Bekijk volle/desktop versie : We zeggen altijd: ''Mannen zijn klootzakken..'' Maar waarom eigenlijk..? Noem 1 ding!



Pagina's : [1] 2 3 4

25-06-2009, 23:18
Als ieder lid minstens 1 reden noemt waarom mannen klootzakken zijn, dan kunnen we EN de mannen vertellen wat ze anders moeten doen.. EN we halen op die manier de 10.000 reacties..



xNet wanneer je denkt dat t goed zit - dat jij over je twijfels heen bent, en je FINALLY overstag bent en ervoor kiest om onvoorwaardelijk voor m te gaan - doet hij je onrecht aan..

xZe houden hun rebelse pik niet in hun broek..

xVolgens hen zijn wij, vrouwen, altijd de oorzaak van hun misstappen jegens ons.. Bullshit, natuurlijk.. Maar te laf om hun eigen fouten en stupidity te erkennen..

xBij mannen is het gras altijd groener bij de buren, ze weten niet wat ze hebben todat ze het kwijt raken..

xMannen, maken vaak misbruik van het goede karakter van een vrouw..

xZijn nooit te tevreden..

xLiegen als het in eigen voordeel is..

xGebruiken de Islam alleen als het hen uitkomt..

xZijn watjes, want uiteindelijk is moeders woord ook hun laatste woord..

xZullen nooit all the way voor een dame gaan..

xMannen nemen ten alle tijden de slachtofferrol op zich..

xDit lijkt me ook enigszins een goede reden..

Citaat door Pareltje^:
Nou mijn vriend doet dat ja om het uur bellen waar ik ben terwijl ik van hem het huis niet uit mag. Geen vriendinne, geen nichtjes alleen met hem mag ik contact hebben en alleen met hem mag ik na de stad als ik iets nodig heb. Alleen hij mag naar mij kijken en ik mag alleen naar hem kijken. Is dat ziekelijk jaloers volgens mij wel.. Maar ik hou van hem het is zijn enige slechte eigenschap voor de rest is hij goed voor me.. Ik weet het niet meer. Ik zou moeten kiezen zo pakt hij me leven af..


xMannen willen altijd winnen..


25-06-2009, 23:20


eigenlijk vallen we gewoon op klootzakken,lieve jongens daar vallen we niet op,misschien dat het daar aan ligt

maar hier is een goede: ze gaan vreemd.

25-06-2009, 23:21
Ze houden het bijna nooit alleen bij 1.

25-06-2009, 23:24

Citaat door marokkia_1:
eigenlijk vallen we gewoon op klootzakken,lieve jongens daar vallen we niet op,misschien dat het daar aan ligt

maar hier is een goede: ze gaan vreemd.


Citaat door Bilal_B:
Ze houden het bijna nooit alleen bij 1.


Added..

25-06-2009, 23:24



Citaat door marokkia_1:
eigenlijk vallen we gewoon op klootzakken,lieve jongens daar vallen we niet op,misschien dat het daar aan ligt

maar hier is een goede: ze gaan vreemd.



Tjah met wie gaan ze vreemd?

Vrouwen

Ligt het aan de mannen of aan de vrouwen die zich door een glimlach,sixpack of bling bling zich makkelijk in bed laten verleiden.

Ten slotte vrouwen gaan meer vreemd dan mannen..bespreken wij ook bij college..is uitgekomen via verschillende onderzoeken. Niemand heeft het daar over in de media etc..Waarom niet? omdat vrouwen niet tegen de waarheid aankunnen

Tjah je zaait wat je oogst.

25-06-2009, 23:25
Ik beweer niet dat het klootzakken zijn.

Gelukkig.

25-06-2009, 23:25

Citaat door Peligrosa_:
Als ieder lid minstens 1 reden noemt waarom mannen klootzakken zijn, dan kunnen we EN de mannen vertellen wat ze anders moeten doen.. EN we halen op die manier de 10.000 reacties..

