Bekijk volle/desktop versie : Marokanen zijn de klos!!!



Pagina's : [1] 2

10-05-2004, 11:51
BOVAG begint met registratie benzinedieven

Tankstations die zijn aangesloten bij de BOVAG, kunnen vanaf deze week kentekens van niet-betalers via een speciale website doorgeven aan de deurwaarder. De BOVAG wil zo alvast een lijst van wanbetalers aanleggen in afwachting van een aanpassing van de privacyregeling voor het kentekenregister.


Erkende deurwaarders kunnen na de wijziging van de regeling beschikken over de naam- en adresgegevens van benzinedieven en de niet-betaalde rekening voor de tankstationhouders innen. Bij de BOVAG zijn een kleine 2000 van de 4236 tankstations in Nederland aangesloten.

Via een link op de BOVAG-site komen leden terecht bij de deurwaarder met wie de brancheorganisatie zaken doet. Pomphouders kunnen met een wachtwoord inloggen op een speciaal meldingsformulier, dat de BOVAG in samenwerking met de politie heeft ontwikkeld. In de toekomst kan de deurwaarder via het kenteken van de benzinedief diens gegevens achterhalen en een incassoprocedure op gang brengen. Gaat het om een veelpleger, dan komt de politie er aan te pas en dient het meldingsformulier tevens als officiële aangifte.

Tanken zonder te betalen is nog steeds de grootste vorm van criminaliteit waarmee pompstationhouders te maken krijgen. Uit onderzoek onder 425 pompstations die bij de BOVAG zijn aangesloten, blijkt dat in 2003 71 procent van de tankstations bezoek heeft gehad van bestuurders die wegreden zonder te betalen. Gemiddeld kregen ze daar zeventien keer per jaar mee te maken. Diefstal van artikelen uit de winkel kwam bij 34 procent van de ondervraagden voor, met een gemiddelde van achttien keer per jaar.

Volgens een voorzichtige eerste schatting leed de tankstationbranche ongeveer 18 miljoen euro schade door diefstal, vernielingen en overvallen. Daarbij komt ook nog de niet te meten emotionele schade.

De BOVAG is bezorgd over een nieuw fenomeen waar pompstations mee te maken krijgen: overvallertje spelen. 6 procent van de ondervraagde pomphouders kreeg vorig jaar met een overval te maken. Een groot deel daarvan werd gepleegd door jonge criminelen, die als een soort ontgroeningsritueel de opdracht krijgen een tankstation te beroven. De buit is vaak minimaal, maar de emotionele schade des te groter, aldus de BOVAG-woordvoerder.


dus voor de benzine dieven onder ons (en dat zijn er een hoop ! )

oppassen voortaan

10-05-2004, 11:57


Je mag die titel wel aanpassen.

10-05-2004, 13:07
wat heeft die titel er nou mee te maken, als je zelf marokkaan bent zou je je moeten schamen. wees eens trots op jezelf in plaats altijd je volk als grap te gebruiken of als pispaaltje. en als dit een grap was dan zou ik snel wat aan je humor laten doen wat het is niet best.

10-05-2004, 13:09
Zelfspot heet dat geloof ik.....Maar in dit geval niet echt duidelijk. Ik heb nog nooit benzine gestolen, sterker nog: ik zou niet eens weten hoe het moet....

Ik ben braaf....

11-05-2004, 08:36


ey kom niet mans praten want, de marokanen in Osdorp ...die doen het allemaal trouwens ook de meesten in Amsterdam...dus ik neem niets terug want het is toch echt zo.....

11-05-2004, 08:40
Waarom benzine stelen bij de pomp. Gewoon met een slangetje uit de buurman zijn auto.

11-05-2004, 11:22
Omdat ik misschien marokkaan ben en niet uit Osdorp kom?

11-05-2004, 12:57
aha nou dan hoef je ook niet te reageren...

Gegroet

11-05-2004, 20:30
wollah jij hebt gelijk tank jij ook zonder te betalen,hele maal leipppppppppppppppppppppppppp

12-05-2004, 16:24

Citaat:
Origineel gepost door minga
ey kom niet mans praten want, de marokanen in Osdorp ...die doen het allemaal trouwens ook de meesten in Amsterdam...dus ik neem niets terug want het is toch echt zo.....
Jij bent zeker de trots van de Marokkaanse gemeenschap in Osdorp...

12-05-2004, 16:33
nu concludeer je iets wat niet eens onderbouwd is....heb ik OOIT gezegd dat ik uit osdorp kom? denk na voordat je wat zegt

12-05-2004, 16:38

Citaat:
Origineel gepost door minga
nu concludeer je iets wat niet eens onderbouwd is....heb ik OOIT gezegd dat ik uit osdorp kom? denk na voordat je wat zegt
Mijn oprechte excuses...feit blijft echter dat je een randdebiel bent. Voldoende onderbouwing op dit forum.

12-05-2004, 16:46


aha dus nu concludeer je weer iets wat je niet waar kunt maken/bewijzen...een randdebiel aha....als jij dat vind vind ik het niet erg...

Gegroet....

12-05-2004, 17:01

Citaat:
Origineel gepost door minga
aha dus nu concludeer je weer iets wat je niet waar kunt maken/bewijzen...een randdebiel aha....als jij dat vind vind ik het niet erg...

Gegroet....
Check je 1260 (!) posts maar eens....en ga daarna iets nuttigs doen, zoek een baan of zo...

12-05-2004, 17:14

Citaat:
Origineel gepost door minga
ey kom niet mans praten want, de marokanen in Osdorp ...die doen het allemaal trouwens ook de meesten in Amsterdam...dus ik neem niets terug want het is toch echt zo.....
en Nederlanders doen het niet?

Pagina's : [1] 2