Bekijk volle/desktop versie : Lieve meiden help mij!!



Pagina's : [1] 2 3 4

22-06-2009, 19:11
Salaam,

Lieve mensen ik weet even niet meer wat ik moet doen.

Ik heb tijdje geleden een jongen leren kennen. Deze jongen kwam ik vaker tegen maar gaf hem nauwlijks aandacht, puur omdat ik hem gewoon totaal niet mooi vond. Terwijl ik toch altijd riep dat ik altijd een mooie jongen wilde later. Deze jongen heeft echt meerdere keren om mijn nummer gevraagd, en ik heb al die keren geweigerd, ik was dus echt altijd kortaf wanneer hij mij aansprak. Tot kort, ik gaf uiteindelijk toch mijn nr aan deze jongen, zonder bijbedoelingen. Ik dacht "geef het hem gewoon praat een gesprekje en neem daarna een ander nr". Maar. wat bleek het was echt een hele lieve jongen, en het gevoel dat hij me gaf , wanneer wij elkaar spraken...mensen dat kan ik gewoon niet beschrijven. Maar ik vocht altijd met mijn gedachtes omdat ik hem gewoon niet zag staan , zijn uiterlijk vond ik totaal niks.
Nou komt het ik heb gevoelens voor deze jongen gekregen. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ik zonder hem ga zijn, ik ben gek op hem. hij heeft mij al verteld wat hij met mij wil bereiken het is echt een doelgerichte jongen.

Ik heb mijn vriendinnen hierover vertelt heb ze zelfs een foto van hem laten zien. En zij vinden hem echt niks, ze vinden dat ik beter kan krijgen en dat ik nooit gelukkig zou kunnen worden met hem.



Wat moet ik nou nu

22-06-2009, 19:13


die vriendinnen van je zullen vast jaloers zijn
uiterlijk is niet altijd het belangrijkste

maar je moet zelf weten wat je wil en niet naar andere luisteren
luister naar je hart en heel veel succes

22-06-2009, 19:15
Jij voelt je goed bij hem. Je vriendinnen zouden je het beste moeten wensen en niet afgaand op zijn uiterlijk je toekomst voorspellen.
Zo te lezen zijn jouw vriendinnen heel erg oppervlakkig. Hoe kunnen ze nu weten of hij jou wel of niet gelukkig zal maken als ze hem niet kennen?

Laat ze. Zeg maar tegen hen: 'Over 10 jaar praten we verder'.

22-06-2009, 19:16

Citaat door abdass:
die vriendinnen van je zullen vast jaloers zijn
uiterlijk is niet altijd het belangrijkste

maar je moet zelf weten wat je wil en niet naar andere luisteren
luister naar je hart en heel veel succes




Ik heb ze nooit echt gekend als jaloerse vriendinnen, ik weet alleen niet waarom ze mij nu op andere gedachtes brengen.

shokran

22-06-2009, 19:18



Citaat door Belgiquia:
Jij voelt je goed bij hem. Je vriendinnen zouden je het beste moeten wensen en niet afgaand op zijn uiterlijk je toekomst voorspellen.
Zo te lezen zijn jouw vriendinnen heel erg oppervlakkig. Hoe kunnen ze nu weten of hij jou wel of niet gelukkig zal maken als ze hem niet kennen?

Laat ze. Zeg maar tegen hen: 'Over 10 jaar praten we verder'.



Je hebt gelijk. En ik voel mij zeker goed bij hem. Ik wil alleen niet dat ze anders over me gaan denken, ik hoop nu eindelijk mijn geluk te vinden met deze jongeman.

bedankt voor je advies

22-06-2009, 19:18
Nooit luisteren naar wat andere zeggen.. Luister naar je hart van die heeft hem geaccepteerd.. Jij bent niks beter ofzo.. Niet luisteren naar die trutjes ze weten blijkbaar goed te manipuleren.. Anders ben jij hem gewoon niet waard

22-06-2009, 19:18
xlaylax

Uiterlijk is niet alles meid.

Ga voor zijn karakter dan zul je het goed hebben

Immers uiterlijk vervaagt, maar zijn woord raakt!

