Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe verzorg ik mijn haar?



10-05-2004, 15:54
Hoi allemaal, ik heb een vraagje:
ik was mijn haar dagelijks, dit doe ik al jaren. Niet omdat ik vettig haar heb, helemaal niet. Maar ik ging vroeger een hele lange tijd elke dag zwemmen, en nadien waste ik dus mijn haar (wat heel normaal is, denk ik). Nu is dat sindsdien een gewoonte gebleven, en ik was mijn haar nog steeds dagelijks. Als ik dit niet doe, voel ik mij echt slecht in mijn vel.

Nu heb ik één probleempje, ik was mijn haar, en vervolgens gebruik ik olie of een gel, maar dan wordt mijn haar zo vettig. En ik ben dat echt beu geworden. Ik wil een manier vinden om mijn haar mooi glanzend te maken, zodat het niet vettig oogt met al die producten daarop.

Heeft er daarom iemand van jullie tips om mijn haar te verzorgen? Denk eraan dat ik dit dagelijks moet doen, aangezien ik mijn haar dagelijks was. Dus het mag niet te veel tijd in beslag nemen.
En misschien goed om weten: ik bind mijn haar altijd vast (ook uit gewoonte), en ik ben over alles tevreden, alleen dan dat ik mijn haar meer glans wil geven.

En het is vooral voor mijn froefroe dat ik een oplossing zoek, omdat deze steeds krult. Dus heel concreet: wie heeft er tips om mijn froefroe dagelijks na het wassen stijl te maken, zodat het niet krult.

thanks alvast voor de tips!

10-05-2004, 16:23


Even Heel Iets Anders Hoor Maarre..Wat Is Een Froefroe..?

10-05-2004, 16:26

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Wafae
[B] Even Heel Iets Anders Hoor Maarre..Wat Is Een Froefroe..? [/B]
mijn voorste haren op mijn voorhoofd.

10-05-2004, 16:33
gebruik gladmakend melk van Fructis en daarna een glansspray van wat voor merk dan ook

12-05-2004, 17:43


weten jullie wat MAXAM is ofzo voor je haar???

12-05-2004, 18:12
Een lekkere cremespoeling of een haarmasker voor glanzend haar..
Je haar goed uit föhnen...regelmatig laten knippen en een totale behandeling bij de kapper nemen doet ook erg veel goed..
Al die rotzooi van wax,olie en gel doet het haar er alleen maar vies lijken..

13-05-2004, 10:30
je moet de secret agent van frizz ease gebruiken dat is een creme die je haar niet vet maakt het is te koop bij de etos en da mischien kan je daar om advies vragen welke producten van dit merk je goed met elkaar kan combineren succes

13-05-2004, 10:59
dank jullie allemaal voor jullie raad

ik heb gisteren een stijltang gekocht, en heb het gebruikt, mijn pony is nu zo stijl. echt mooi! maar hoe dikwijls mag ik dat gebruiken per week?

Thanks again!

14-05-2004, 10:01
Klinkt raar..... maar Nivea creme..... beste product voor krullend haar. ik alle producten die maar te koop zijn geprobeerd, maar het ene maakt het te droog en het andere veel te vet, dat je zo'n ingezakt kapsel krijgt.
ik laat mijn haar drogen en smeer een beetje nivea in. in marokko doen ze dit bij ons al jaren.

groetjes