Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Witte/beige Body's Voor Onder Maxi Jurk ( Hijaabjes !!!! )

Pagina's : [1] 2

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 02:51

SALAAMOU'ALAYKOUM..Dames !! Ik ben opzoek naar witte body's voor onder maxi jurken maar van dat fijne stof soort stresh mag het ook zijn....waar je dus niet heel erg in gaat zweten !! Of extra warm van krijgt !!....................het liefst moet de stof zo dun mogelijk zijn.....ik vraag me af waar al die hijaabdragende meiden deze body's halen volgens mij zijn ze wel van goede kwaliteit... Kunnen jullie mij wat winkels doorgeven zodat ik kan kijken..want ik had vandaag 2 body's gehaald bij de HEMA maar ik zweette mij dood daarin...het was gewoon een drama.. En hebben jullie verder nog tips..dragen jullie er een t-shirt onder zo'n body of alleen een hempje ? Ik droeg vanaag dus alleen een hempje en gelijk de body eroverheen maar ik zweette me als een gek..en het is echt lelijk als je zo'n zweetvlek ziet !! Bahhhhhhhhhh Alles is welkom schatjes soukran !!

MimaVanilla
26-06-2009, 11:26
SPS of WE, heeft de beste body's. Daar koop ik ze alleen, vooral in de zomer zijn ze ideaal!

Iemand89
26-06-2009, 14:32
We, daar haal ik ze ook, tegen de zweetplekken raad ik je deoleen aan, een best prijzige deo maar het zeker waard.

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 14:43
We, daar haal ik ze ook, tegen de zweetplekken raad ik je deoleen aan, een best prijzige deo maar het zeker waard. Geld is geen probleem..Houd dat het zweet tegen of houd dat geurtjes tegen ofso ?? Soukran kga zeker kijken! Is die stof trouwens van Stresh die body ?

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 14:50

SPS of WE, heeft de beste body's. Daar koop ik ze alleen, vooral in de zomer zijn ze ideaal! thnx schat...ik ga zeker kijken bedankt voor de tip!

SgattigMeisje
26-06-2009, 15:14
Bij de WE heb ik gister 1 gehaald; 15 euro:love:

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 15:21
Bij de WE heb ik gister 1 gehaald; 15 euro:love: Bsaha meid ik ga zo ook even naar de stad Hebben ze een ronde kraag ? Ik heb hier ook altijd last van: Dat wanneer ik een jurkje over mijn broek daar en dan body eronder maar dan is die kraag te laag meestal V hals dat is echt verrot dan zie je heel vaak huid of zo'n lange ronde hals ik wil liever een goed bedekte ronde hals of weet jij misschien waar ik tshirts of hempjes kan kopen die hoog zitten de hals zegmaaar echt hoog zodat je niet steeds huid ziet voor of achter bij de nek dat is hatelijk.. ik hoop dat je me kan helpen en ohja meid draag jij hempjes onder body's of tshirt ? en wat doe jij om zweet te voorkomen ?

Princess_N
26-06-2009, 15:35
hempjes heb je bij de HEMA wel hoge, dat si de enige winkel waar ik hempjes vidn die normaal zijn, ze zijn nog beetje laag maar toch veeeel hoger dna wta je normaal ziet.

SgattigMeisje
26-06-2009, 15:38
Bsaha meid ik ga zo ook even naar de stad Hebben ze een ronde kraag ? Ik heb hier ook altijd last van: Dat wanneer ik een jurkje over mijn broek daar en dan body eronder maar dan is die kraag te laag meestal V hals dat is echt verrot dan zie je heel vaak huid of zo'n lange ronde hals ik wil liever een goed bedekte ronde hals of weet jij misschien waar ik tshirts of hempjes kan kopen die hoog zitten de hals zegmaaar echt hoog zodat je niet steeds huid ziet voor of achter bij de nek dat is hatelijk.. ik hoop dat je me kan helpen en ohja meid draag jij hempjes onder body's of tshirt ? en wat doe jij om zweet te voorkomen ? Ja ronde kraag! Hempjes hebben ze ook daar.. Ik doe me hoofddoek gewoon naar achter schuiven.. Ik gebruik odorex..

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 15:43
hempjes heb je bij de HEMA wel hoge, dat si de enige winkel waar ik hempjes vidn die normaal zijn, ze zijn nog beetje laag maar toch veeeel hoger dna wta je normaal ziet. Ik heb er gister 2 gekocht .. 5,95 zijn ze best wel veel voor een hempje met spagetti bandjes..en alsnog zit ie best laag :(

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 15:45
Ja ronde kraag! Hempjes hebben ze ook daar.. Ik doe me hoofddoek gewoon naar achter schuiven.. Ik gebruik odorex.. Oke ! Odorex werkt niet bij mij of ik gebruik het niet goed ofso ? 1x heeft het maar gewerkt bij me Je moet toch savonds oksel wassen en daarna dat opdeppen en dan volgende ochtend weer je oksel schoonmaken toch ( en niet na het scheren gebruiken ) ik epileer mijn oksels telt dat ook mee ? of kan je het dan wel gewoon opdoen ?

SgattigMeisje
26-06-2009, 15:48
Oke ! Odorex werkt niet bij mij of ik gebruik het niet goed ofso ? 1x heeft het maar gewerkt bij me Je moet toch savonds oksel wassen en daarna dat opdeppen en dan volgende ochtend weer je oksel schoonmaken toch ( en niet na het scheren gebruiken ) ik epileer mijn oksels telt dat ook mee ? of kan je het dan wel gewoon opdoen ? Klopt indd; ik scheer 't dn helemaal niet. En 't werkt well...

Melleke
26-06-2009, 15:58

Ik koop ze zelf altijd bij de WE, heerlijke stof en in de zomer ideaal? Zitten lekker strak, die van de hema gaan blubberen onder je jurkjes. Je hebt bij de WE, ronde hals modellen en V-hals modellen. Kosten meestal 15,- per stuk, maar als ze in de aanbieding zijn kan je er soms ook wel 2 voor 10,- of 15,- meenemen.

L3ayla_Jeblia
26-06-2009, 23:18
Ik koop ze zelf altijd bij de WE, heerlijke stof en in de zomer ideaal? Zitten lekker strak, die van de hema gaan blubberen onder je jurkjes. Je hebt bij de WE, ronde hals modellen en V-hals modellen. Kosten meestal 15,- per stuk, maar als ze in de aanbieding zijn kan je er soms ook wel 2 voor 10,- of 15,- meenemen. Wanneer doen ze dat zo'n pakketje 2 voor 10 of 15 euro ? Ik krijg nooit WE krantje door de brievenbus of moet je daar toevallig in de winkel zijn om t te zien ?

Bobiitt
26-06-2009, 23:24
Anni Rolfi heeft beste body!!! je zweet er niet in en zit super lekker verkrijgbaar bij de kruidvat en trekpleister!

Pagina's : [1] 2