Bekijk volle/desktop versie : Wie was er allemaal op de bruiloft van afgelopen woensdag 24-06-2009 in de tulp



26-06-2009, 21:52
Wat vonden jullie ervan!


Ik vond de catering in iedergeval heel slecht!

26-06-2009, 21:53


Wees blij dat je uitgenodigd was.

26-06-2009, 21:53
dat er op woensdagen een bruidloft gehouden wordt...

Welke catering hadden ze?

26-06-2009, 21:54

Citaat door NaamLooS:
Wees blij dat je uitgenodigd was.





26-06-2009, 21:55



Citaat door Senoritaaa:
dat er op woensdagen een bruidloft gehouden wordt...

Welke catering hadden ze?



hoe was jou trouwfeest meid??

mabrouk by the way!! ik wens je een gezegend huwelijk inschallah!!!

26-06-2009, 22:01

Citaat door NaamLooS:
Wees blij dat je uitgenodigd was.



Ach als het aan mij lag was ik in iedergeval niet gegaan...maar ja , ik moest wel.. en catering is niet slecht qua eten maar hun hele organiseren van laten en doen.. geen zelfde kleding aan ...je wist niet wie er allemaal bij hoorden...


Volgens mij catering doha..

26-06-2009, 22:07

Citaat door sweet_Anneke:
hoe was jou trouwfeest meid??

mabrouk by the way!! ik wens je een gezegend huwelijk inschallah!!!



Hoi meid,

Mijn bruidloft was echt Top

Bedankt schat nu jij nog tijd vliegt geniet er van want alles gaat zo snel voorbij dus geniet van elk moment


26-06-2009, 22:08

Citaat door Kamer383:
Ach als het aan mij lag was ik in iedergeval niet gegaan...maar ja , ik moest wel.. en catering is niet slecht qua eten maar hun hele organiseren van laten en doen.. geen zelfde kleding aan ...je wist niet wie er allemaal bij hoorden...


Volgens mij catering doha..



ow ik ken die catering niet , nooit meegemaakt

26-06-2009, 22:18
Trouwfeest op een woensdag

26-06-2009, 22:32

Citaat door Senoritaaa:
Hoi meid,

Mijn bruidloft was echt Top

Bedankt schat nu jij nog tijd vliegt geniet er van want alles gaat zo snel voorbij dus geniet van elk moment




wat leuk dat alles naar wens is verlopen!! alhamdoulilah!!

ja iedereen zegt dat het snel gaat gaan ... ik hoop het, kan al niet meer wachten!

26-06-2009, 23:51
Tegewoordig trouwen steeds meer mensen op andere dagen dan het weekend, dan zijn de zalen etc... gewoon veel goedkoper en soms wil een stelletje perse een zaal en/of negaffa, catering en ze zijn bezet op de zaterdagen dan doen ze maar een andere dag. Ikzelf vind vrijdag tot zondag leuk om te trouwen.

28-06-2009, 15:00

Citaat door mouchenkouk:
Tegewoordig trouwen steeds meer mensen op andere dagen dan het weekend, dan zijn de zalen etc... gewoon veel goedkoper en soms wil een stelletje perse een zaal en/of negaffa, catering en ze zijn bezet op de zaterdagen dan doen ze maar een andere dag. Ikzelf vind vrijdag tot zondag leuk om te trouwen.



ja inderdaad ... maar woensdag is toch maar een beetje een gekke dag. mensen moeten de dag zelf en de dag erna werken!

28-06-2009, 15:05



Citaat door NaamLooS:
Wees blij dat je uitgenodigd was.

Deze reactie slaat nergens op. Blij zijn dat je bent uitgenodigt terwijl de catering dan bagger is, dan had je net zo goed thuis kunnen blijven, je de geldbedrag in de envelop had kunnen besparen en thuis zelf lekker kunnen eten.

Als zij vind dat de catering slecht was en dat meldt, dan moet dat kunnen. Aangezien ik afgelopen vrijdag een superslechte catering heb meegemaakt, zal ik dat ook vaak genoeg melden omdat ik niet wil dat een bruiloft door het eten verpest wordt!