Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Nagels verwijderen ACRYL.

HMverslaafd
25-06-2009, 16:15

Heey lady's.. K heb vandaag nagels laten zetten, maar ik wil ze maar voor 1 weekje. En niet voor de 4 weken of wachten tot ze uitgroeien. Hoe krijg ik ze der af? en met er af bedoel ik alles er af. En niet dat bovenstuk alleen en de rest op de nagel.. Dankjee:sjans:

3rousaTetouania
25-06-2009, 16:27
Je kan de nagels in nagellakremover dompelen, net zo lang tot ze zelf los gaan zitten. Kan echter niet garanderen of het goed is voor je eigen nagels :kweetnie: maar ja als je acrylnagels laat zetten is het sowiezo niet bepaald gezond voor je nagels :hihi:

HMverslaafd
25-06-2009, 16:42
jaa klopt, maar 1xtje dacht ik is niet erg.

ZinnaGirl_22
26-06-2009, 02:59
k ga ook zetten!Maar k twijfel nog!eigenlijk voor me bruilofd bedoeld!maar k heb me bruilofd pas na 2 weken als k die nagels heb gezet!en in marokko doen ze niet bijvulleN!dus k weet nie hoe die nagels gaan uit zien?k heb nog 3weken de tijd om na te denken anders koop k een setje van Dougles OF DA!

HMverslaafd
26-06-2009, 13:12

ik weet niet of ze in marokko bijvullen, maar ik heb solar gezet! mijn foutje boven.. met acryl.. dat is dat de witte tip alleen nep is! en die lijken echt en blijven veel langer zitten. maar ik wil ze gwn ff omdat k naar maroc ga komende week.. dat gedoe in de automet die nagels hell no. plus ik ga naar een dorpje.. dan gaan ze me raar aankijken,, van kifesh zij?:gniffel:

SgattigMeisje
26-06-2009, 13:24
Ik heb ze weg laten halen in 't winkeltje zelf. Had ook solar. En ze deed me vingers superlang in nagellak remover & daarna eraf halen beetje slijpen..

HMverslaafd
26-06-2009, 14:44
Ik heb ze weg laten halen in 't winkeltje zelf. Had ook solar. En ze deed me vingers superlang in nagellak remover & daarna eraf halen beetje slijpen.. Voor hoeveel? en kan je tog self doen zeiden ze met nagellakremover.

SgattigMeisje
26-06-2009, 15:12
Voor hoeveel? en kan je tog self doen zeiden ze met nagellakremover. Ik heb 't bij hun laten doen. 5 euro!

HMverslaafd
26-06-2009, 20:17
werkt et ook goed? :sjans: thnx.

HMverslaafd
26-06-2009, 23:10
dankje, dan ga morgen ff een kijkje nemen in de drogist.. :sjans: Na hoeveel weken gingen ze bij jou uitgroeien?

HMverslaafd
26-06-2009, 23:17
hahah pijnlijk joh! maar krijg je geen dunne nagels ofzo? het is wel me 1e x en k heb vanmezelf hele mooie nagels volgens iedereen, en zelf vond ik dt ook zo.. ikzou et jammer vinden als ze ineens heel dun ofzo zijn geworden.

HMverslaafd
26-06-2009, 23:40
sirieus.. is et uiteindelijk wel goed gekomen?