Bekijk volle/desktop versie : de ware moslim....



Pagina's : [1] 2 3 4

10-05-2004, 16:25
salaam,


ik heb aanstaande donderdag een spreekbeurt... en ben het van plan te houden over de islamitische boeken die geschreven zijn door imams van de El Tawheed moskee (de weg van de moslim).

nou mijn vraag aan jullie:
zijn jullie voor of tegen zulke uitspraken. zoals: ''gooi homo's van hoge gebouwen''. en kun je je mening ook beargumenteren??

bij voorbaat dank....



10-05-2004, 16:27


Tegen, een mens mag een medemens niet doden. Ongeacht wat die persoon heeft gedaan. Het is de taak van Allah om die persoon te straffen.

10-05-2004, 16:30

Citaat:
Origineel gepost door freemale
Tegen, een mens mag een medemens niet doden. Ongeacht wat die persoon heeft gedaan. Het is de taak van Allah om die persoon te straffen.
maar het verbieden van zulke boeken is ook niet echt rechtvaardig.... je schendt de rechten van de mens... in dit geval: recht van vrije meningsuiting.....

10-05-2004, 16:33

Citaat:
Origineel gepost door Abou_Batata
Ben eens met 'gooi homo's van hoge gebouwen' als ze niet stoppen met dat zogenaamde ziekte. Aangezien ik een moslim ben moet ik alles accepteren wat de islam zegt. Anders maakt het mij niks anders dan een munafiq en een gelegenheids moslim.
maar dat roept op tot een jihaah....

10-05-2004, 16:35


maar laat de islam erbuiten.... wat is jullie standpunt??

10-05-2004, 16:39

Citaat:
Origineel gepost door lady_khadija
maar het verbieden van zulke boeken is ook niet echt rechtvaardig.... de schendt de rechten van de mens... in dit geval: recht van vrije meningsuiting.....
Zowel in grondwet als in de koraan staan punten rechtlijn tegenover elkaar.
Inderdaad, vrijheid van meningsuiting... maar ook andere personen in waarde laten, ongeacht geloof, sexualiteit res enz.
Dus ook homo's.

In koran staat dat je niet mag doden maar je mag wel een vrouw die overspelig is geweest stenigen.

Maar als ze dat boek verbieden moeten ze ook de koran en de bijbel verbieden. Ook in de bijbel staat dat je homo's moet doden.

10-05-2004, 16:41
De ware Moslim zet zich o.a. in voor de samenleving, bedriegt (fraudeert) niet, betaald/ontvangt geen rente en oordeeld niet over anderen......De nepmoslim komt hier niet aan toe daar deze het veel te druk heeft met bijzaken als hoofddoekjes, maagdelijkheid (meisjes), Joden en homo`s

10-05-2004, 16:42
meisje , meisje, meisje toch.

dat boek zegt helemaal niet PAK HOMO'S GOOI ZE VAN EEN HOGE GEBOUW AF EN BESTENIG ZE DAN.Je moet het context van de text kennen. het gooien van homo's bla bla is gebeurt met alqawm van de profeet LOT.(je weet wel waar de eerst homo's onstonden). En was gebeurt in een islamitische rechtstaat. het zegt echt niet dan je gewoon effe een gay moet pakken en dan van een hoog gebouw af gooien en dan bestenigen. Deze malloot die dat heeft ontdekt, heeft niet de voorstukjes gelezen. En je verneemt alles nu al van de media??????

ik zou zeggen lees eerst dat boek en dan oordelen. En ik kan gays echt niet acceperen. Sorry hoor ik vind het gewoon walgelijk. Maar goed

En nog iets, als je wist wat er in de tora staat over gays. OH MIJN GOD. maar ja de joden hebben geen lef om hun geloof uit te brengen. Ze houden alles voor zichzelf. Ik zelf ga wel soms naar moskee tawhied, en ik moet je zeggen ,die moskee heeft mij en mijn familie de ware islam laten zien...

ps: dat boek is niet geschreven door de imams!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WEER IETS UIT DE MANIPULERENDE MEDIA

10-05-2004, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door freemale
Zowel in grondwet als in de koraan staan punten rechtlijn tegenover elkaar.
Inderdaad, vrijheid van meningsuiting... maar ook andere personen in waarde laten, ongeacht geloof, sexualiteit res enz.
Dus ook homo's.

