Bekijk volle/desktop versie : Liefdesverdriet is gewoon onmenselijk!



24-06-2009, 19:21




Ik heb 1,5 jaar een relatie met mijn vriend en in die tijd heb ik een aantal keer aangegeven dat het mij te lang duurt, dat ik niet lange relaties aanga en gewoon de volgende stap wil nemen!


Ik heb altijd meer moeite moeten doen dan hij. Altijd heb ik het goed lopen maken bij ruzies en met me stomme kop achter hem aangezeten. Ik heb hem zoveel gesteund en altijd voor hem geweest...


Op 1 juni besloot ik om gewoon tijdelijk afstand te nemen en misschien wel voorgoed. Hij belde mij op 1 juni maar ik nam niet op. De volgende dag smste hij mij in de ochtend of ik lekker had geslapen en wat ik vandaag zou doen? Ik reageerde weer niet. De volgende dag weer, 3 juni, belde hij me op en nam niet op, dus smste hij mij of ik boos op hem was en ik reageerde weer niet!


Toen heeft ie niets meer van zich laten horen tot op de dag van vandaag, ik had echt verwacht dat hij voor me zou gaan en moeite zou doen, ander half jaar is kennelijk niets voor hem


Ik snap het niet, ik heb zovaak aangegeven om de volgende stap te nemen maar hij kwam altjd met jaa moet aan mezelf werken nog en over 1 jaar, ja over 1 jaar, uhmmm, ik heb duidelijk gezegd dat ik niet ga wachten op hem en het al lang genoeg duurt...


Ik heb ook paar keer gezegd, laten we dan verloven, we hoeven niet gelijk te trouwen maar nee hoor, hij kon het niet, moest aan zichzelf werken bladiebla.


Ben echt even in de war

24-06-2009, 19:23


Wat is er gebeurd?

24-06-2009, 19:28
Als hij jou echt wou, dan had hij wat van zich laten horen.

24-06-2009, 19:29

Citaat door sjitana:
Als hij jou echt wou, dan had hij wat van zich laten horen.




Oooh, wrijf het er maar in

24-06-2009, 19:31



Citaat door justsanna21:
Oooh, wrijf het er maar in

Waarheid is hard .

Ga verder met je leven ipv te treuren, want hij is het niet waard.

24-06-2009, 19:36
Hij verdient jou niet schat.
Wanneer puntje bij paaltje komt ...

24-06-2009, 19:44
Hy gaat nog beseffen wat jy waard bent en dan komt ie weer by je plakken, spyt komt altyd achteraf maar dan is het te laat. Tenminste k hoop dan niet dat je hem trug gaat nemen want dan ben je wel heeeeeeel stupid! Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Gebruik je hersens, je hebt ze namelyk niet voor nix. Wollah ik leef met je mee meid maar geloof my achteraf zul je bly zyn dat je van hem af bent. NA REGEN KOMT ZONNESCHYN... En liefde moet van 2 kanten komen weet je nog! En volgens my was dat helaas niet het geval by jullie

24-06-2009, 19:45

Citaat door Foetoe:
Hij verdient jou niet schat.
Wanneer puntje bij paaltje komt ...



Hoe kan ik hem vergeten in godsnaam? Me hart breekt gewoon elke dag meer en meer. Ik kan wel janken nu

24-06-2009, 19:46
Gewoon sbar hebben meid!
En hopen dat 't inshallah goed komt.
Ik begrijp je wollah.

24-06-2009, 19:48
Ik weet wat je voelt hbiba!
maar wallahi je komt er overheen.
hoelang het ook mag duren, er komt een dag dat je hem zal haten!
en gaat denken bij jezelf: tfoe hoe heb ik hem ooit leuk gevonden.
en er komt een dag dat je de man gaat tegenkomen die jij verdient!

24-06-2009, 19:57

Citaat door justsanna21:




Ik heb 1,5 jaar een relatie met mijn vriend en in die tijd heb ik een aantal keer aangegeven dat het mij te lang duurt, dat ik niet lange relaties aanga en gewoon de volgende stap wil nemen!


Ik heb altijd meer moeite moeten doen dan hij. Altijd heb ik het goed lopen maken bij ruzies en met me stomme kop achter hem aangezeten. Ik heb hem zoveel gesteund en altijd voor hem geweest...


Op 1 juni besloot ik om gewoon tijdelijk afstand te nemen en misschien wel voorgoed. Hij belde mij op 1 juni maar ik nam niet op. De volgende dag smste hij mij in de ochtend of ik lekker had geslapen en wat ik vandaag zou doen? Ik reageerde weer niet. De volgende dag weer, 3 juni, belde hij me op en nam niet op, dus smste hij mij of ik boos op hem was en ik reageerde weer niet!


Toen heeft ie niets meer van zich laten horen tot op de dag van vandaag, ik had echt verwacht dat hij voor me zou gaan en moeite zou doen, ander half jaar is kennelijk niets voor hem


Ik snap het niet, ik heb zovaak aangegeven om de volgende stap te nemen maar hij kwam altjd met jaa moet aan mezelf werken nog en over 1 jaar, ja over 1 jaar, uhmmm, ik heb duidelijk gezegd dat ik niet ga wachten op hem en het al lang genoeg duurt...


Ik heb ook paar keer gezegd, laten we dan verloven, we hoeven niet gelijk te trouwen maar nee hoor, hij kon het niet, moest aan zichzelf werken bladiebla.


Ben echt even in de war


Denk je nou echt dat je zekerheid hebt als je gaat verloven? Verloven bestaat niet in de Islam..Verloven staat gelijk aan een door ouders goedgekeurde haram relatie.

Zo moet je geen afstand nemen, je laat hem weten dat je afstand gaat nemen en waarom.. Je gaat toch niet abrupt niks van je laten horen,

24-06-2009, 20:21

Citaat door intissare:
Denk je nou echt dat je zekerheid hebt als je gaat verloven? Verloven bestaat niet in de Islam..Verloven staat gelijk aan een door ouders goedgekeurde haram relatie.

Zo moet je geen afstand nemen, je laat hem weten dat je afstand gaat nemen en waarom.. Je gaat toch niet abrupt niks van je laten horen,




Waarom niet, dat doen zoveel mensen bij de ander en hij verdient het!

24-06-2009, 20:24



Citaat door intissare:
Denk je nou echt dat je zekerheid hebt als je gaat verloven? Verloven bestaat niet in de Islam..Verloven staat gelijk aan een door ouders goedgekeurde haram relatie.

Zo moet je geen afstand nemen, je laat hem weten dat je afstand gaat nemen en waarom.. Je gaat toch niet abrupt niks van je laten horen,



Nee, maar ze hoeft het niet stiekem te doen, en haar ouders zouden het weten, zodat ze niet meer tegen haar ouders zou hoeven te liegen.. Ik begrijp het meisje heel goed..

En lieve topicstarter, hij is je tranen niet waard! Het is ondertussen bijna eind juni, bijna een hele maand heeft hij niet geprobeerd om contact met je op te zoeken. Sorry, maar in mijn ogen zegt dit meer dan genoeg!

Ga verder met je leven, het zal zwaar zijn maar neem kleine stappen en je komt er wel insha'Allah. Tijd heelt de wonden.
En vergeet niet dat je insha'Allah iemand beter tegenkomt, iemand die meteen bij je ouders langs komt, iemand die wel 200% voor je gaat..

Want bij hem kwam het 100% van jouw kant, en 50% van de zijne, ga voor iemand die weet wat HIJ wilt! Dit is kennelijk nog een puber die zijn opties nog openhoud..

Veel succes!