Bekijk volle/desktop versie : Farrah Fawcett overleden



Pagina's : [1] 2

25-06-2009, 19:50
Farrah Fawcett is vandaag op 62-jarige leeftijd overleden. Ze is gestorven aan darmkanker.

Fawcett is vooral bekend door haar rol als Jill Munroe in de televisieserie Charlie's Angels. Ze groeide uit tot een sekssymbool in de jaren zeventig.

Miljoenen Amerikanen volgden de lijdensweg van Fawcett. Ze liet een documentaire maken over haar strijd tegen de ziekte.

Drie jaar geleden ontdekten doktoren dat ze ziek was. Ze is overleden in een ziekenhuis in Santa Monica, Californië.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009/06/farrah_fawcett_overleden.html

25-06-2009, 20:06


En in Belgie zangeres Yasmine, ik weet niet of ze bekend was in Nederland.
Zelfmoord na scheiding. Yasmine was lesbisch.


Yasmine stapt uit het leven

Zangeres en presentatrice Hilde Rens, beter gekend als Yasmine, is op 37-jarige leeftijd overleden. Ze besliste zelf om uit het leven te stappen. Op de VRT sloeg het nieuws in als een bom. 'Yasmine was al jaren een van de boegbeelden van de VRT en een graag geziene collega.'


Yasmine was sinds deze ochtend als vermist opgegeven. Een wijkagent vond haar lichaam bij een schuur niet zover van haar woonplaats.

Breuk met Marianne

Eind april maakte Yasmine de breuk met haar partner Marianne Dupon bekend. 'We laten elkaar los’, vertelde ze toen. Yasmine en Marianne huwden in augustus 2003. In maart 2007 beviel Dupon van een dochtertje Ella Louise.



volledig artikel:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF25062009_055

26-06-2009, 18:20
1 off topic reactie slechts voor het heengaan van deze angel . Voor het heengaan van een pedo een topper .

26-06-2009, 18:22
Wat waren dat mooie meiden, en in het bijzonder Deze Sarah

26-06-2009, 18:46



Citaat door an3sdej:
Wat waren dat mooie meiden, en in het bijzonder Deze Sarah


Ja een bijzonder mens was het.

26-06-2009, 19:12
Ze heeft dapper gestreden. Triest

26-06-2009, 19:16

Citaat door renee:
En in Belgie zangeres Yasmine, ik weet niet of ze bekend was in Nederland.
Zelfmoord na scheiding. Yasmine was lesbisch.


Yasmine stapt uit het leven

Zangeres en presentatrice Hilde Rens, beter gekend als Yasmine, is op 37-jarige leeftijd overleden. Ze besliste zelf om uit het leven te stappen. Op de VRT sloeg het nieuws in als een bom. 'Yasmine was al jaren een van de boegbeelden van de VRT en een graag geziene collega.'


Yasmine was sinds deze ochtend als vermist opgegeven. Een wijkagent vond haar lichaam bij een schuur niet zover van haar woonplaats.

Breuk met Marianne

Eind april maakte Yasmine de breuk met haar partner Marianne Dupon bekend. 'We laten elkaar los’, vertelde ze toen. Yasmine en Marianne huwden in augustus 2003. In maart 2007 beviel Dupon van een dochtertje Ella Louise.



volledig artikel:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF25062009_055



WTF.....

26-06-2009, 19:22

Citaat door renee:
En in Belgie zangeres Yasmine, ik weet niet of ze bekend was in Nederland.
Zelfmoord na scheiding. Yasmine was lesbisch.


Yasmine stapt uit het leven

Zangeres en presentatrice Hilde Rens, beter gekend als Yasmine, is op 37-jarige leeftijd overleden. Ze besliste zelf om uit het leven te stappen. Op de VRT sloeg het nieuws in als een bom. 'Yasmine was al jaren een van de boegbeelden van de VRT en een graag geziene collega.'


Yasmine was sinds deze ochtend als vermist opgegeven. Een wijkagent vond haar lichaam bij een schuur niet zover van haar woonplaats.

Breuk met Marianne

Eind april maakte Yasmine de breuk met haar partner Marianne Dupon bekend. 'We laten elkaar los’, vertelde ze toen. Yasmine en Marianne huwden in augustus 2003. In maart 2007 beviel Dupon van een dochtertje Ella Louise.



volledig artikel:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF25062009_055


WoW wat jong



Wel jammer dat ze pot was.

26-06-2009, 19:27

Citaat door timioto:
WoW wat jong



Wel jammer dat ze pot was.




26-06-2009, 19:28

Citaat door pollewop:


Koffie nodig?

26-06-2009, 19:29

Citaat door timioto:
Koffie nodig?



26-06-2009, 19:30

Citaat door timioto:
Koffie nodig?



Met een moorkop graag en een beetje slagroom...en 1 klontje suiker

26-06-2009, 19:39



Citaat door pollewop:
Met een moorkop graag en een beetje slagroom...en 1 klontje suiker




Ik heb geen moorkop hoor
Ik ben over gegaan op mokkapunten.

26-06-2009, 19:39

Citaat door poppylove:


Lust je geen koffie?

26-06-2009, 19:41

Citaat door timioto:


Ik heb geen moorkop hoor




Doe dan stukje kaas in je avator er maar bij....dat gedeelte gebruik je toch niet.

Pagina's : [1] 2