Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans Elftal



21-06-2009, 14:50
Ik moet eerlijk toegeven dat marokko echt heel goed speelde hoor. Ze hebben veel kansen gecreerd alleen hebben ze geen 1 afgemaakt. Dit komt mede doordat ze een speler als Zairi missen. Iemand die met 1 actie 3 man kwijt is.

Ik vind dat Marokko gewoon een Marokkaanse trainer moet nemen en niet alsmaar een Fransman. Ik bedoel ben je als Marokkaanse Bond zo trots dat je ooit bezet was door Frankrijk???

En El Hamdoui en Zemmana kunnen niet alles doen he, ik bedoel Hadji en Kharja spelen al zolang voor Marokko, dat zijn juist de spelers die het verschil moeten maken. Maar die gasten zie je nooit. We missen ook echt een Leider, we missen een type Naybet.

Maar ik weet ook niet of Marokko ooit nog als een Team gaat spelen. Ik bedoel landen als Tunesie, Egypte, Algerije en zelfs Irak lukt het wel. Maar het lijkt wel of wij Marokkanen gewoon niet samen kunnen spelen.

21-06-2009, 14:57



Citaat door STYD:
Ik moet eerlijk toegeven dat marokko echt heel goed speelde hoor. Ze hebben veel kansen gecreerd alleen hebben ze geen 1 afgemaakt. Dit komt mede doordat ze een speler als Zairi missen. Iemand die met 1 actie 3 man kwijt is.

Ik vind dat Marokko gewoon een Marokkaanse trainer moet nemen en niet alsmaar een Fransman. Ik bedoel ben je als Marokkaanse Bond zo trots dat je ooit bezet was door Frankrijk???

En El Hamdoui en Zemmana kunnen niet alles doen he, ik bedoel Hadji en Kharja spelen al zolang voor Marokko, dat zijn juist de spelers die het verschil moeten maken. Maar die gasten zie je nooit. We missen ook echt een Leider, we missen een type Naybet.

Maar ik weet ook niet of Marokko ooit nog als een Team gaat spelen. Ik bedoel landen als Tunesie, Egypte, Algerije en zelfs Irak lukt het wel. Maar het lijkt wel of wij Marokkanen gewoon niet samen kunnen spelen.



De nieuwe Naybet is in mij ogen Mehdi Benatia

21-06-2009, 15:02
Nee dat denk ik niet, hij is wel sterk als verdediger maar ik hoop dat Kharja zich meer gaat gedragen als de baas. Gisteren was ie niet echt aanwezig.

Dit is echt zo jammer, want wij hebben zulke topspelers. Alleen is het jammer dat bepaalde spelers door onduidelijke redenen niet worden opgeroepen. Elke keer wanneer ik een wedstrijd van Marokko kijk zie ik weer nieuwe spelers. Ze kunnen nooit aan elkaar wennen, echt jammer.

En waarom is Boukhari niet opgeroepen? Die man heeft zo een goede trap in zijn benen.

21-06-2009, 15:07
boukhari goede trap???? wie gaat hem der inkoppen dan dat is de grap

21-06-2009, 15:13


Boukhari is fucking slecht sloom als een slak die negers rennen hem zo voorbij

el ahmadi zemmema

zairi/boussoufa el hamdaoui taarabt


Zo iets hadden we gisteren nodig

21-06-2009, 15:19
Ik zeg alleen dat Boukhari zeker een hele goede trap in zijn benen heeft. Tijdens vrije trappen en corners heb je zo iemand zeker wel nodig.

Het is wel weer jammer dat wij geen koppers in het eltfal hebben.