Bekijk volle/desktop versie : Madrid gaat wel psycho worden man volgend jaar !



Pagina's : [1] 2

24-06-2009, 23:55
Maar je weet het niet met te veel sterren ze kunnen zwaar slecht gaan spelen hoop het niet wil weer genieten

25-06-2009, 00:00


Zodra je dit elftal op elkaar ingespeeld gaat krijgen PFFFF

25-06-2009, 00:15

Citaat door realmadridno1:
Zodra je dit elftal op elkaar ingespeeld gaat krijgen PFFFF

Ik hoop het echt ze moeten die hele systeem van Madrid veranderen gewoon zwaar aanvallend spelen

25-06-2009, 00:27
wordt moeilijk want Barca is echt te sterk voor Madrid

25-06-2009, 00:33



Citaat door ImadBarcaAlways:
wordt moeilijk want Barca is echt te sterk voor Madrid

dit jaar waren ze sterk maar volgend jaar dat moet nog gaan blijken

25-06-2009, 00:57

Citaat door ImadBarcaAlways:
wordt moeilijk want Barca is echt te sterk voor Madrid

hahaha altijd jij met je jaloerse reactie als het om real gaat. heerlijk die afgunst

25-06-2009, 01:30

Citaat door Tarik_tangerrr:
dit jaar waren ze sterk maar volgend jaar dat moet nog gaan blijken



Moet gaan blijken, iedereen weet dat Barca gewoon te sterk is voor Real of Real nou namen koopt of niet.

25-06-2009, 02:04
Ik ben onpartijdig, wie het mooiste voetbal speelt daar ben ik voor
dit seizoen was het echt wel barca, barca was superieur.
vooral de wedstrijd tegen real madrid ik heb zelden zo`n mooi spel gezien.
Maar wie weet kan real komend seizoen goed tegenstand bieden tegen het barcelona van nu

25-06-2009, 07:11
Als Real in elkaar in gespeeld is dan zullen jullie pas zien hoe je voetbal moet spelen

25-06-2009, 14:55

Citaat door Yunus23:
Als Real in elkaar in gespeeld is dan zullen jullie pas zien hoe je voetbal moet spelen


dat zie je al bij Barca. Dus er is maar 1 club die weet hoe voetbal gespeeld moet worden en dat is Barca niet Real

25-06-2009, 15:11

Citaat door ImadBarcaAlways:
dat zie je al bij Barca. Dus er is maar 1 club die weet hoe voetbal gespeeld moet worden en dat is Barca niet Real

hahahaha, hebben we ons mannetje weer dat weer jaloers is op real. Hij kent alleen de zin : barca is toch sterker dan real. Je hebt gisteren nog een lesje nederlands gehad van mij. Kom op je kunt meer!!!!

25-06-2009, 15:15

Citaat door Trissintie:
hahahaha, hebben we ons mannetje weer dat weer jaloers is op real. Hij kent alleen de zin : barca is toch sterker dan real. Je hebt gisteren nog een lesje nederlands gehad van mij. Kom op je kunt meer!!!!

Waarom zou hij jaloers zijn op real?
Dit jaar is barca kampioen geworden (niet alleen in 1 competitie)
En barca heeft spelers als: Henry, eto'o, messi, xavi, iniesta, puyol, daniel alves, en ga zo maar door
Dat is ook gewoon een dream team.

25-06-2009, 19:58


wat Chelsea anti-team hou je mond

25-06-2009, 20:17
die honderden miljoenen aal spelers zal ze niet gaan helpen. barcalona wordt weer kampioen dit jaar plus champions league kampioen.

Geloof mij maar real madrid wordt een flop dit jaar, het hebben van sterren in je team geeft geen garantie dat je prijzen in de wacht gaat slepen.

25-06-2009, 22:13

Citaat door Bananenpluk:
die honderden miljoenen aal spelers zal ze niet gaan helpen. barcalona wordt weer kampioen dit jaar plus champions league kampioen.

Geloof mij maar real madrid wordt een flop dit jaar, het hebben van sterren in je team geeft geen garantie dat je prijzen in de wacht gaat slepen.


Wie heeft jou de garantie gegeven dat Barcelona dat wel gaat doen?

Wie weet gaat er een ander meevandoor ipv Barca of Real.

Pagina's : [1] 2