Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Markt in Utrecht

Farida_Hoceimia
24-06-2009, 22:41

Sallam alleikoum.! Op welke dagen is er markt in Utrecht.? :o

Cleopathra
24-06-2009, 22:42
In de stad zelf volgens mij niet. Meestal wordt het op woensdag en zaterdag markt gehouden.

Farida_Hoceimia
24-06-2009, 22:46
Ja gewoon in de stad, vandaag was hij er ook maar wou weten of hij morgen of vrijdag er ook staat..

Farida_Hoceimia
28-06-2009, 21:07
Waar zijn alle Utrechters :rolleyes:

esmaatjje
29-06-2009, 15:02

wanneer er allemaal markten zijn in Utrecht? Dat iis! Maandag niet Dinsdag wel op 't Smargdplein Woensdag wel op 't vredenburg Donderdag wel op 't 0vervecht naast de winkelcentrum Vrijdag wel op 't kanaleneiland winkelcentrum Zaterdag wel Een stoffen markt en 0verig markt 0p 't vredenburg Zondag niet

MAROCCIA-DELUXE
29-06-2009, 15:03
wanneer er allemaal markten zijn in Utrecht? Dat iis! Maandag niet Dinsdag wel op 't Smargdplein Woensdag wel op 't vredenburg Donderdag wel op 't 0vervecht naast de winkelcentrum Vrijdag wel op 't kanaleneiland winkelcentrum Zaterdag wel Een stoffen markt en 0verig markt 0p 't vredenburg Zondag niet Die op woensdag is dat gwn daarso by de Hoge catrijne? haha ik ken al die pleinen niet.

esmaatjje
29-06-2009, 15:30
Die op woensdag is dat gwn daarso by de Hoge catrijne? haha ik ken al die pleinen niet. jah klopt bij hoog-catrijne vredenburg:maf:

Farida_Hoceimia
29-06-2009, 21:09
wanneer er allemaal markten zijn in Utrecht? Dat iis! Maandag niet Dinsdag wel op 't Smargdplein Woensdag wel op 't vredenburg Donderdag wel op 't 0vervecht naast de winkelcentrum Vrijdag wel op 't kanaleneiland winkelcentrum Zaterdag wel Een stoffen markt en 0verig markt 0p 't vredenburg Zondag niet Dank je meid, je bent een schat :sjans: