Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zomer , Hijaab & Kleding

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 02:59

:( SALAAMOU 'ALAYKOUM MEIDEN Het is zomer..dat hebben we allemaal al gemerkt aan het klimaat Dit zijn mijn eerste dagen dat ik de hijaab draag in de zomerdagen.. ( draag het sinds de ramadan dus nog geen hitte meegemaakt ) Vandaag had ik een jurk aan met een body eronder...en had het vreselijk warm....ik had echt zweetvlekken bij mijn oksels dat is zo erg :( Ik haat het enorm....wat kan ik hier tegen doen ?? :kweetnie: het is echt vies om aan te zien en ik voel me ook niet lekker dan voel me dan echt vies en ben bang dat ik stink...ik douche sóchtends voordat ik de deur uitga en savonds als ik thuis kom maar goed in de tussentijd zweet ik weer vooral als ik door de stad loop en door de hitte en de drukte loop...en daarna ook nog eens naar mijn werk moet..dat kan gewoon niet op die manier..ik moet een oplossing vinden :kweetnie: Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Iman_salmaW
26-06-2009, 09:06
odorex helpt heel goed! verder zou je kunnen proberen om een vestje erbij te dragen ipv een body Moge Allah jou de kracht geven om door te zetten! Insha'Allah amien Geloof mij zuster, het wordt beter, ik draag mijn hoofddoek sinds mijn bekering (ongeveer 3 jaar nu) maar in het begin zweette ik heel erg en had het warm, maar nu hamdoelilah nergens meer last van, ik voel me zelfs naakt als ik zonder hoofddoek naar buiten zou gaan hihi

xxmarocangelxx
26-06-2009, 10:26
misschien helpen okselpads?:kweetnie: Kus!:o

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 14:52
misschien helpen okselpads?:kweetnie: Kus!:o Waar kun je dat kopen ?

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 14:53

odorex helpt heel goed! verder zou je kunnen proberen om een vestje erbij te dragen ipv een body Moge Allah jou de kracht geven om door te zetten! Insha'Allah amien Geloof mij zuster, het wordt beter, ik draag mijn hoofddoek sinds mijn bekering (ongeveer 3 jaar nu) maar in het begin zweette ik heel erg en had het warm, maar nu hamdoelilah nergens meer last van, ik voel me zelfs naakt als ik zonder hoofddoek naar buiten zou gaan hihi Djazaak allah zuster voor het plaatsen Ik zou mij ook naakt voelen als ik zonder hoofddoek naar buiten ga nu haha subhanállah...ik zet zeker door niks houd mij tegen..maar het is zeker wennen en ik zoek allerlei oplossingen nu dat ik niet zo erg ga zweten want dat vind ik echt een ramp

Zorgeloosje
26-06-2009, 14:57
Ik draag me hoofddoek ook pas sinds de ramadan, en vraag me ook af hoe ik dat ga doen op vakantie. Je zou in ieder geval kunnen proberen om bolero's en vestjes te dragen ipv body's, die zijn veels te warm

Mvr.Salimaaa
26-06-2009, 14:57
K ga ook hoofddoek dragen vanaf deze zomer Incha'Allah en zie dit steeds bij mijn vriendin... K ben ook benieuwddd :::

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 15:10
Ik draag me hoofddoek ook pas sinds de ramadan, en vraag me ook af hoe ik dat ga doen op vakantie. Je zou in ieder geval kunnen proberen om bolero's en vestjes te dragen ipv body's, die zijn veels te warm Bolero's bedoel jij alleen die mouwtjes of gewoon dicht met knoopjes ik zoek die dichte met knoopjes weet jij waar ik ze kan halen ik kan ze nergens meer vinden :kweetnie:?

Zorgeloosje
26-06-2009, 16:35
Bolero's bedoel jij alleen die mouwtjes of gewoon dicht met knoopjes ik zoek die dichte met knoopjes weet jij waar ik ze kan halen ik kan ze nergens meer vinden :kweetnie:? Maakt niet uit welke, kijk jij maar bij welke je je prettig vindt, ik heb zelf geen bolero met knoopjes :( . Maar je kan alle winkels afgaan??:p Zelf draag ik meestal vestjes van de h&m. Ze zijn wat warmer, maar wel bedekter:D Hoop dat je er wat aan hebt. Kusjee Zorgeloossjeee

ghazalla
26-06-2009, 16:42
Okselpads bij de Etos..Voor geeneens 5 euro als ik het goed heb...

Naoual.
26-06-2009, 16:59
Gebruik odorex, die is heel goed. Verder zijn die bodys gewoon warm, want ze zitten heel strak. Bolero`s of vestjes zijn beter vind ik...

Moslima4ever
26-06-2009, 17:00
Bolero's bedoel jij alleen die mouwtjes of gewoon dicht met knoopjes ik zoek die dichte met knoopjes weet jij waar ik ze kan halen ik kan ze nergens meer vinden :kweetnie:? het meid, die bolero's met knoopjes kun je bij de Vero moda kopen, ook zag ik ze een keer in la chicka maar ik weet niet zeker of ze het altijd hebben Doeeii :kus:

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 23:16

het meid, die bolero's met knoopjes kun je bij de Vero moda kopen, ook zag ik ze een keer in la chicka maar ik weet niet zeker of ze het altijd hebben Doeeii :kus: Waar zit La chicka is dat zo'n soort new yorker achtige winkel beetje van dat kamper styl :confused: :rolleyes:

Moslima4ever
27-06-2009, 11:46
Waar zit La chicka is dat zo'n soort new yorker achtige winkel beetje van dat kamper styl :confused: :rolleyes: In Amsterdam is er eentje in bosenlommerplein, ze hebben best wel leuke kleding. Ik haal daar mijn bolero's en broeken, ze hebben leuke broeken :love: vind ik!