Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoeveel geld geef jij uit aan (merk)kleding?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

IwantYou
25-06-2009, 19:28

Dames, hoeveel geven jullie uit aan kleding (gemiddeld) per maand? En wat was jullie duurste aankoop ooit?

IwantYou
25-06-2009, 20:06
30 euro voor een jurkje. Voor de rest heb ik nooit echt dure dingen gehaald! 25 euro was de duurste aankoop voor een broek. En 45 euro voor paar nike schoenen :o (was in de aanbieding). Voor de rest ben ik niet echt een merkfreak! wouw:eek: jij kan goed met geld om gaan of niet? waar haal je je kleding dan?

IwantYou
25-06-2009, 20:54
Ladies?

D0uniatje
25-06-2009, 21:17
30 euro voor een jurkje. Voor de rest heb ik nooit echt dure dingen gehaald! 25 euro was de duurste aankoop voor een broek. En 45 euro voor paar nike schoenen :o (was in de aanbieding). Voor de rest ben ik niet echt een merkfreak! :eek: hoe doe je dat! duurste aankoop geen flauw idee maar ik houd van merk:jammer: dus gemiddeld rond 200/250

IwantYou
25-06-2009, 21:33

:eek: hoe doe je dat! duurste aankoop geen flauw idee maar ik houd van merk:jammer: dus gemiddeld rond 200/250 wat zijn jouw favo merken en wat is jouw grootste verslaving?

D0uniatje
25-06-2009, 21:43
wat zijn jouw favo merken en wat is jouw grootste verslaving? schoenen: Guess dsquareds uggs Nike Adidas Kleding: D&G Burberry Met jeans adidas seven for all mankind Tommy hifilger Tassen&horloges: Guess D&G Invito tassen&spijkerbroeken zijn toch wel me grooste verslaving:jammer:

Bobiitt
25-06-2009, 21:56
ik hoef niet echt perse merkkleding te dragen sinds ik hijaab draag. voordat ik hijaab droeg droeg ik veel merkkleding.. ralph lauren,tommy hilfiger,DG,Chanel,Guess Let er nu niet zoveel op als ik iets leuks vind dan haal ik het gewoon :o

noa1
25-06-2009, 22:06
Tijdje terug was k verslaafd aan seven for all mankind broeken. Gelukkig ben ik een beetje aan het afkicken. Een spijkerbroek koste al gauw 240 euro of meer. Nu doe ik het met de wat goedkopere merken, zolang ze maar lekker zitten en er leuk uitzien :hihi:

noa1
25-06-2009, 22:41
Oh meid ben je ook verslaafd aan seven's? Ik word er helemaal gek van...:moe: Als je een seven hebt gekocht, koop je echt géén andere spijkerbroeken meer. Haha dan weten we ook echt waar we het over hebben :hihi: Het is echt verschrikkelijk, ze zitten altijd als gegoten, zien er prachtig uit, en wanneer er weer nieuwe modellen binnenkomen oeff :love: Maar ze zijn pittig man, je kan er indd niet meer vanaf blijven, het lukt me toch altijd weer om mezelf om te praten, "zogenaamd verdiend na een maandje hard bikkelen'', word er ook gek van.. Gelukkig veel minder dan vroeger hah, kan niet w8ten tot ik lekker afgestudeerd ben, back to the verslaving :hihi:

_GrrrrUppyster_
25-06-2009, 22:46
Ik heb mn buien.:hihi: Maar heb liever iets dat lekker lang meegaat, dan een bv. een blousje die ik na 1x wassen niet meer goed vind zitten.:kweetnie: Favoriet: Macgregor, RL, tommy, versace..

IwantYou
25-06-2009, 22:52
Ik heb mn buien.:hihi: Maar heb liever iets dat lekker lang meegaat, dan een bv. een blousje die ik na 1x wassen niet meer goed vind zitten.:kweetnie: Favoriet: Macgregor, RL, tommy, versace.. Merkkleding gaat meestal wel langer mee inderdaad. Als je iets van de H en M koopt ziet het er sneller verwassen en vormloos uit. Maar merk kopen om het merk zelf vind ik persoonlijk onzin:cool: .

_GrrrrUppyster_
25-06-2009, 22:55
Merkkleding gaat meestal wel langer mee inderdaad. Als je iets van de H en M koopt ziet het er sneller verwassen en vormloos uit. Maar merk kopen om het merk zelf vind ik persoonlijk onzin:cool: . H&M haaat ik haha. Ongeorganiseerde boel, net een doolhof!:maf2: Jaa, daar heb je helemaal gelijk in. Dat is echt bullshit.:p Wat zijn jouw favorieten?

IwantYou
25-06-2009, 23:00

H&M haaat ik haha. Ongeorganiseerde boel, net een doolhof!:maf2: Jaa, daar heb je helemaal gelijk in. Dat is echt bullshit.:p Wat zijn jouw favorieten? qua spijkerbroeken vind ik se7en ook de beste. Ze zitten gewoon top..eens een seven, altijd een seven haha.. Wat de rest betreft, vroeger was ik erg..kocht ik echt tassen van Dior en Gucci enzo. Later toen ik hijaab ging dragen kwam ik tot inkeer:hihi: Het liefst probeer ik te shoppen bij boetiekjes, zodat ik er niet zo standaard uit zie als de rest van NL. Maar dat is moeilijk (vooral als je het ook nog bedekt bij wilt lopen zonder dat je er als een 50 jarige uit ziet). Mijn grootste verslaving is schoenen en tassen..Het houd gewoon nooit op:maf:

IwantYou
25-06-2009, 23:05
http://unknownonline.files.wordpress.com/2009/01/nike-air-jordan-1-valentine-youth1.jpg?w=500&h=310

Beautiful_hOpe
25-06-2009, 23:16
Te veel, misschien wel rond de 400 - 450. Maar ik draag het allemaal :gniffel: Mn duurste aankoop ooit was denk ik mn horloge.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8