Groetjes Prinses3arbia

22-06-2009, 19:20
Wat je moet doen, kan je dat zelf niet bedenken meid. Serieus hier krijg ik jnoen van.
Mag ik jouw ding vragen jij vind hem toch leuk en hij jouw, jij wil met hem verder en hij met jouw. Wat in hemelsnaam hebben jouw vriendinnen daar over te zeggen helemaal niks. Hoe weten die vriendinnen van jouw dat hij je niet gelukkig kan maken, kennen ze hem hebben ze ooit met hem samen geleeft omdat te kunnen zeggen NEE. Ze oordelen vanuit zijn uiterlijk dus alleen maar omdat zei hem niet knap kan hij jouw niet gelukkig maken en zeggen je kan beters krijgen wat een onzin zeg.

En dat noem jij vriendinnen nou sorry hoor in plaats van dat ze het mooiste toewensen komen ze met domme uitspraken.
Lieve meid als deze jongen jouw gelukkig maakt en jij voelt je goed bij hem dan is het toch goed. En dat jouw vriendinnen hem niet knap vinden so what lekker belangrijk daar gaat het toch niet om, als 1 van jouw vriendinnen iemand leert kennen en toevallig vind jij hem ook niet knap ga jij dan zeggen nee hij kan je niet gelukkig maken en je verdient beter dat kan toch niet.

Dus ik zou zeggen als deze jongen echt voor je wil gaan en zijn innerlijke goud waard is en jij wilt ook voor hem gaan dan moet je dat zeker doen, en niet naar mensen luisteren die niet eens wat nuttigs te vertellen hebben maar gewoon jaloers zijn..

22-06-2009, 19:21

Citaat door XLaylaXx:
Salaam,

Lieve mensen ik weet even niet meer wat ik moet doen.

Ik heb tijdje geleden een jongen leren kennen. Deze jongen kwam ik vaker tegen maar gaf hem nauwlijks aandacht, puur omdat ik hem gewoon totaal niet mooi vond. Terwijl ik toch altijd riep dat ik altijd een mooie jongen wilde later. Deze jongen heeft echt meerdere keren om mijn nummer gevraagd, en ik heb al die keren geweigerd, ik was dus echt altijd kortaf wanneer hij mij aansprak. Tot kort, ik gaf uiteindelijk toch mijn nr aan deze jongen, zonder bijbedoelingen. Ik dacht "geef het hem gewoon praat een gesprekje en neem daarna een ander nr". Maar. wat bleek het was echt een hele lieve jongen, en het gevoel dat hij me gaf , wanneer wij elkaar spraken...mensen dat kan ik gewoon niet beschrijven. Maar ik vocht altijd met mijn gedachtes omdat ik hem gewoon niet zag staan , zijn uiterlijk vond ik totaal niks.
Nou komt het ik heb gevoelens voor deze jongen gekregen. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ik zonder hem ga zijn, ik ben gek op hem. hij heeft mij al verteld wat hij met mij wil bereiken het is echt een doelgerichte jongen.

Ik heb mijn vriendinnen hierover vertelt heb ze zelfs een foto van hem laten zien. En zij vinden hem echt niks, ze vinden dat ik beter kan krijgen en dat ik nooit gelukkig zou kunnen worden met hem.



Wat moet ik nou nu


Uiterlijk heb je niks aan.. zijn hart wel. Je moet niet kijken naar wat anderen zullen zeggen. Jou geluk is belangrijker dan hun mening.

Geloof mij maar een lieve, goeie jonge die mischien niet zo knap heb je veeel meer aan dan knappe jonge die van binnen niet mooi is

22-06-2009, 19:21

Citaat door XLaylaXx:
Salaam,

Lieve mensen ik weet even niet meer wat ik moet doen.

Ik heb tijdje geleden een jongen leren kennen. Deze jongen kwam ik vaker tegen maar gaf hem nauwlijks aandacht, puur omdat ik hem gewoon totaal niet mooi vond. Terwijl ik toch altijd riep dat ik altijd een mooie jongen wilde later. Deze jongen heeft echt meerdere keren om mijn nummer gevraagd, en ik heb al die keren geweigerd, ik was dus echt altijd kortaf wanneer hij mij aansprak. Tot kort, ik gaf uiteindelijk toch mijn nr aan deze jongen, zonder bijbedoelingen. Ik dacht "geef het hem gewoon praat een gesprekje en neem daarna een ander nr". Maar. wat bleek het was echt een hele lieve jongen, en het gevoel dat hij me gaf , wanneer wij elkaar spraken...mensen dat kan ik gewoon niet beschrijven. Maar ik vocht altijd met mijn gedachtes omdat ik hem gewoon niet zag staan , zijn uiterlijk vond ik totaal niks.
Nou komt het ik heb gevoelens voor deze jongen gekregen. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ik zonder hem ga zijn, ik ben gek op hem. hij heeft mij al verteld wat hij met mij wil bereiken het is echt een doelgerichte jongen.

