Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Was Michael Jackson Een Moslim..



Pagina's : 1 2 [3] 4

09-07-2009, 17:28
Michael Jackson heeft natuurlijk een hele pr machine achter zich staan. Ook al was hij een moslim, gezien de tijden waarin de wereld nu verkeerd, lijkt het me niet verstandig voor zijn cd verkoop om dat openlijk kenbaar te maken. Bovendien is geloof iets tussen de Schepper en de ziel. We weten het simpelweg gewoon niet.

Firdaus, ik weet niet hoe oud je bent, maar ik vind het een beetje een nare opmerking van jou om mensen de hel in te wensen terwijl je niets over hun ziel weet. Dat is echt een kwalijke zaak en daar moet je mee oppassen. Als moslima dien je een goed voorbeeld te geven. De profeet (vzmh) schold zijn vijanden ook niet uit. Van hem kwam de uitspraak: "Vergeef hen en leid hen, Allah, want zij weten niet beter." Allah is barmhartig, en dat is de belangrijkste les die je kan trekken uit de Koran.

09-07-2009, 18:37


maar wat ik raar vind he....

hij was niet besneden toch?

want dat kutjong die gelogen had dat michael hem had verkracht enzoo die zei dat ie besneden was maar toen ie dood was bleek dat het niet zo was en kwamen ze er achter dat dat kind gelogen had omdat zn ouders dat zeiden.

09-07-2009, 19:28

Citaat door Nadorriaa_:
ze zeggen dat ie een dag voor zn dood met een pastoor heeft gebeden


ja precies en een pastoor kwam op zn begravenis, niks van de islam te bekenen!

09-07-2009, 20:10
Mensen, wij kunnen wel "ja" of "nee" roepen, maar alleen Allah en MJ zelf weten de waarheid, dus laten we ophouden met dingen te roepen waar wij geen zekerheid over hebben en laten we concentreren op belangrijkere zaken die gaande gaan op dit moment.

09-07-2009, 20:15



Citaat door Zonnetje87:
Michael Jackson heeft natuurlijk een hele pr machine achter zich staan. Ook al was hij een moslim, gezien de tijden waarin de wereld nu verkeerd, lijkt het me niet verstandig voor zijn cd verkoop om dat openlijk kenbaar te maken. Bovendien is geloof iets tussen de Schepper en de ziel. We weten het simpelweg gewoon niet.

Firdaus, ik weet niet hoe oud je bent, maar ik vind het een beetje een nare opmerking van jou om mensen de hel in te wensen terwijl je niets over hun ziel weet. Dat is echt een kwalijke zaak en daar moet je mee oppassen. Als moslima dien je een goed voorbeeld te geven. De profeet (vzmh) schold zijn vijanden ook niet uit. Van hem kwam de uitspraak: "Vergeef hen en leid hen, Allah, want zij weten niet beter." Allah is barmhartig, en dat is de belangrijkste les die je kan trekken uit de Koran.


09-07-2009, 20:38

Citaat door Firdaouss.:
Hij zou nog een laatste concert geven dat gepland was in juli 2009, dat doet gij niet als gij Moslim bent!

Wie ben jij om te oordelen over wanneer iemand een moslim is?

11-07-2009, 23:15
wat ik heb vernomen is dat het z'n laatste tour was en hij zich daarna zou verdiepen in het geloof net als cat stevens ook nu wel genoemd ( Jusuf Islam) die had toen ook een tour gegeven en is er meteen daarna mee gestopt....

11-07-2009, 23:56
hier anasheed van michael

http://www.youtube.com/watch?v=SIv3h1E5d_E

11-07-2009, 23:59
Zolang het niet bevestigt is door een andere moslim dat hij de shahada heeft afgelegd, zeggen we slechts allah weet het beste en blijft hij een kafir en moge we geen genade voor hem vragen aan Allah.

12-07-2009, 01:00

Citaat door tijgering25:
hier anasheed van michael

http://www.youtube.com/watch?v=SIv3h1E5d_E

Volgens mij lees je verkeerd want er staat duidelijk dat die anasheed van Irfan Makki is. Hij klinkt misschien als MJ maar dat is hij niet. Zoek die broeder maar op, want zijn live optredens zijn ook op Youtube te vinden. Vaak worden de anasheeds van Zain Bhikha ook voor MJ gezien vanwege de overeenkomsten in hun zang geluid, maar MJ heeft nooit anasheeds opgenomen en uitgebracht. Waarom zou de meest bekende pop zanger anasheeds uitbrengen (onder zijn naam) als hij nooit zelf geopenbaard heeft aan de wereld dat hij moslim is?

Maar goed, slechts Allah weet wat er in de harten schuilt.

