Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haaaar Vraaagje!

Priveetje
25-06-2009, 20:57

IK heb pas mijn haar in higlits gezet door heel mijn haar! hij groeit tog uit om de week?? Ik vind hem nu nog zo vers het is te ligt.. meestal na een week word het pas mooi.

malukaan
25-06-2009, 21:10
het zal alleen maar lichter worden door de zon

miss_ielhem
25-06-2009, 21:28
of donkerder worden. dat kan ook door het douchen gaat het een beetje vervagen

Priveetje
25-06-2009, 21:48
jaa ik ga gwn me haren wassen elke dag een week lang

Priveetje
25-06-2009, 22:02

Helpt Wel Tog????

Forever
25-06-2009, 22:04
:haha: wat v oor kleur highlights heb je ? toen ik blonde highlichts deed was het eerste week 3AYAK maar daarna was het MOOI.

Priveetje
25-06-2009, 22:31
:haha: wat v oor kleur highlights heb je ? toen ik blonde highlichts deed was het eerste week 3AYAK maar daarna was het MOOI. ja blond skat door me hele haren .. ja ik had dat vroeger ook maar nou ik bijna naar marokko ga wil ik zeker weten of het egt na een week naturel word..!! agter maakt me niet zo veel uit maar de voorkant wel erop ook nie maar meer de onderkant moet donkerer.. xx

Priveetje
25-06-2009, 22:45
Upppppppppppppppppppppppppppp

Forever
25-06-2009, 22:54
ja blond skat door me hele haren .. ja ik had dat vroeger ook maar nou ik bijna naar marokko ga wil ik zeker weten of het egt na een week naturel word..!! agter maakt me niet zo veel uit maar de voorkant wel erop ook nie maar meer de onderkant moet donkerer.. xx ja had ik ook eerst ga ik binnekort weer doen:o... jaah kijk de eerste paar dagen dacht ik :eek: tfoe wat een kleur was heel FEL EN GEELACHTIG maar na paar keer wassen wow was het echt een mooi kleurtje dus je moet gwn geduld hebben.. waar heb je het trouwens gedaan ben op zoek naar een goeie kapster