Ik heb mijn vriendinnen hierover vertelt heb ze zelfs een foto van hem laten zien. En zij vinden hem echt niks, ze vinden dat ik beter kan krijgen en dat ik nooit gelukkig zou kunnen worden met hem.



Wat moet ik nou nu
weet je wat je doet? zoek andere vriendinnen, je kan beter krijgen!!!!! enne die vriendinnen van je hoeveel zijn er serieus? worden ze weleens serieus genomen door jongens? Denk niet gezien hun reactie. Dat jij hieraan twijfelt!!!! Je bent echt een dom wijf omdat je naar je vriendinnen hebt geluisterd. Ik durf te zweren dat zij jou hebben proberen te naaien in het verleden. Zou me niet verbazen als eentje alsnog met deze jongen vandoor gaat...

22-06-2009, 19:21

Citaat door prinses3arbia:
xlaylax

Uiterlijk is niet alles meid.

Ga voor zijn karakter dan zul je het goed hebben

Immers uiterlijk vervaagt, maar zijn woord raakt!

Groetjes Prinses3arbia



dat waren mooie woorden van je.

Shokran lieverd

22-06-2009, 19:23

Citaat door XLaylaXx:
Ik heb ze nooit echt gekend als jaloerse vriendinnen, ik weet alleen niet waarom ze mij nu op andere gedachtes brengen.

shokran


Neem aub van mij dat vriendinnen wel jaloers zijn.
Vooral als het een marokkaanse is.
Ookal liet jij een foto zien van een knappe jongen dan nog gaan ze iets zeggen.

wallah luister noooooooooooit naar vriendinnen, echt noooooooooooit!

22-06-2009, 19:24


Als je jong bent lijkt uiterlijk belangrijk. Als je eenmaal in een serieuse relatie zit is dat allesbehalve belangrijk. Minder mooie jongens zijn vaak des te liever. Investeer in hem. Geef hem niet het gevoel dat je hem lelijk vind maar waardeer zijn lieve karakter.

Ik denk dat je dan nog erg gelukkig kunt worden met hem.

22-06-2009, 19:27

Citaat door rabatia,ikram:
Wat je moet doen, kan je dat zelf niet bedenken meid. Serieus hier krijg ik jnoen van.
Mag ik jouw ding vragen jij vind hem toch leuk en hij jouw, jij wil met hem verder en hij met jouw. Wat in hemelsnaam hebben jouw vriendinnen daar over te zeggen helemaal niks. Hoe weten die vriendinnen van jouw dat hij je niet gelukkig kan maken, kennen ze hem hebben ze ooit met hem samen geleeft omdat te kunnen zeggen NEE. Ze oordelen vanuit zijn uiterlijk dus alleen maar omdat zei hem niet knap kan hij jouw niet gelukkig maken en zeggen je kan beters krijgen wat een onzin zeg.

En dat noem jij vriendinnen nou sorry hoor in plaats van dat ze het mooiste toewensen komen ze met domme uitspraken.
Lieve meid als deze jongen jouw gelukkig maakt en jij voelt je goed bij hem dan is het toch goed. En dat jouw vriendinnen hem niet knap vinden so what lekker belangrijk daar gaat het toch niet om, als 1 van jouw vriendinnen iemand leert kennen en toevallig vind jij hem ook niet knap ga jij dan zeggen nee hij kan je niet gelukkig maken en je verdient beter dat kan toch niet.

Dus ik zou zeggen als deze jongen echt voor je wil gaan en jij ook voor hem dan moet je dat gewoon niet en niet naar mensen luisteren die niet eens wat nuttigs te vertellen hebben maar gewoon jaloers zijn..


Lieve schat ik heb hem niet verteld dat ze hem op foto hebben gezien, alleen wil ik niet zo flauw zijn en hem gewoon te vertellen.

En het is echt een schat van een jongen, hij wil mijn hand komen vragen. Ik ben toch bang dat ik uit elkaar zal groeien met mijn vriendinnen. Als ze weten dat ik toch voor hem heb gekozen.

22-06-2009, 19:28
Dat je dat vriendinnen noemt. Ze moeten juist zeggen dat je voor hem moet gaan ook al is hij niet iets waarop jij zou vallen. Onhoud niemand is perfect, Karakter zou uiteindelijk voor altijd blijven.

Suc-6.

Pagina's : [1] 2 3 4