12-07-2009, 17:12
ik dachtook dat die moslim was, maar waarom dan die pastoor op die pastoor op die herdenkingsdienst

12-07-2009, 17:17
Volgens mij was hij geen moslim, hij heeft in een intervieuw gezegt dat die protestant was, ook zei die pastoor volgens mij dat Michael graag in kerk kwam, en soiewso ookal zei die dat niet, waarom zongen ze liedjes over Jezus, en ja waarom dan een pastoor. Maar Allahoe a3lam

12-07-2009, 18:39


Voor iedereen die nog gelooft dat Michael moslim was..... Dat was hij dus NIET !

Michael Jackson is opgegroeid als 1 van Jehovah's Getuigen en is daar heel lang zeer aktief in geweest (Michael ging vaak langs de deur)

Hij wilde dat zijn kinderen zouden opgroeien als getuigen van Jehovah en heeft daarom in zijn testament laten vast leggen dat zijn moeder (een devote getuige van Jehovah) de zorg over hen zou krijgen. Sinds 2005 is hij ook frequent gespot met zijn kinderen in Koninkrijkszalen van de Jehovah's Getuigen.

Verder heeft Michael in het verleden de wens geuit om een begrafenis te krijgen in de traditie van de Jehovah's Getuigen.

Die heeft hij afgelopen dinsdag in besloten kring ook gekregen voor de publieke herdenking die wereldwijd op tv was.

Michael geloofde in een opstanding en eeuwig leven in een Paradijs op aarde wat spoedig hier zal worden hersteld.

In de lezing die op zijn prive begrafenis plechtigheid (lezing werd gehouden door Michaels neef Wendell Hawkins ) werd duidelijk verwezen naar Michaels verbondenheid door het leven heen met Jehovah en het geloof in eeuwig leven in een paradijs op aarde.

Het lied wat door de familie en vrienden werd gezongen was nr 15 getiteld 'Life without end at Last' uit het zangboek van Jehovah's Getuigen uitgegeven door het Wachttorengenootschap.

Zie verder Michaels eigen essay aangaande religie en spiritualiteit en zijn tijd bij de getuigen.

http://www.beliefnet.com/Faiths/2000/12/My-Childhood-My-Sabbath-My-Freedom.aspx

zie ook het interview met Firpo Carr op CNN waarin duidelijk wordt welke religie Michael wilde voor zijn kinderen,.. Firpo Carr is vriend en woordvoerder van Michael en familie jackson
http://www.youtube.com/watch?v=PnAhcHMgR_8&feature=player_embedded

zie ook wat Michael denkt over de dood en wat er daarna is,.. wat geloofde Michael en waar is ie nu?

http://firpocarr.com/_wsn/page2.html


de berichten dat Michael moslim is zijn inmiddels allemaal ontmaskerd als zijnde onwaar. Mensen die zogenaamd allemaal bij de bekering van Michael aanwezig waren hebben dit reeds ontkend. De meesten hebben hem zelfs nog nooit ontmoet.



Het lied Life without End at Last uit het zangboek van Jehovah´s Getuigen ´Koninkrijksmelodieen´ wat gezongen werd tijdens de prive dienst voor Michael Jackson afgelopen dinsdag voorafgaande aan de publieke herdenking die iedereen op tv zag.

hier het nummer op eigen acapella wijze vertolkt door een youtuber


12-07-2009, 18:58

Citaat door slapen:
nee, arabische zangers die zich moslim noemen geven ook "geen" concerten


wollahilla

neem Tamer Hosny bijvoorbeeld,, hij is een moslim en bidt (tenminste dat beweert hij) en geeft toch concerten maar diep van binnen is hij moslim masha allah

kzeg natuurlijk niet dat het mag about the concerts

12-07-2009, 19:09

Citaat door Zonnetje87:
Michael Jackson heeft natuurlijk een hele pr machine achter zich staan. Ook al was hij een moslim, gezien de tijden waarin de wereld nu verkeerd, lijkt het me niet verstandig voor zijn cd verkoop om dat openlijk kenbaar te maken. Bovendien is geloof iets tussen de Schepper en de ziel. We weten het simpelweg gewoon niet.

Firdaus, ik weet niet hoe oud je bent, maar ik vind het een beetje een nare opmerking van jou om mensen de hel in te wensen terwijl je niets over hun ziel weet. Dat is echt een kwalijke zaak en daar moet je mee oppassen. Als moslima dien je een goed voorbeeld te geven. De profeet (vzmh) schold zijn vijanden ook niet uit. Van hem kwam de uitspraak: "Vergeef hen en leid hen, Allah, want zij weten niet beter." Allah is barmhartig, en dat is de belangrijkste les die je kan trekken uit de Koran.

tbarkellah 3liek

Pagina's : 1 2 [3] 4