Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames uit A'dam!! help!

sousou_s
26-06-2009, 15:51

Dames wil morgen naar A'dam komen en dan twee grote markten bezoeken, alleen het probleem is ik weet niet hoe ik ze per openbaar vervoer moet bereiken? je hebt toch daar de albert kuip en nog een waar ik de naam niet van weet..:confused: wie kan me helpen:D

Zorgeloosje
26-06-2009, 16:53
en dappermarkt Albert Cuip: Vanaf de stad tram 4 of 16, 24 25 je kan het ook altijd aan de trambestuurder vragen Dappermarkt: tram 12 Het kan zijn dat ik ze heb omgedraaid, vergeet soms welke wlke is.

beautyTetouania
26-06-2009, 17:02
Hoi, vanuit centraal station neem je tram 24 voor naar de albertkypmarkt. en vanuit centraal station neem je tram 9 voor naar de dappermarkt. Persoonlijk vind ik de dappermarkt gezelliger en veel meer hebben dan de albertkuypmarkt. Trouwens zondag 28 juni is de dappermarkt ook open met een fashionshow, optredens etc. vanaf 10.00 uur tot 17.00 uur. groetjes.:)

xjamalx
26-06-2009, 17:37
Dames wil morgen naar A'dam komen en dan twee grote markten bezoeken, alleen het probleem is ik weet niet hoe ik ze per openbaar vervoer moet bereiken? je hebt toch daar de albert kuip en nog een waar ik de naam niet van weet..:confused: wie kan me helpen:D Dappermarkt kan je ook met de trein gaan uitstappen bij station, Amsterdam Muiderpoort en dan een stukje lopen..:goedzo:

sousou_s
26-06-2009, 23:49

dames en heer heel erg bedankt voor de info, jullie hebben me goed op weg geholpen...