Bekijk volle/desktop versie : ik begrijp mezelf niet



27-06-2009, 00:40
Ik heb er vandaag echt goed over nagedacht en ik ben tot de spijtige conclusie gekomen dat ik gevoelens heb voor de beste vriend van mijn vriend. Ik ben anderhalf jaar nu in een relatie maar de laatste maanden gaat het echt slecht tussen ons. Ik ken zijn beste vriend N. heel mijn leven en vond hem altijd al een zeer aantrekkelijke jongen, maar afgelopen dagen krijg ik hem niet uit mijn hoofd. In mijn ogen is hijj de perfectie, ik weet dat dat zo niet is maar ik heb elk symptoon van verliefdheid. wat moet ik doen....

27-06-2009, 00:43


je had het nooit moeten toelaten. en een inspiratiebron om van m af te komen: een jongen zal nooit maar ook nooit accepteren om de vriendin van zijn beste vriendin verkering of uberhaupt mee te trouwen. wat moet hij met een vrouw die zijn beste vriend heeft gehad.....voor hem ben je een afgelikte "boterham" en dat zal zijn vriend altijd tegen hem zeggen, van ik heb je vrouw gehad

27-06-2009, 00:57
je kan het beste gewoon eerlijk zijn, wat heeft het voor nut om al je gevoelens op te sluiten? Het zal jou alleen maar meer breken.

veel sterkte meid

27-06-2009, 01:13

Citaat door motorola:
je had het nooit moeten toelaten. en een inspiratiebron om van m af te komen: een jongen zal nooit maar ook nooit accepteren om de vriendin van zijn beste vriendin verkering of uberhaupt mee te trouwen. wat moet hij met een vrouw die zijn beste vriend heeft gehad.....voor hem ben je een afgelikte "boterham" en dat zal zijn vriend altijd tegen hem zeggen, van ik heb je vrouw gehad



Ja, ik weet het. Het klinkt cliché maar het is sterker dan mezelf, maar ik verbied mezelf om er ooit met iemand een woord over te spreken. Het blijft mijn pijnlijk geheim. Ik wou gewoon dat ik hem vroeger had leren kennen. Ik zie hem echt als de perfecte echtgenoot, vader, beste vriend, alles.. Maar ik weet dat het niet kan.. Hoe pijnlijk het ook is. Ik volg mijn verstand i.p.v mijn hart, want mijn hart kan me nog veel problemen bezorgen. Maar bedankt voor je raad. xje

27-06-2009, 01:13



Citaat door Classy_thing:
Ik heb er vandaag echt goed over nagedacht en ik ben tot de spijtige conclusie gekomen dat ik gevoelens heb voor de beste vriend van mijn vriend. Ik ben anderhalf jaar nu in een relatie maar de laatste maanden gaat het echt slecht tussen ons. Ik ken zijn beste vriend N. heel mijn leven en vond hem altijd al een zeer aantrekkelijke jongen, maar afgelopen dagen krijg ik hem niet uit mijn hoofd. In mijn ogen is hijj de perfectie, ik weet dat dat zo niet is maar ik heb elk symptoon van verliefdheid. wat moet ik doen....


Jij bent niet de enige m.b.t. ''begrijpen'' ,, is namelijk vrouw eigen

27-06-2009, 01:16

Citaat door TrotseBerberse_:
je kan het beste gewoon eerlijk zijn, wat heeft het voor nut om al je gevoelens op te sluiten? Het zal jou alleen maar meer breken.

veel sterkte meid



Dank u voor je raad maar ik denk het niet.
Denk jij dat eerlijkheid altijd het langst duurt??
Ik ben ervan overtuigd dat eerlijkheid enorm belangrijk is in het leven maar er zijn veel dingen die je heet best voor jezelf moet houden om je veel problemen te besparen. Het grote nadeel daaraan verbonden is wel dat je je hele leven kan afvragen : 'Wat als...?'
Dus ik ben er nog niet uit of ik het hem zou opbiechten
Maar toch bedankt, je hebt me doen nadenken

27-06-2009, 01:23
Het zal echt hard aankomen als je het opbiecht.. Hoop dat het een verliefdheid is dat ook weer snel over zal gaan.


Maar hou je nog veel van je vriend? Zie je hem als je toekomstige?

27-06-2009, 01:37
Ja, ik hou van hem. Dat is de enige reden waarom onze relatie nog stand houdt. Ik zag hem als mijn toekomstige, maar zijn negatieve kantjes irriteren mij harder en harder.. We zijn totaal 2 verschillende karakters en dat botst de laatste tijd. Ik zie N. als mijn toekomstige, hij is perfect. Studeert nog, ziet er mooi uit, kan goed met kinderen om, gaat naar moskee, heeft lieve ouders, kortom alles wat ik zoek in een man en alles wat mijn vriend niet heeft..

27-06-2009, 01:43
je kunt er niks mee, als je besluit om e rwat mee te doen,zal ie het altijd tegen je gebruiken,de hele situatie.

27-06-2009, 01:47

Citaat door Classy_thing:
Dank u voor je raad maar ik denk het niet.
Denk jij dat eerlijkheid altijd het langst duurt??
Ik ben ervan overtuigd dat eerlijkheid enorm belangrijk is in het leven maar er zijn veel dingen die je heet best voor jezelf moet houden om je veel problemen te besparen. Het grote nadeel daaraan verbonden is wel dat je je hele leven kan afvragen : 'Wat als...?'
Dus ik ben er nog niet uit of ik het hem zou opbiechten
Maar toch bedankt, je hebt me doen nadenken



klopt,eerlijkheid is heel belangrijk en liegen is haram.
Denk aan je vriend die zoveel van je houd terwijl jij aan een ander denkt, dat is gewoon niet eerlijk ten opzichte van hem. volg gewoon je verstand, hart en gevoel en dan komt alles goed InshaAllah.
mocht je ooit iemand nodig hebben, dan kun je altijd bij mij terecht

Graag gedaan.

27-06-2009, 02:02

Citaat door Bingo:
je bent gewoon een slet



Wat ben jij dan? Je noemt je zuster een slet terwijl je haar niet eens kent.
moge allah swt ons alle leiden inshaAllah