Bekijk volle/desktop versie : heb een probleem met digitale fotocamera? help MEEE



25-06-2009, 16:15
Ik heb (een nogal ouderwetse) Sony met 4.1 megapixel (vet laag,maar ja)
ehm nu heb ik hulp nodig want:
Als ik een foto neem,kan ik m niet terug bekijken en dan kan ik gelijk daarna ook geen nieuwe foto maken dan staat er 'acces'.Als ik dan de usb aansluit op de computer blijkt dat die foto niet eens op de memory stick gekomen is.Hij is ook niet vol staan maar 12 foto's op ofso

Kan iemand me hiermee helpen?? Heb m vanavond nodig en op dit moment geen andere camera in huis!this belangrijk!!

25-06-2009, 16:22


Pleaaasse help me mensen,
het is echt belangrijk! er zijn toch wel mensen die er verstand vn hebben??

26-06-2009, 00:19
misschien staat je geheugenkaartje opslot, dan kun je er niks opslaan
en is het eigen camera geheugen vol. dus even de zijkant van je kaartje controleren. en de instellingen van je camera controleren.

goodluck

26-06-2009, 11:44

Citaat door Jebli SuTaL:
misschien staat je geheugenkaartje opslot, dan kun je er niks opslaan
en is het eigen camera geheugen vol. dus even de zijkant van je kaartje controleren. en de instellingen van je camera controleren.

goodluck



En hoe unlock ik m weer?
En hoe kan ik aan t zijkantje zien of het geheugen vol is.
Ik heb er namenlijk echt he-le-maal GEEN verstand van , hahahaa
Dus misschien kun je dat ook uitleggen??

26-06-2009, 23:05


Up,, up !!
kom op er zijn toch mensen die er verstand van hebben of ervaring mee hebben??~!

27-06-2009, 19:32

Citaat door MeMySelfNdI:
En hoe unlock ik m weer?
En hoe kan ik aan t zijkantje zien of het geheugen vol is.
Ik heb er namenlijk echt he-le-maal GEEN verstand van , hahahaa
Dus misschien kun je dat ook uitleggen??


het geheugen kaartje, kan aan de zijkant een soort schakelaartje hebben, daarmee kun je zeg maar op slot zetten of openen.

en anders is het puur de instellingen van je camera.

mocht het niet lukken, kun je proberen een andere kaartje erin te stoppen, PUUR om te TESTEN of het dan werkt. zo ja, dan is kaartje het probleem, zo niet, dan is je Cam het probleem.