Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Bestellen victoria's secret

Funkypunk
26-06-2009, 00:26

Ik had een vraagje.. Heb namelijk een aantal bikinis besteld bij victoria's secret, precies een maand geleden. Betaling was goed, alleen heb ik mijn pakketje nog niet binnen. Ik zou het gister moeten ontvangen. Ik heb naar amerika gebeld en die vertelden me dat het nog tien dagen zou kunnen duren, wat ik ronduit belachelijk vind aangezien de datum gister was en ik al morgen op vakantie vetrekt. Ok.. geen probleem,, mn vriendin kan het meenemen voor me.. Zou het alleen doodzonde vinden als alles kwijt zou zijn geraakt. Heeft iemand ervaring met VS? Bedankt!

Vlampje
26-06-2009, 00:47
Nou meid, je moet nooit uitgaan van die data, dat zijn gewoon streefdata en geen keiharde deadlines. Ik bestel zelfs in NL wel eens wat en dan staat er bijv. twee weken en dan duurt het een maand, dus het kan zelfs twee weken langer duren hoor,....

xjamalx
26-06-2009, 00:49
Ik had een vraagje.. Heb namelijk een aantal bikinis besteld bij victoria's secret, precies een maand geleden. Betaling was goed, alleen heb ik mijn pakketje nog niet binnen. Ik zou het gister moeten ontvangen. Ik heb naar amerika gebeld en die vertelden me dat het nog tien dagen zou kunnen duren, wat ik ronduit belachelijk vind aangezien de datum gister was en ik al morgen op vakantie vetrekt. Ok.. geen probleem,, mn vriendin kan het meenemen voor me.. Zou het alleen doodzonde vinden als alles kwijt zou zijn geraakt. Heeft iemand ervaring met VS? Bedankt! heb je niet zo een track & trace code gekregen waarmee je de locatie van je pakketje op ieder moment kan traceren..

xjamalx
26-06-2009, 17:36
Funkypunk, niet dat ik wil bestellen ofzo, maar op welke manier heb je de betaling gedaan? Credit Card?