Bekijk volle/desktop versie : tampons???????



Pagina's : [1] 2

11-11-2002, 15:43
ik heb ff een vraagje:

kan je maagdenvlies breken dorr het gebuik van tampons???????
Ik ben namelijk zo dom geweest om tampons te gebruiken.
wat vinden jullie hiervan?
Is dat even erg als met iemand naar bed te gaan?
want ik neem aan dat ik nu ontmaagd ben


Maar ik wil wel ff vermelden dat niemand mij er ooit
over heeft verteld en dat ik er spijt van heb

11-11-2002, 15:50


Als je niet wist dat het niet goed voor je zou zijn dan denk ik niet dat dat een probleem is.

hayat

11-11-2002, 16:00
Nou meid,

Je bent nog maagd hoor, als je met iemand naar bed bent gegaan dan pas ben je ontmaagd...

Ik weet niet of je nu nog gaat bloeden als je zou worden ontmaagd, het was geen goed idee geweest om tampons te gebruiken...

In deze tijd is het heel moeilijk om te bewijzen dat je nog maagd bent als je niet bloed (want niet iedereen bloed ook al hebben ze geen tampon of wat dan ook erin gestopt)...

11-11-2002, 16:18
heel erg bedankt

11-11-2002, 16:19


ik bedoel nu krijgen alle meiden hoiro een slechte naam dat ze
een tampon gebruiken maar ik wnes je alvast sterkte

11-11-2002, 16:37
EEN TAMPON maakt de boel wel wat wijder,
aar je komt bij mij niet echt geshockeerd over,
dus volgens mij zit je er niet echt mee, of vergis ik me?

13-11-2002, 08:14
nou ik vind het anders wel heel erg
en ik wist het niet niemand heeft mij er wat over verteld en daarom geb ik het gedaan ik dachyt niet dat het erg zou zijn en daarom heb ik het gedaan
volgens mijn (nederlandse) vriendin was het niet erg
en zo zie je maar weer nooit naar nederlanders luisteren
maar ik ben wel degelijk geshockeerd

maar in ieder geval bedankt

13-11-2002, 16:00
maar ik zou graag in contact willen komen met getrouwde
meiden en vrouwen die ook tampons hebben gebruikt en
er geen problemen mee hebben gehad toen ze zijn getrouwd
(met bloeden en zo)

in ieder geval bedankt

13-11-2002, 16:14
viva los marocc,
waar maak je je druk om, bent nog in de letterlijke zin gewoon maagd. pas als je naar bed bent geweest met een jongen en zijn xxx in jou xxx is geweest dan is er sprake van ontmaagding. Zolang dat niet is gebeurd, ben je gewoon nog maagd. Alleen is het zo dat het vliesje kapot gaat als er iets inde vagina wordt gestopt, in dit geval een tampon. Maar het hoeft niet altijd zo te gaan dat het vliesje kapot gaat. Elke meisje heeft een andere vliesje. je hebt meisjes met een dikke vlies, dat wil zeggen, dat die moeilijk kapot te krijgen is. je hebt meisjes met een soort elastische vliesje, dus als je een tampon je vagina stopt, gaat het vliesje elastisch mee, het gaat nit scheuren. Je hebt ook meisjes met een dunne vliesje, ide dan ook snel scheuren en als laatste je hebt meisjes die helemaal geen vliesje hebben, die zijn zo geboren. Daarom is het lakentje ook Haram, want Allah heeft zo'n meisje zo geschapen zonder vliesje, en als ze op haar huwelijksnacht geen bewijs van haar maagd zijn toont zij weggestuurt kan worden.
Dus meid, misschien is je vliesje gescheurd, maar je bent gewoonnog maagd, alleen niet meer doen!
groetjes.

14-11-2002, 00:33
Lieve Dames,

Als studente geneeskunde wilde ik jullie het volgende laten weten over het gebruik van tampons:

Tampons kunnen je een infectie bezorgen.
Door het gebruik van tampons kan je het Toxic Shock Syndrom oplopen. Dit is een infectie door de TSST-1 toxine die door bacterien in die broeierige tampon wordt afgegeven. De bacterie is de Staphylococcus Aureus.
Via de vagina komt de toxine dan in het bloed wat voor koorts, hypotensie en uitslag kan zorgen.
Ik raad jullie daarom het gebruik van een tampon af ( KIJK MAAR OP TV: MAANDVERBAND WORDT MEER OP TV GEBRACHT DAN TAMPONS)

Dus gebruik liever maandverband.



14-11-2002, 08:46

Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Lieve Dames,

Als studente geneeskunde wilde ik jullie het volgende laten weten over het gebruik van tampons:

Tampons kunnen je een infectie bezorgen.
Door het gebruik van tampons kan je het Toxic Shock Syndrom oplopen. Dit is een infectie door de TSST-1 toxine die door bacterien in die broeierige tampon wordt afgegeven. De bacterie is de Staphylococcus Aureus.
Via de vagina komt de toxine dan in het bloed wat voor koorts, hypotensie en uitslag kan zorgen.
Ik raad jullie daarom het gebruik van een tampon af ( KIJK MAAR OP TV: MAANDVERBAND WORDT MEER OP TV GEBRACHT DAN TAMPONS)

Dus gebruik liever maandverband.


Nu je het zegt ik heb ik tijden geen reclame gezien van tampon's

14-11-2002, 11:35

Citaat:
Origineel gepost door Dalilah
Nu je het zegt ik heb ik tijden geen reclame gezien van tampon's
Precies, af en toe zie je nog het merk OB, maar die komt al een tijd niet meer op de buis.
Dat komt omdat tampons gewoon vreselijk onhygienisch zijn en shock-syndroom kunnen veroorzaken.

Jullie zijn gewaarschuwd!

14-11-2002, 15:21


Ooooo dat wist ik dus niet maar heel erg bedankt allemaal!!!!!

14-11-2002, 19:24

Citaat:
Origineel gepost door butterfly1983
Ja dat wist ik ook al....ik zelf gebruik maand verband. Gewoon veel hygienischer...
Ik ben juist een fervent tampon gebruikster, omdat ik tampons veel hygienischer vind. Met maandverband heb je voortdurend zo'n lap met bloed in de ondergoed. Yuk! Zeker als het ook nog wat broeierig gaat voelen. (Sorry, dit is niet echt smakelij.) Tampons vind ik veel schoner en je voelt niet dat je ze draagt. Van dat TSS heb ik ook gehoord. Het wordt vermeld op elke tamponverpakking. Maar het is reuze zeldzaam. Dus daar maak ik me geen zorgen over. Als je tampons zorgvuldig gebruikt (handen wassen enzo) is er niks aan de hand.

16-11-2002, 07:57

Citaat:
Origineel gepost door Dalilah
Nou meid,

Je bent nog maagd hoor, als je met iemand naar bed bent gegaan dan pas ben je ontmaagd...

Ik weet niet of je nu nog gaat bloeden als je zou worden ontmaagd, het was geen goed idee geweest om tampons te gebruiken...

In deze tijd is het heel moeilijk om te bewijzen dat je nog maagd bent als je niet bloed (want niet iedereen bloed ook al hebben ze geen tampon of wat dan ook erin gestopt)...
Waarom moet zij bewijzen dat zij nog maagd is.


mannen hoeven dat ook nie te doen, waarom zij wel.

Pagina's : [1] 2