Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Wortelkanaalbehandeling

Snoopy_H
25-06-2009, 13:09

Wie heeft dit ook gehad? Ik krijg het misschien, maar ik ben kapot bang voor verdovingen. Kan iemand mij kalmeren en vertellen dat het niet zo eng is etc. Of vertel jouw ervaringen. :traan1:

qwatra
25-06-2009, 13:16
wat is een wortelkanaalbehandeling??? nooit van gehoord! Is het erg,

Snoopy_H
25-06-2009, 13:22
Er wordt dan een zenuw uit je kies gehaald. :(

wittewarda
25-06-2009, 14:35
Er wordt dan een zenuw uit je kies gehaald. :( niet eruit gehaald :hihi: maar gedood

Snoopy_H
25-06-2009, 14:43

niet eruit gehaald :hihi: maar gedood :lol:, hahaha. Blonde actie.

wittewarda
25-06-2009, 14:49
:lol:, hahaha. Blonde actie. dat kwam vast door de angst :hihi:

Snoopy_H
25-06-2009, 14:55
dat kwam vast door de angst :hihi: Ja, ik denk het ook. :hihi:

HoningZoetje
25-06-2009, 16:32
Ik haaaaaaaaaaat tandartsen brrrrrrr. De verdovingen vallen reuze mee. Ik ben ook als de dood voor prikken, vooral in mijn mond, maar ze vielen wel mee tijdens mijn behandeling, alleen de prik in je gehemelte is flauw.

Snoopy_H
26-06-2009, 10:27
Ik haaaaaaaaaaat tandartsen brrrrrrr. De verdovingen vallen reuze mee. Ik ben ook als de dood voor prikken, vooral in mijn mond, maar ze vielen wel mee tijdens mijn behandeling, alleen de prik in je gehemelte is flauw. Gelukkig maar! Deed het wel pijn, die ene verdoving in de gehemelte? :(

youssra.el
26-06-2009, 10:55
Ik heb niks van gemerkt. Ik zei zo tegen de tandarts oooh dat viel reuze mee. Zegt hij ja dat komt omdat die zenuw dood was, anders had je het zeker wel gevoeld.

Snoopy_H
26-06-2009, 13:34
Ik heb niks van gemerkt. Ik zei zo tegen de tandarts oooh dat viel reuze mee. Zegt hij ja dat komt omdat die zenuw dood was, anders had je het zeker wel gevoeld. Alhamdulillah, dit klinkt veel beter! :o

sai77
26-06-2009, 22:06
meid ik heb het gehad en ga het ook nooit meer laten doen heb het vorig jaar in februarie gehad op zich viel het wel mee was 3 keer bij de orthodontische geweest hiervoor die man zei toe we kunnen hem ook weghalen maar dan zal je niet zo goed kunnen eten(had dit beter kunnen doen kan wel goed eten) maar in juni is die tand vanzelf doormidden gebroken, dus daar zat ik in marokko met een tand die helemaal wiebelt heb zelf 3 nachten niet geslapen omdat ik bang was dat ik hem zou inslikken uiteindelijk laten weg halen maar heel mijn mond was ontstokken dus 3 weken heel veel pijn gehad

Snoepje_Zina
26-06-2009, 23:35

je kunt een zalfje vragen, als ze het hebben.. Door deze zalfje voel je de prik veel minder/nauwlijks. Je bent na 2/3 behandeling klaar.. :hihi: Ze halen de zenuw eruit en stoppen de wortelkanaal vol zodat er geen ontsteking meer kan komen...

Snoopy_H
28-06-2009, 15:31
meid ik heb het gehad en ga het ook nooit meer laten doen heb het vorig jaar in februarie gehad op zich viel het wel mee was 3 keer bij de orthodontische geweest hiervoor die man zei toe we kunnen hem ook weghalen maar dan zal je niet zo goed kunnen eten(had dit beter kunnen doen kan wel goed eten) maar in juni is die tand vanzelf doormidden gebroken, dus daar zat ik in marokko met een tand die helemaal wiebelt heb zelf 3 nachten niet geslapen omdat ik bang was dat ik hem zou inslikken uiteindelijk laten weg halen maar heel mijn mond was ontstokken dus 3 weken heel veel pijn gehad Wooow meid! Pff, dat is echt heftig! En heb je nu een kunstkies ofzo? :o

Snoopy_H
28-06-2009, 15:36
je kunt een zalfje vragen, als ze het hebben.. Door deze zalfje voel je de prik veel minder/nauwlijks. Je bent na 2/3 behandeling klaar.. :hihi: Ze halen de zenuw eruit en stoppen de wortelkanaal vol zodat er geen ontsteking meer kan komen... Ooh, dat lijkt me heerlijk dan! Ik haaaat prikken echt. :hihi: Het klinkt echt nasty.