleculen van jou niet door de kabels naar mijn PC, ook niet wireless.

27-06-2009, 10:03

Citaat door aplat:
Nee.

Maar gelukkig gaan die chemische parfum moleculen van jou niet door de kabels naar mijn PC, ook niet wireless.

Wanneer is de volgende MJA-meeting Ap ?

27-06-2009, 10:05

Citaat door truebeauty:
Wanneer is de volgende MJA-meeting Ap ?


Dat weet ik niet, ben een paar maal uitgenodigd in het verleden, maar het ging steeds weer niet door.


Overigens, om je ervan te verzekeren dat ik je met rust laat, moet je dus heeeeeel veeeel parfum op doen.

27-06-2009, 10:08

Citaat door aplat:
Dat weet ik niet, ben een paar maal uitgenodigd in het verleden, maar het ging steeds weer niet door.


Overigens, om je ervan te verzekeren dat ik je met rust laat, moet je dus heeeeeel veeeel parfum op doen.

Nope.
Ik wil jou graag in het echt ontmoeten dus ik minimeer het op die dag.

27-06-2009, 10:10

Citaat door truebeauty:
Nope.
Ik wil jou graag in het echt ontmoeten dus ik minimeer het op die dag.



OK dan, maar zo veel bijzonders ben ik niet hoor. Ik ben gewoon een saai persoon. Hoewel .......................

27-06-2009, 10:11



Citaat door aplat:

OK dan, maar zo veel bijzonders ben ik niet hoor. Ik ben gewoon een saai persoon. Hoewel .......................



Ik ga ontbijten en dan even naar de stad.
Een hele fijne dag verder.

27-06-2009, 10:14

Citaat door truebeauty:


Ik ga ontbijten en dan even naar de stad.
Een hele fijne dag verder.



Om 10:15 ?

Ga lekker brunchen IN de stad !


Fijne dag !

27-06-2009, 10:17

Citaat door Hoessein28:
Om 10:15 ?

Ga lekker brunchen IN de stad !


Fijne dag !
Dan is het niet zo druk.
Oh je bedoelt het is nog te vroeg om te ontbijten. Ik ben al sinds 6:30 uur wakker.

Thnx. Jij ook mop.


PS: Kijk jij wel eens in je hoekje ?

Pagina's : [1] 2