Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid ziekte van pheiffer

arabiq
26-06-2009, 14:50

Salaam dames, Ik ben er onlangs achter gekomen dat ik de ziekte van pheiffer heb. En ben opzoek naar info erover dus als iemand ervaring mee heeft of tips, ik hoor het graag. Groetjes

NuFFniet
26-06-2009, 19:50
lekker uitrusten tot je helemaal beter bent en daarna rustig opbouwen meer kun je er niet tegen doen Allah chaf fiek

NuFFniet
26-06-2009, 19:52
wat voel je dan???? en hoe komt het.. het is een virus van een paar weken, bestaat geen medicijn voor na een paar weken is het over, maar de nasleep kan heel vervelend zijn verschilt per persoon wat je voelt, maar meeste mensen houden er een heel vermoeid gevoel aan over (van een paar weken tot zelfs maanden) en het enige wat je kunt doen om beter te worden is je rust nemen

Ave_Maria
26-06-2009, 20:02
Phoeh beterschap meid! Ik heb die ziekte vorig jaar gehad en ik ben er kapot van geweest. Het verschilt per persoon, maar het heeft mij echt gesloopt. Ik ben 6 maanden thuis geweest, niet gewerkt niets, heb mijn college wel doorgezet maar dan thuis per mail. Ik heb nu de nasleep. Ik kan niet veel en moet altijd vroeg slapen. Ik kom mijn dag niet door zonder 's morgens goed te ontbijten. Mijn afweersysteem is ook erg slecht geworden. Ben nu meer vatbaar voor andere ziektes. Iemand hoeft maar in mijn buurt te hoesten en ik ben de volgende dag snip verkouden. Ik slik wel pilletjes voor mijn weerstand, maar het helpt niet veel. Beterschap en rust goed uit. Dat is het enige wat ik je kan zeggen!!x

Missy_F
03-07-2009, 23:12

je moet echt heel goed naar je lichaam luisteren, als je moe bent gewoon gaan liggen. Ik heb die ziekte op het moment lah safik

youssra.el
04-07-2009, 10:31
Veel rusten en luisteren naar je lichaam.