Ik begin..:

xNet wanneer je denkt dat t goed zit - dat jij over je twijfels heen bent, en je FINALLY overstag bent en ervoor kiest om onvoorwaardelijk voor m te gaan - doet hij je onrecht aan..

xZe houden hun rebelse pik niet in hun broek..


Ik denk dat het met vrouwen ook niet anders is hoor!

25-06-2009, 23:27

Citaat door Dessert_King:
Tjah met wie gaan ze vreemd?

Vrouwen

Ligt het aan de mannen of aan de vrouwen die zich door een glimlach,sixpack of bling bling zich makkelijk in bed laten verleiden.

Ten slotte vrouwen gaan meer vreemd dan mannen..bespreken wij ook bij college..is uitgekomen via verschillende onderzoeken. Niemand heeft het daar over in de media etc..Waarom niet? omdat vrouwen niet tegen de waarheid aankunnen

Tjah je zaait wat je oogst.


Citaat door GuitarFreak:
Ik denk dat het met vrouwen ook niet anders is hoor!



Heeeeeeeeeeeere we go again..

Ga heen en open je eigen topic over vrouwen..

25-06-2009, 23:28

Citaat door Dessert_King:
Tjah met wie gaan ze vreemd?

Vrouwen

Ligt het aan de mannen of aan de vrouwen die zich door een glimlach,sixpack of bling bling zich makkelijk in bed laten verleiden.

Ten slotte vrouwen gaan meer vreemd dan mannen..bespreken wij ook bij college..is uitgekomen via verschillende onderzoeken. Niemand heeft het daar over in de media etc..Waarom niet? omdat vrouwen niet tegen de waarheid aankunnen

Tjah je zaait wat je oogst.


ach,hou je dingdong gwn in je broek.

25-06-2009, 23:28

Citaat door Fatiine:
Ik beweer niet dat het klootzakken zijn.

Gelukkig.


Ik roep t ook wel eens.. Maar diep in mn kleine hartje meen ik t ook niet, hoor..

25-06-2009, 23:29

Citaat door Peligrosa_:
Heeeeeeeeeeeere we go again..

Ga heen en open je eigen topic over vrouwen..



Meisjes als Peligrosa kunnen niet tegen de waarheid,weerwoord en andere meningen.

ZIELIG

Conclusie

Gefrustreerd

25-06-2009, 23:30
Bij mannen is het gras altijd groener bij de buren, ze weten niet wat ze hebben todat ze het kwijt raken


SUCKERS !!!!!!

25-06-2009, 23:30



Citaat door marokkia_1:
ach,hou je dingdong gwn in je broek.



jah en hou ji je benen dicht anders moet je weer een maagdherstelvlies operatie voor de 5e keer laten uitvoeren.

Schijnheilige jankerd..kun je niet tegen de waarheid

P.S succes nog met je schijnheilige leven..wel goeie smoesje verzinnen als je dadelijk voor Allah swt staat


25-06-2009, 23:30
Mannen, maak vaak misbruik van het goede karakter van een vrouw..

Zijn nooit te tevreden..

Liegen als het in eigen voordeel is..

Gebruiken de Islam alleen als het hen uitkomt..

Zijn watjes, want uiteindelijk is moeders woord ook hun laatste woord..

Zullen nooit all the way voor een dame gaan..

Moet ik verder gaan?

25-06-2009, 23:32

Citaat door Dessert_King:
Meisjes als Peligrosa kunnen niet tegen de waarheid,weerwoord en andere meningen.

ZIELIG

Conclusie

Gefrustreerd


Citaat door Dessert_King:
jah en hou ji je benen dicht anders moet je weer een maagdherstelvlies operatie voor de 5e keer laten uitvoeren.

Schijnheilige jankerd..kun je niet tegen de waarheid

P.S succes nog met je schijnheilige leven..wel goeie smoesje verzinnen als je dadelijk voor Allah swt staat



Stelling: Domme mensen worden eerder boos en gaan al snel schelden..

Uitslag n.a.v. onderzoek: KLOPT!

Pagina's : [1] 2 3 4