In koran staat dat je niet mag doden maar je mag wel een vrouw die overspelig is geweest stenigen.

Maar als ze dat boek verbieden moeten ze ook de koran en de bijbel verbieden. Ook in de bijbel staat dat je homo's moet doden.
klopt.... als je die uitspraken maar niet in praktijk brengt vind ik alles prima....

ik vind het heeel overdreven...er is zelfs een debat gevoerd terwijl deze boeken gewoon worden verkocht in boekhandels... zelfs hogere scholen bezitten over dit boek...

10-05-2004, 16:47
ik ben er persoonlijk tegen...dit is nederland wil je homo zijn ? dat word je dat toch lekker?......ik zou zeggen begin eerst in je eigen land inplaats van te zeuren etc...als je eigen land al mafales is wat wil je hier dan proberen? nou?

10-05-2004, 16:47

Citaat:
Origineel gepost door missysebnia
meisje , meisje, meisje toch.

dat boek zegt helemaal niet PAK HOMO'S GOOI ZE VAN EEN HOGE GEBOUW AF EN BESTENIG ZE DAN.Je moet het context van de text kennen. het gooien van homo's bla bla is gebeurt met alqawm van de profeet LOT.(je weet wel waar de eerst homo's onstonden). En was gebeurt in een islamitische rechtstaat. het zegt echt niet dan je gewoon effe een gay moet pakken en dan van een hoog gebouw af gooien en dan bestenigen. Deze malloot die dat heeft ontdekt, heeft niet de voorstukjes gelezen. En je verneemt alles nu al van de media??????

ik zou zeggen lees eerst dat boek en dan oordelen. En ik kan gays echt niet acceperen. Sorry hoor ik vind het gewoon walgelijk. Maar goed

En nog iets, als je wist wat er in de tora staat over gays. OH MIJN GOD. maar ja de joden hebben geen lef om hun geloof uit te brengen. Ze houden alles voor zichzelf. Ik zelf ga wel soms naar moskee tawhied, en ik moet je zeggen ,die moskee heeft mij en mijn familie de ware islam laten zien...

ps: dat boek is niet geschreven door de imams!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WEER IETS UIT DE MANIPULERENDE MEDIA
thnx meid.... hier heb ik echt wat aan...

ps. voor het geval dat ik je heb laten denken dat ik tegen de el twaheed moskee ben... integendeel ....

10-05-2004, 16:50

Citaat:
Origineel gepost door minga
ik ben er persoonlijk tegen...dit is nederland wil je homo zijn ? dat word je dat toch lekker?......ik zou zeggen begin eerst in je eigen land inplaats van te zeuren etc...als je eigen land al mafales is wat wil je hier dan proberen? nou?
dus jij vind dat het verboden zou moeten worden??

10-05-2004, 16:51



Citaat:
Origineel gepost door freemale


In koran staat dat je niet mag doden maar je mag wel een vrouw die overspelig is geweest stenigen.

niet zomaar vage uitspraken doen... heb je een daliel. (bewijs)

als je die hebt wil ik die graag zien..

je mag je vrouw alleen een tik geven,niet bestenigen!!!!!!!

ben je gek!!!!

10-05-2004, 16:52

Citaat:
Origineel gepost door lady_khadija
thnx meid.... hier heb ik echt wat aan...

ps. voor het geval dat ik je heb laten denken dat ik tegen de el twaheed moskee ben... integendeel ....
oki

is goed hoor meis
salaam ouhalaikom

10-05-2004, 16:53
Mis vanwaar die kennis...ik heb ook inderdaad geleerd en gelezen dat je je vrouw een kleine "tikje" mag geven en niet stenigen stomme idioten ook allemaal holbewoners hier damn.....

Pagina's : [1] 2 3 4