Bekijk volle/desktop versie : Hij ziet me niet zitten..



23-06-2009, 20:50
Op werk is er een hele leuke jongeman. We komen elkaar wel eens tegen op de werkvloer, we zeggen elkaar gedag and that's it. Ik werk samen met een ander vrouwelijke collega. We zijn meestal samen, en als we hem samen tegenkomen, voor mijn gevoel geeft hij net iets meer aandacht aan haar... Hulp aub

23-06-2009, 20:51


Oeehh Jaloezie. Is niet zo aantrekkelijk voor de man, denk ik.

23-06-2009, 20:53
Sorry, maar waarmee moeten we je nu helpen?

23-06-2009, 20:53
Ja, het is niet zo zeer jaloezie. Ik vind het jammer..

23-06-2009, 20:54



Citaat door Just_Just:
Op werk is er een hele leuke jongeman. We komen elkaar wel eens tegen op de werkvloer, we zeggen elkaar gedag and that's it. Ik werk samen met een ander vrouwelijke collega. We zijn meestal samen, en als we hem samen tegenkomen, voor mijn gevoel geeft hij net iets meer aandacht aan haar... Hulp aub




Ehh jah hebt dat ook zo wel eens gehad met mannen die jou zagen zitten en jij niet? En zou jij het leuk vinden als zij jouw kwamen lastigvallen.

Denk dat hij wel genoeg redenen aan jou heeft getoond dat hij niet in jouw geintresseerd is , dus waarom de moeite doen voor iemand die jouw niet leuk vindt,maar geen interesse tonen in iemand die wel moeite doet voor jouw

Vrouwen

23-06-2009, 20:54
Als hij niet op jou valt then it s not ment to be.. zat jongens die mij leuk vinden en vast ook die mij niet leuk vinden.. soms geven jongens meiden aandacht waar ze nooit een langdurig relatie mee zou willen hebben.. dat hij haar meer aandacht geeft wil nog niet veel zeggen..

23-06-2009, 20:56

Citaat door Just_Just:
Ja, het is niet zo zeer jaloezie. Ik vind het jammer..


Oh jawel, stiekem een beetje.

Maar goed, als dat zo is dan heb je er niks aan te doen behalve het niet laten merken. Je hoeft niks te doen, alleen het op je af laten komen. Is je vrouwelijke collega ook een Marokkaanse?

23-06-2009, 20:57
kan het niet zijn dat je het teveel probeert....? hij kan ook naar haar kijken omdat hij jouw niet durft aantekijken je weet maar nooit. maar laat hem niet zien dat je jalours bent hahah.

maar ik lees dat jullie alleen gedag zeggen. misschiens moet je eens een gesprekje aangaan. maar het belangrijkst blijf jezelf anders is hij het niet waard....!

23-06-2009, 20:58

Citaat door Boodschappentas:
Sorry, maar waarmee moeten we je nu helpen?


haha, ja ik weet niet wat ik ermee verder moet doen.
Hij geeft ons soort van beide aandacht. alleen aan haar iets meer, voor me gevoel , dus ik weet niet wat ik hiermee moet..

23-06-2009, 21:02

Citaat door xx-meisje-xx:
kan het niet zijn dat je het teveel probeert....? hij kan ook naar haar kijken omdat hij jouw niet durft aantekijken je weet maar nooit. maar laat hem niet zien dat je jalours bent hahah.

maar ik lees dat jullie alleen gedag zeggen. misschiens moet je eens een gesprekje aangaan. maar het belangrijkst blijf jezelf anders is hij het niet waard....!


Ik probeer me niet op te dringen ofso he. Maar wie weet moet ik een gesprekje aangaan jah, misschien dat ik dan meer weet..

23-06-2009, 22:10

Citaat door Just_Just:
Ik probeer me niet op te dringen ofso he. Maar wie weet moet ik een gesprekje aangaan jah, misschien dat ik dan meer weet..



nee dat bedoel ik niet. ik vraag het maar gewoon.