Bekijk volle/desktop versie : VN tegen IRAN: Nu kappen met geweld.



Pagina's : [1] 2 3 4

23-06-2009, 08:18
VN: stop geweld tegen burgers Iran 23-06-09


VN-secretaris-generaal Ban Ki-moon heeft Iran opgeroepen te stoppen met het gebruik van geweld tegen burgers.
Iran moet de burgerrechten zoals de vrijheid van meningsuiting respecteren, zei Ban. Ook riep hij de autoriteiten in Iran op conflicten met de oppositie vreedzaam op te lossen.
In een eerdere verklaring riep Ban Iran op de wil van het volk te respecteren.

Mousavi
De Iraanse oppositieleider Mousavi zei gisteren tijdens overleg met aanhangers dat hij blijft inzetten op nieuwe verkiezingen. Een hertelling van de stemmen wijst hij af. Ook zei Mousavi dat hij niet zal buigen voor repressie.

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/6/23/230609_vn_iran.html

23-06-2009, 08:20


Ah goschie de VN heeft gesproken..............

23-06-2009, 09:22

Citaat door poppylove:
Ah goschie de VN heeft gesproken..............


De VN is een wassen neus, maar af en toe moet er gesnoten worden.

23-06-2009, 09:25

Citaat door aplat:
De VN is een wassen neus, maar af en toe moet er gesnoten worden.


Gesnoven lijkt me een beter woord....een witte neus......

23-06-2009, 09:25


Geweld? Bek dicht VS, jullie treden net zo hard op of misschien harder tegen gewone demonstranten!

Als die rellende allesvernielende tuig ophoudt met alles in brand steken, de straten onveilig maken, winkels roven, met mortiersgooien dan heeft de Iraanse Garde all het recht te doen wat zij aan het doen zijn.

23-06-2009, 09:26

Citaat door Slaz:
Geweld? Bek dicht VS, jullie treden net zo hard op of misschien harder tegen gewone demonstranten!

Als die rellende allesvernielende tuig ophoudt met alles in brand steken, de straten onveilig maken, winkels roven, met mortiersgooien dan heeft de Iraanse Garde all het recht te doen wat zij aan het doen zijn.


Nu al gesnoven op de vroege ochtend ? T'is toch wat.

Rustig rustig : Er staat VN niet VS

23-06-2009, 09:27

Citaat door poppylove:
Gesnoven lijkt me een beter woord....een witte neus......


Snuiven dan wel behoorlijke bagger.(pure ammoniak)

23-06-2009, 09:30

Citaat door Einherjer:
Snuiven dan wel behoorlijke bagger.(pure ammoniak)



23-06-2009, 09:30
In Marokko is er op grote schaal verkiezingsfraude gepleegd. van de week zijn demonstranten in Nador door de politie keihard in mekaar geslagen. waarom hoor je daar niemand over

23-06-2009, 09:31

Citaat door Slaz:
Geweld? Bek dicht VS, jullie treden net zo hard op of misschien harder tegen gewone demonstranten!

Als die rellende allesvernielende tuig ophoudt met alles in brand steken, de straten onveilig maken, winkels roven, met mortiersgooien dan heeft de Iraanse Garde all het recht te doen wat zij aan het doen zijn.


Goedemorgen Slaz..............

23-06-2009, 09:32

Citaat door aplat:
Nu al gesnoven op de vroege ochtend ? T'is toch wat.

Rustig rustig : Er staat VN niet VS

Als die rellende tuig de straten ophoud onveilig te maken en kapt met winkels te plunderen, bussen en auto's in brand steken, molotov cocktails gooit, dan hoeft de revolutionaire garde ook niet zo hard op te treden, period.

23-06-2009, 09:32

Citaat door meskienn:
In Marokko is er op grote schaal verkiezingsfraude gepleegd. van de week zijn demonstranten in Nador door de politie keihard in mekaar geslagen. waarom hoor je daar niemand over


Ja inderdaad, dat viel mij ook al op.

23-06-2009, 09:38



Citaat door Slaz:
Geweld? Bek dicht VS, jullie treden net zo hard op of misschien harder tegen gewone demonstranten!

Als die rellende allesvernielende tuig ophoudt met alles in brand steken, de straten onveilig maken, winkels roven, met mortiersgooien dan heeft de Iraanse Garde all het recht te doen wat zij aan het doen zijn.


Slaz, gezien jij veruit de meest agressieve moslim op dit forum bent, wil ik best eens weten wat ervoor zorgt dat deze agressieve moslims (nee, ik bedoel daar zeker niet alle moslims mee, maar dat fundamentele deel dat in geweld een heilzame werking ziet) zo enorm agressief maakt.

Is het de voorbeeldfunctie van profeet Mohammed? Die was geen lieverdje en voerde oorlog, maar bedenk wel dat het toen heel andere tijden waren waar gewone communicatie zelfs niet begrepen werd. Of is het gewoon een compleet frustratie gevoel omdat 'jullie' het gewoon niet kunnen bevatten.

Ik ken inmiddels tal van moslims die de meest vredelievende mensen zijn die ik ken, dus daar zit het niet in.
Tuurlijk kennen wij ook bv Karst T., die koos voor zo'n agressieve vorm van oplossing, maar die beste Karst wordt nu psychiatrisch onderzocht na zijn dood. Men denkt dus dat hij een schroefje los had.

Maar hoe zit het dan met die agressieve moslims (daar zijn er toch best veel van) .....allemaal een schroefje los?

23-06-2009, 09:40
Moertjes los.....

23-06-2009, 09:42

Citaat door aplat:
Ja inderdaad, dat viel mij ook al op.

Wat is de reden voor die selectieve verontwaardiging?
Wat maakt Iran zou anders dan Marokko?

Pagina's : [1] 2 3 4