Bekijk volle/desktop versie : AEL?? Hoezo??



10-05-2004, 15:34
Wie is er voor een AEL? En waarom?

Krijgen de moslims en allochtonen niet genoeg aandacht van de ander partijen??

Of is Dyab Abou Jah Jah de MAN die ons kan vertegenwoordigen bij die andere zakkenvullers??

Wie zou stemmen op AEL? En waarom??

Ik wel! Omdat hij de enige is die het voor ONS opneemt!
En die doet het goed!! Zijn ABN is veel beter dan een gemiddelde Allochtoon!

10-05-2004, 17:20


hahha! Jou mag ik nu al!!!

Ik hoop van wel! Maar dan MET Abou jah jah! Hij kan zich wel redden in ons recht systeem! En hij mag als hij iets heeft bereikt voor ons dan wel eventjes zijn zakken vullen! Maar dat is normaal in de politiek!!

Maar hij kan net als Pimmetje en beetje oproer brengen! En dat kan heel positief zijn! We worde dan serieus genomen omdat we ons laten vertegenwoordigen door 1 man!!

10-05-2004, 17:28

Citaat:
Origineel gepost door papa
Of ABN veel helpt weet ik niet, hoor. Het is meer het systeem hier denk ik. Ik kan zo goed Nederlands dat jij aan de telefoon zou denken dat ik een kaaskop was...Enfin, de AEL vind ik niks omdat ze het verkeerd aanpakken: ze moeten leren subtiel te lullen zoals de ervaren zakkenvullers doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat die Jah Jah alles gaat verbeteren want daarvoor is de politiek teveel een doolhof van regels waar je aan vast zit. We moeten zelf wat van ons leven zien te maken. De politiek is er voor degenen die goed kunnen ouwehoeren om vervolgens de eigen zakken te vullen. Zou de AEL echt zo anders zijn???
Dat is nog maar de vraag, wel is het fijn dat het de enige partij is die het woord ''Marokkaan'' kan uitspreken, zonder een relaas met beschuldigingen er8eraan. Ja dus, iemand die een VOOR de Marokkanen is

10-05-2004, 17:37
Volgens mij is de AEL er alleen voor zichzelf.

Een stelletjes domme narcisten die niets met mij of jullie te maken wil hebben maar die alleen graag in het spotlicht staan.

10-05-2004, 18:29


Misschien heb je gelijk Peej!!!

Maar bewijs dat!!!

En wie het tegen over gestelde kan bewijzen is ook de Man! of de VROUW!!

Zolang de AEL dingen over de Moslims naar voren brengen dat een gewone burger er ook achter komt dat als een meisje met hoofdoek gaat soliciteren minder kans heeft dan een dom blondje, vind ik dat ze hun werk al goed doen!!

Je moet het onder de mensen brengen!! Dat is ook met Palestina en Irak enz. enz.

Mensen moeten het weten! Als het journaal het niet doet doen wij het wel!!

10-05-2004, 18:45
Denk jij dat de AEL met het inhuren van een extreem fundamentalistishce moslim als Qadi Hussein Ahmad enig begrip zal kweken voor haar doelen in Nederland?

Het inhuren van een dergelijk controversieel persoon heeft niets maar dan ook helemáál NIETS te maken met het kweken van begrip voor de positie van moslimvrouwen in Nederland.

Integendeel, een fundamentalist als Hoessein Ahmad ziet de vrouwen liever met een Burqaa aan in de keuken staan.


Het bewijs dat de AEL narcistisch is en alleen aan zichzelf denkt is wel te zien aan het feit dat voor al dit soort AEL bijeenkomsten kaarten moeten worden aangevraagd op persoonlijke titel.
Zo kan de AEL precies in de gaten houden wie ze binnen laten en wie ze de toegang ontzeggen (lekker democratisch).
Zo weten ze in ieder geval dat ze geen tegenspraak zullen krijgen (da's namelijk erg slecht voor hun ego) en zo kunnen ze tegen hun vriendjes die ze wel binnenlaten pochen en zeggen van "kijk eens wie wíj nu weer naar Nederland hebben weten te halen."

De AEL...Eén grote hoop gebakken lucht. Een Islamitisch Nieuw-Rechts, iets anders is het niet.

10-05-2004, 18:52
Zoals ik zei! Misschien heb je gelijk!!

Maar ik verwacht ook niet dat de AEL jou belangen bevredigd. Of hoe jij denkt over de moslimvrouw!!

Ik verwacht van de AEL dat ze ons vertegenwoordigen in naam van Allah en zijn profeet en de KORAN!!! Dus de positie van de moslim vrouw word bepaald door de Islam! En dat dus wat ik verwacht van de AEL!

Dus je hoeft je geen zorgen te maken over de positie van de moslim vrouw! Zolang het volgens de Islam doen!!

En ik zeg niet dat de vrouw gelijke rechten krijgen!!
Maar dat is gewoon zo! Anders had Allah wel 1 soort gemaakt!

Maar de vrouw zal haar eigen rechten en verantwoordelijkheden krijgen! En dat staan duidelijk in de Koran, en de hadits!! Zoals de man zijn rechten en verantwoordelijkheden krijgt!!

En nu moeten die mannen en vrouwen het zelf uitvoeren!!