Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Zin van het leven.....

sihammetje_zina
09-05-2004, 00:09

Hier iets om over te filosoferen: "Er is geen kunst aan om te leven, dat gaat vanzelf. Maar om het leven te beleven is een kunst op zichzelf..." Diep....... :o

MissyR
09-05-2004, 00:21
vrij diep...

Sword_of_Islam
09-05-2004, 00:25
De zin van het leven staat in de Koran geschreven: Ik heb de mens en de djinn slechts geschapen om mij te dienen soera 51:56. Wat andere veelal kafier filosofen zeggen is zever , het staat letterlijk in de Koran.

sihammetje_zina
09-05-2004, 00:28
Origineel gepost door Sword_of_Islam De zin van het leven staat in de Koran geschreven: Ik heb de mens en de djinn slechts geschapen om mij te dienen soera 51:56. Wat andere veelal kafier filosofen zeggen is zever , het staat letterlijk in de Koran. :o safi! we hoeven niet meer te filosoferen :Iluvu:

SweetBilal
09-05-2004, 10:59

Wat is het leven? Het leven is rondlopen En blijven hopen Hopen dat je vooruitkomt En als je niet vooruitkomt Heb je misschien vernomen dat alles zal rechtkomen Zorg dan in ieder geval dat je niet stopt Zorg dat je het ver schopt En als je het niet ver schopt Heb je misschien vernomen dat alles zal rechtkomen Het leven is niet jezelf van kant maken Al gaat het slecht met al je zaken Het is leuk om rijk te zijn Maar als je niet rijk bent En was je als kind niet verwent Heb je misschien vernomen dat alles zal rechtkomen Geen rede om een eind aan te maken toch Doodgaan kan altijd nog Want het leven is rondkomen Tot je bent omgekomen Want alles kom recht en dat is echt Gestrekt tussen zes planken; recht Want het leven is een avontuur Een avontuur met weinig hoop Een avontuur met een dodelijk afloop

xxHananxx
10-05-2004, 21:56
Soo dat is een hele mooi gedicht!

kamillia83
10-05-2004, 21:59
Origineel gepost door Sword_of_Islam De zin van het leven staat in de Koran geschreven: Ik heb de mens en de djinn slechts geschapen om mij te dienen soera 51:56. Wat andere veelal kafier filosofen zeggen is zever , het staat letterlijk in de Koran. :goedzo:

kipputjuh
08-07-2005, 09:45
Ik vind het een hele mooie tekst, maar niet echt een discussie. Als diegene zegt dat het zo gaat met het leven, dan zou hij dat wel zo vinden, want hij leeft hoe hij leeft. Toch?